Volna egy kérdésem hozzátok! Jövőre szeretnék jogsit (Akorl. vagy nagyA: még nem tudom)
és eddig csak robogóhoz volt szerencsém. Szerintetek nem gáz tanfolyamra menni úgy hogy nem igen értek még hozzá (pl. váltásra gondolok) vagy az a feladatuk, hogy megtanítsák?
Lehet hogy ez is iskolától függ,... de hallottam már rossz véleményeket is.
Azt gondolom, hogy jobb lenne ha volna kis gyakorlatom, de még nincs motor se, és csak jogsi után szeretnék...
szerintemnem
de ha ráér holnapig akkor megkérdezem holnap a gyakorlati oktatót.
nagy penge az öreg biztos hallotatok már róla Aszalós Péter nek híjják egy jó pár cikket irt már.
A kérdés az lenne,hogy ha lecserélem a csövet a motoron,akkor be kell e hozzá lőni az elektronikát? (valahol olvastam ilyet ) . A motor egy Suzuki GSX-R1000 K4 lenne (még bejáratós) a dob pedig egy Yoshimura RS3 Tri-oval Slip-on.
Előre is köszi a válaszokat.
Azt hittem már sikerült valakivel kerülni egyet, de látom még nem jött össze
Én a részemről felajánlhatom hogy mehetsz egy kört a robogómmal, de szerintem nem pont erre vágysz...
De figyelj, eddig nekem sem volt semmi mocizás, de összespóroltam most 1 robeszt, aztán jövőre jogosítványt, és végül egy igazi mocit (CBF250 ) tervezek venni. De most azzal beérem ami van.
ha ennyire szereted a motorokat, szerintem te is csináld valahogy így....biztos sikerülni fog
Sziasztok!
Egy kis kihagyás után megint jelentkezem. Anno segítséget kértem volna abban, hogy vki el tudna-e vinni motorozni. Azóta is csak próbálkozok, és semmi.
Még mindig segítség kellene ezügyben...
Már nem tudom, hogy kit keressek meg, kinek szóljak. Nagyon ki vagyok fogyva az ötletekből. Bármi tippet szívesen vennék. (kivéve azt, hogy vegyek motort magamnak, mert az nem fog menni.)
ha van vmi jó ötletetek, hogy kit keressek meg, az írjon vmit a fórumba, vagy régebbi hsz-eimben a fórum elején megtalálja a mail címemet...
üdv. mindenkinek.
Aham. Hát a fesz a fesszabályó előtt volt mérve. Akkor lehet mégiscsak a generátor a rossz. Csak a fesszabályzóba lehet a dióda? Sajna nem Pesti vagyok de holnap azért elviszem szakemberhez az lesz a biztos.
Van benne dióda, mindjárt 6 darab. Méghozzá a fesszabályozóban. Ezt a részt hívják egyenirányítónak, és álltalában a szabályzóban kap helyet.
Ha a generátorból jövő 3 vez közül 2-n kevés a fesz, akkor vagy kevés jön fel, és akkor mégiscsak a gen a rossz, vagy a szab zárlatos, és lenyomja a feszt.
Ha ennyire a sötétben tapogatództok, inkább szervízt javasolok. Lecso.
De az is lehet hogy nincs ben dióda de akkor viszont a drotok számát kevesellem mert akkor szerintem minimum négy kellene (3 a tekercsekhet 1a forgorészhez +1 a test)
Szerintem menet közben semmikép ne kösd le az aksit mert hazavágod vele a fesszabályzot.
Legalábbis elektronikán ezt tanitották hogy ha lemerült az aksi akkor azt nem csináljuk hogy szerzünk egy feltöltöttet pl haver autoja azt beszereljük és elinditjuk aztán menet közben visszacseréljük.
Szoval szerintem ne kösd le menet közben.
A másik meg szerinetm van benne dióda mivel minden motor on generátorva van a generátor meg váltóáramot termel amit egyenirányitani kell és azt a diodák egyenirányitják. Na most ha kimérték a generátort és azt mondták hogy jó akkor megmérték azt is.
Én ha helydben kimérném magam. mégpedig egy müszert kötnék a generátorra azt mennékvele pár kört majd a fesszabályzo után és az aksinál.
nem vagyok villanyász de szerintem probáld meg hogy beinditod és lekötöd az aksit, ha leáll akkor a töltés nem jut el az elektronikáig , vagy ha megy akkor kösd le a pozitv kábelt és mérjél rá lehet hogy nem tölti vissza az rendesen vagy egyáltalán nem.
hú ezt aztán megmondtam remélem érted mit akartam irni.
Hello
Nem álló helybe merül le hanem menet közbe kb. 10-20km megtétele után. A generátor felöl a 3 szál vezetéknél 2 nél nincs megfelelő feszültség. Viszont a generátor jó mert kivettük és kimérték és azt mondták jó. Az aksi és a fesszabályzó is új.
Most vettem egy mocit és 35 kw-os. de nekem csak A korl. jogsim lesz. el lehet valahogy intézni, hogy a 35 kw-os ból 25 kw-os legyen? (a műszaki le van járva és motorfelújítás előtt áll).Előre is Köszönöm annak aki válaszol, nagy segytség.
Úgytudom neked volt vfr400-ad. Nekem is van és bajlódok az elektronikájával. Azt állapítottuk meg, hogy nem tölt rendesen a generátor, de miután leszedtük a generátort és lemérettük jó e azt mondták nincs semmi baja. Most a diódára gyanakszunk csak azt nemtudjuk az hol van. Nincs esetleg vmi tipped?
Volna egy kérdésem hozzátok! Jövőre szeretnék jogsit (Akorl. vagy nagyA: még nem tudom)
és eddig csak robogóhoz volt szerencsém. Szerintetek nem gáz tanfolyamra menni úgy hogy nem igen értek még hozzá (pl. váltásra gondolok) vagy az a feladatuk, hogy megtanítsák?
Lehet hogy ez is iskolától függ,... de hallottam már rossz véleményeket is.
Azt gondolom, hogy jobb lenne ha volna kis gyakorlatom, de még nincs motor se, és csak jogsi után szeretnék...