Hali! Kattincs a nevemre, és nézd meg a TZR-em! Eladó!
De bővebben ITT
Ha komolyan érdekell oda adom 300-ba, és faszán megvan oldva, hogy 50-esnek higgyék!
Sziasztok!
Az a helyzet, hogy elvittem a Simonak a blokkját szerelőhöz, és ő közölte, hogy kell egy új blokküzép, meg egy nagycsomó bolog, úgyhogy úgy döntöttönk, hogy veszünk egy kis 50-est!
Légyszi adjatok már tanácsot hogy mi lenne a jó!Olyan 300000Ft-ig!
(én Rs 50-re gondoltam)
Elörre is köszi!
A versenyzői biztosítás is felelősségbiztosítás, ami a sportesemény során és a sportesemény helyszínén a versenyző(k) által harmadik félnek okozott kár esetén téríti meg a 3. fél kárát - kivéve azét, aki erről lemond. Tehát versenyzőknek és motorjaiknak a kárát nem fizeti, minden mást igen. Mert a versenyre a nevezési díj befizetésekor alá kell írni egy papírt, amin van néhány pont, pl. kijelentem, hogy nem szenvedek súlyos eszméletvesztéssel járó betegségben, stb. stb. stb., és a legfontosabb pont, hogy a bennem és motoromban okozott károkért a felelősség senki mást nem terhel.
Ezzel kvázi kimondod, hogy ha a Pannónia Ringen 15 szál cigi és 3 doboz sör után belső ívre beszúr neked Günther, aki Burgenlandból átruccant a 4 db Kawa ZX-10-ével egy kicsit pályázni és esetleg kitolja alólad a vasadat, az ő versenyzői biztosításának térítése rád nem vonatkozik.
Lumbergh fotósa jó példa volt. Fotósok, kameráik, közönség (akik közé nagy csattanáskor a sok alkatrész repül :-) ). Elsősorban a bennük keletkezett károk miatt van ez a biztosítás.
ja, gyakorlatilag semmit nem ér (a motoros számára) a fotós egyébként csak egy hülye példa, nyilván vannak életszerűbbek is, de ez jutott eszembe. a felelősségbiztosítás inkább a szervezőket védi véleményem szerint. aki versenyzik, az vállalja a kockázatot
a kötelező bizti is kötelező gépjármű felelősségbiztosítás névre hallgat, de ez a pdf a versenykörülményekre van kitalálva, nem az utcára. az elv egyébként uaz, az általad okozott kárt téríti a károsultnak, csak itt nyilván akkora a kockázat, h a direkt - egymásnak okozott - károkat nem vállalja ba a biztosító. és nyilván azokat sem szívesen, amikre szerződött.. gondolom arra lehet aranyárban valami speckó biztit kötni..
felelősségbiztosítás. szerintem egyszerűen, ha letarolod a pálya mellett (szabályosan) álló fotóst, akkor nem perel be a pofacsont-törése és a fotóáppárátja miatt, hanem kifizeti a felelősségbiztosításod. ha egymást töritek, nem fizet.
Lenne 1 kérdésem. Most, hogy van ez a jogsival? Így, hogy eltörölték a PÁV-ot így tökmind1 a 2 év gyakorlat meg kell várni a 21-et vagy mi van? Az egyik oktató ismerősöm ezt mondta, de nem vok benne biztos. Légyszi segítsetek! THX!
Ha nincs forgalomba helyezve akkor nincs is a rendszerben. Csak a körözési nyilvántartóban tudják megnézni de ott is csak azt értelemszerűen, hogy körözik e .
A rendőrségen belül még nem hallottam, az smkp.-k rendszámozásáról. Csak annyit tudok amit itt írogattak a fórumon. Szerintem jó dolog lenne, mert végre ezek is belekerülnének a nagy nyilvántartóba és könnyebb lenne kiszúrni a lopott darabokat.
Egyik kollégám tervezte el mostanában azt, hogy kigyűjti a mocik tipusszámait és a hozzájuk tartozó cm3-t, mert hülyének nézte őt egy két robogós. Tehát én nem foglakozok ilyen dolgokkal de van aki igen. Ha van megfelelő jogsid akkor csak az a baj, hogy olyan motorral közlekedsz ami nincs a forgalomba helyezve, olyan biztosítást fizetsz rá ami arra nem érvényes. Ha feljelentés van belőle akkor ezekért meg ugye innentől kezdve az eredetének is utánnanéznek. Ha jogsid sincs nagyobb kategóriára akkor meg még hozzá jön az engedély nélküli vezetés. Hirtelen ennyi jutott eszembe.
Az újság tesztek alapján a Z750 a kategória királya. Van ismerősöknek és eddig csak jót hallottam róla. Az ehavi Superbike-ben is van róla összehasonlító teszt a bandittal meg a hornettel olvasd el hátha segít. Szerintem külsőre nagyon szép. Ha idom nélküli mocitt vennék ez lenne az az tuti.
Vagy az is jó lenne ha rajzolna eggyet:D