Remélem tudtok nekem segíteni, bár máshova akartam írni, de talán ez áll a legközelebb a témához.
Cagiva Mito Evo, jóideje nálam van már, de sajnos már sikerült vele taknyolni, nem is nagyot, de elég nagy költségekbe vertem a javítást, pedig csak heggesztés volt. Ennek az a remek oka volt, hogy a fejidomon egy fém"szarvval"/tükörtartóval van rögzítve a 2 visszapillantó tükör. Természetesen ez ér le először a földre, amely így jó esetben, mint nálam, csak a plexit és a fejidomot töri rommá. Rosszabb esetben a tükörtartó fémet is, ami ritka, mint a fehér holló és még az ebayen is horrorár.
Ezért kormányvég tükörben gondolkodom. M6-os csavarral rögzíthetőt. Tud valaki ehhez hasonlót, esetleg tapasztalat, hogy jobb-e vagy sem más-más motorokon, mint a gyári?
Előre is köszi a választ. Mielőtt valaki lerongyol, igen keresek neten, csak nehéz rátalálni, a boltoknak már írtam, hogy az adott konstrukció milyen felrögzítést kíván, de hátha tud itt valaki gyorsan válaszolni rá :).
Hello van egy Motorhispania Furia tipusu motorom és nem rég vettem viszont az első nagyobb kör után azzal szembesültem h a 4. sebességig szépen kipörög és bk 4-ben (80 hm/h) megy viszont ahogy 5-be és tovább 6-ba kapcsolom lehörög nme fullad le csak vissza esik a fordulat és vissza lassul 50-re .
Illetve a kuplungal is baj van mert nem emel ki hanem be esett a kuplung kiemelő:/
Ezekre a problémákra kérnék tanácsot segítséget.
A motorrol annyi h gyári 49 cc am6-os blokk van benn külön olajzású volt gyárilag de le kötötte az elöző tulaj.
Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni!Rieju rr 50-re rá lehet tenni másik hátsó féknyerget mert az eredeti ajp féket nem találok hozzá sehol?Ha másikat teszek rá akkor kell valami átalakítás?Milyet tegyek rá?Előre is köszönöm a segítséget!
én is.....
2 éve agyalok azon hogy tudnék olcsóbban melóba járni és még mindig a jelenlegi a leggazdaságosabb pedig kb 10litert eszik a 275ft-os gázból
a villanyos bicikli még ami számításba jöhetne kb 2 nyár(nem olyan mint a mostani) alatt kijönne nullára, ráadásul a melóhelyen tudnám tölteni az akkuját
amúgy ezen agyaltam a múlt évben én is
arra jutottam hogy egy 250es robogó lenne a jó megoldás
utána számoltam kb 5 év alatt jönne vissza az ára a kocsihoz képest
de pl az idei év totál bukta lett volna spórolás ügyileg, rengeteg volt az esős-egyéb szar idő
http://www.ebay.com/itm/black-...
úgyanúgy működik, mint egy kormányvég
Remélem tudtok nekem segíteni, bár máshova akartam írni, de talán ez áll a legközelebb a témához.
Cagiva Mito Evo, jóideje nálam van már, de sajnos már sikerült vele taknyolni, nem is nagyot, de elég nagy költségekbe vertem a javítást, pedig csak heggesztés volt. Ennek az a remek oka volt, hogy a fejidomon egy fém"szarvval"/tükörtartóval van rögzítve a 2 visszapillantó tükör. Természetesen ez ér le először a földre, amely így jó esetben, mint nálam, csak a plexit és a fejidomot töri rommá. Rosszabb esetben a tükörtartó fémet is, ami ritka, mint a fehér holló és még az ebayen is horrorár.
Ezért kormányvég tükörben gondolkodom. M6-os csavarral rögzíthetőt. Tud valaki ehhez hasonlót, esetleg tapasztalat, hogy jobb-e vagy sem más-más motorokon, mint a gyári?
Előre is köszi a választ. Mielőtt valaki lerongyol, igen keresek neten, csak nehéz rátalálni, a boltoknak már írtam, hogy az adott konstrukció milyen felrögzítést kíván, de hátha tud itt valaki gyorsan válaszolni rá :).
Karburátoros, vagy injektoros 650 es Naked bike?
Melyik jobb és mivel? Kinek melyik jön be?Amugy Cagiva Raptort vennék...
Illetve a kuplungal is baj van mert nem emel ki hanem be esett a kuplung kiemelő:/
Ezekre a problémákra kérnék tanácsot segítséget.
A motorrol annyi h gyári 49 cc am6-os blokk van benn külön olajzású volt gyárilag de le kötötte az elöző tulaj.
Derbi senda hátsó féknyerge is pontosan ugyan ez, én pl papírnehezéknek használom. És faragás nélkül felszerelhető.
Pár percembe telt amíg rátaláltam: rieju rr50 hátsó féknyereg
85 kg vagyok egy cbr1000rr-em van 2009-es. Ha valaki tud valami penge futómű beállítást pályára, ossza meg velem köszi.ricsimazda@freemail.hu
Sima 1,6 Gastra.
Benzin,kombi,ezüst színű............csini alufelnivel.
2 éve agyalok azon hogy tudnék olcsóbban melóba járni és még mindig a jelenlegi a leggazdaságosabb pedig kb 10litert eszik a 275ft-os gázból
a villanyos bicikli még ami számításba jöhetne kb 2 nyár(nem olyan mint a mostani) alatt kijönne nullára, ráadásul a melóhelyen tudnám tölteni az akkuját
Gastrazom.
swiftnek meg csak a motorja elpusztíthatatlan, a kasztni közel sem az, és ugye egy idősebb gépnél az a drágább
arra jutottam hogy egy 250es robogó lenne a jó megoldás
utána számoltam kb 5 év alatt jönne vissza az ára a kocsihoz képest
de pl az idei év totál bukta lett volna spórolás ügyileg, rengeteg volt az esős-egyéb szar idő
Te nyertél!
1.6-2 liter a fogyasztásu, igénytelen, ergonomikus, egyszerü felépitésü, karbantartású darab.