Azt mondta a szerelő hogy nem a gyujtás rendszerben van a hiba.
Mert akkor menet közben is produkálhatna hibát.
Amikor elkezd dolgozni a generátor akkor nincs semmi hiba.
A hiba nem lett meg, a csatlakozók át lettek nézve.
Biztosan csak akkor lehet mondani ha a villanyásznál produkálja a hibát.
Azóta nem csinálja a moci.
Állítólag a gyújtáskapcsoló tud olyat csinálni hogy az önindító forgat de gyújtást meg nem ad.
De sajnos biztosat csak akkor lehet mondani ha produkálja a hibát stabilan.
A gumi fékcső hamarabb megdöglik mint a fémfékcső. Ez 1értemű sztem, max nekik nem.
Viszont ilyen roppantós házi megoldásosat biztos nem raknék fel a motorra. Csak is kizárólag normális gyártó által legyártott fékcsövet.
Én pl Venhill-t használok elől hátul... 6éve...
Fékcsővel kapcsolatban szeretnék kérdezni. Szerelik a gépem első fékeit, mert kicsit szorult az első kerék. Egy 2005-ös FZ6S-ről van szó (25e km). Hívott a szerelő, hogy 20e Ft-ért gyártanának rá fém fékcsöveket a régi gyári gumi helyett.
Viszont ebben a cikkben érdekes dolgokat olvasok:
http://totalbike.hu/magazin/2010/03/23/tuningmotorhoz_tuningfeket/
"A gyártók általában gumi fékcsövet alkalmaznak, a sportosabb modelleken pedig fémszövettel burkolt speciális műanyag (teflon) csöveket. Ezt a köznyelv gyakran fém fékcsőnek egyszerűsíti. Ezeknél kisebb energia megy el a fékcső rugalmas alakváltozására, másrészről kisebb a modulációja: minden visszafelé jövő erőhatás, rezgés alig csillapítva jut vissza a főhengerbe, így a működtető kezére, lábára. A fémszövésű fékcsőnek további hátránya, hogy kevésbé tartós, kevésbé ellenálló fizikai behatásoknak. Ha megtörik, azonnal cserélni kell, mert a belső csöve a törésnél elgyengül, a külső fém szövés pedig csak a belső cső tágulását akadályozza meg - nem záróréteg a folyadék szempontjából. A folyamatos hajlítgatás a gumicső rugalmasságát is növeli, szilárdságát csökkenti, így időszakos cseréje annak is javasolt. Fokozottan igaz ez a fémszövetű fékcsőre, ott az időszakos csere 2-4 évente javasolt."
Mi az igazság? Ha 2 év múlva cserélhetem le a fémet megint, akkor inkább maradok a guminál... ez már 10 éve rajta van Ti mit gondoltok a témáról?
A rendelet ellenére nem vonták ki az ólommal puhított ónt.
Aztán meg az özönvíz előttiek 300 fok felett olvadnak, és szeretnek törni.
Találkoztatok már kivirágzott gyantával a forrasztás mellet?
azért nézd át az összes csatlakozót
egyszer a hondám úgy "szívatott" meg hogy szétcsúszott a jeladó csatlakozója, de nem fullra csak nem volt összepattanva aztán hol ment hol nem
ebből látszik hogy nem vagy fiatal
nekem már az összes ez a fényes sosem korrodáló szar van csak, vagy 3-4 féle anyagot tartalmaz de ólom szinte semmi bennük
Elvileg az elektronika gyári.
Tavasszal ki lett szedve belőle a benne levő riasztó,nem volt hozzá se táv irányító már,se semmi.De a motort egyszer csak nem engedte beindítani.
NA akkor produkált ilyet de akkor nem is indult csak csak miután a riogató ki lett dobva belőle.Akkor is csak tekert tekert de nem indult.Elviekben a gyári vezetékelés lett vissza állítva.
Találkoztam olyannal , hogy a gyújtóelektronika ÖSSZES csatlakozóját át kellett forrasztani, mert ki voltak töredezve a panelból . Volt amelyiknek a gyújtásjeladó volt kontakthibás egy adott hőfokon. stb....stb .
Egyelőre kontakt-hibát keress. Csatlakozókat rádugósarukat átnézni, mint a Stop-gomb a kormányon pl. gyújtóelektronika csatlakozásait, a Kawa-t nem ismerem annyira.
Mert akkor menet közben is produkálhatna hibát.
Amikor elkezd dolgozni a generátor akkor nincs semmi hiba.