Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Törzskönyvet nem kell cserélni, mert azon is szerepel a szín?
Nem kell hozzá vizsga. Okmányiroda, ahol vagy bejegyzik hivatalos jegyzetként ~2.300 pénzért vagy megdumálnak és új forgalmi 6.000
Sziasztok!

Motor színének átírása hogy működik? Sima műszaki vizsga alkalmával beírják az adatlapba, hogy más lett a színe, aztán kell új forgalmit kérnem 6.000-ért és ennyi? Vagy még van más költség eme módosítás miatt?
Olyan nincs, hogy "túlfolyó"!

"Azt mondta a szerelő főnök hogy vigyem vissza ha nem használom tehát nem azt hogy ne lábon vigyem le "

Tehát, ha nem használod....akkor vidd vissza.
Vagyis nem gyere vissza vele, mert akkor ugye meg már használod is.

Továbbra is mondom, nem ellened vagyok......csak nézem a másik oldalt is, mire hogyan reagál-hat.
Ini. Köszi. fogalmam nincs még mi lesz..
amúgy még mindig azt mondom hogy valahogy per nélkül kellene megegyezni a szervizzel
a 300 pénzt kellene valahogy kicsit faragni, egy ügyvéd ennyit pár tárgyalás után elvinne
a másik meg hogy szétszerelt állapotban meg kellene nézni mi is van vele, ha lenne ismerős vagy megbízható szervizes aki meg tudná nézni
amúgy az a 300 pénz fedezné is szinte a javítást alkatrész ügyileg
pl: http://www.ebay.com/itm/KTM-11...
Sajnálom amin most átmész, ettől független baccottul kinéz a gép! De hát ugye ez csak a látszat...
Csak hogy tisztán lásson aki nem ismeri....
Úgy látom itt nagy félreértés van volt. Ez egy 2008 ktm rc8 1190 supersport motor
értem.......
én lc8-ra emlékeztem, aztán az endúrónál mindig alánézünk, mert ott is vannak csodák
Mind1 tanúlságos volt. Rábasztam már magánszemélynél meg kereskedőnél is ez Magyarország senkiben nem bízhatsz meg kicsit sem.
Ennél a motornál nem látszik a blokk alja csak ha leveszed a kipufogót meg az alsó idomokat.... Ktm rc8
amikor vetted hogy nem lehetett észrevenni a gányolást?

amúgy kb semmi esélyed nincs jogi úton nyerni, nekik tuti jobb ügyvédeik vannak
nekik még úgy is megéri nyerni hogy ha sok pénzbe van mert akkor jogilag tiszták maradnak és nem fog hencegni az egyszerű átbaszott vevő hogy nekem volt igazam és stbstb

más téma de egyik munkatársam perben állt a régi munkáltató-oktató cégével kb 700 ezerbe volt mire nyertek, addigra a cég "tönkrement" és ott ül bánatosan a nagy semmivel
Visszatérve a szavatossági időre. Abból lejön az az idő amit januárban a szervízben töltött a motor. Ezt a fogyasztóvédelem mondta.
"" Ha nekem annyi eszem lett volna előre, mint a feleségemnek utólag akkor már három Nobel-díjam lenne!""
Sajnos utólag könnyű okosnak lenni, de ha őszinték akarunk lenni ez bárkivel előfordulhatott volna. Én épp ezért kerülöm a nagy kereskedéseket és sosem megyek egyedül motort venni. Mindig vinni kell valakit aki józanul látja a dolgokat, mert motorvásárláskor könnyen belelkesül az ember és nem veszi észre az apró hibákat.
Ne csüggedj el, be kell szerezni egy ép blokkot, aztán rendbe tenni , egy embernek egy hetes munka , és utána lehet suhanni!
Egyébként köszi mindenkinek a hozzászólást sok igazság van bennük. Nem lesz egyszerű a folytatás....
Ha tudom hogy szivárog az olaj ilyen formában meg sem veszem főleg nem hitelre! De sajnos nem szerszámmmal mentem kereskedésbe egy szervízkönyves motort átnézni a-z-ig, ebben elismerem hibáztam.....
Én rákérdeztem mikor megnéztem a motort először ,hogy miért van alatta papír. Azt mondta az értékesítő azért mert ha sokat áll akkor néha csöpög egy kis olaj a túlfolyón semmi komoly szart nem vesznek be a kereskedésbe. A motort lehető legszarabb időben vettem mert alig tudtam a megvétel után használni ősszel. Pár száz km-t mentem csak vele aztán elraktam télire. Akkor vettem észre hogy csepeg ismét az olaj mert tettem én is alá papírt. Levettem a kipufogódobot mert megakartam tisztítani és akkor vettem észre hogy az egész blokk alja olajos és pasztázva van a blokkfélnél. A túlfolyócső le volt dugózva tehát onnan nem is jöhetett olaj. Szóltam nekik ,hogy ez rejtett hiba eltitkolása és azonnal csinálják meg. Le is vittem akkor autóval januárban.Akkor jó volt az olajszint mert megnéztem. Jelezték hogy kész elhoztam autóval. Majd kipróbálás után megint láttam hogy olajos a kipufogó és hogy ugyan arról a részről szivárog olaj. Nem folyott csak csepp látszott a blokkon. Ismét szóltam. Azt mondta a szerelő főnök hogy vigyem vissza ha nem használom tehát nem azt hogy ne lábon vigyem le (nem volt teherautó amivel levigyem sajnos). Ekkor nem néztem szintet mivel előtte náluk volt szervízben (tudom hiba volt). De annyi olaj nem szivároghatott el. Amikor beállt akkor megnéztem és éppen hogy csak elérte a nívó alját. A szervíz azt mondta 1.8l olajat engedtek le (3l a gyári). De kihangsúlyozta a szervízvezető attól nem álhat be annyival még nem lesz baja (szerintem hülyeség). A többit tudjátok amit leírtam...
Én is tiszta papírt teszek alá, mert az enyém a konyhában áll. és azonnal feltünne ha akár egyetlen csepp is lenne. És találkoztam olyan motorossal , hogy elfogyott az üzemanyag Győrtől -Veszprémig , mert az egyik karburátorból ömlött a benzin a hibás tűszelep miatt.
Még jó, hogy ki nem gyulladt!
Veled értek egyet. Én is mikor hosszabb időre (Legalább 1 hét) támasztom le a vasat mindig egy tiszta kartont rakok a motor alá így könnyen meglátom ha bármi csöppen a gépből
Megveszi a szeretett motort, aztán pár hónap használat után a blokk beáll??!! Gondolom milyen csalódott lehet ! De szerintem a kellő gondosság a tulajtól is elvárható lett volna. Nézte az olajszintet? Volt a gép alatt olajtócsa? Mekkora? Én az enyémnek a blokkját a télen tettem rendbe. és kíváncsiságból megnéztem mennyi olajnak kellene elfogyni, ahhoz, hogy az olajszivattyú szívócsöve ne érjen bele az olajba ÉS EZÁLTAL A BLOKK KENÉSE MEGSZŰNJÖN ?? Nos kérem legalább 1/3-ára kellene elfogyni az OLAJNAK !! Azt jelenti hogy a 3 literből ha 1 liter marad akkor még bele-bele ér ,a motor függőleges helyzetében.