Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az a hiba hogy kb sehol sem írnak munkalapot az átvételkor nincs semmi feljegyezve
A legjobb esetben is már csak akkor készül amikor a munka kész.
Ilyenkor nagyon nehéz bármit is bizonyítani
Nem olyan egyszerű szerintem sajnos, nagyon sok idő a vitatkozás/pereskedés és addig sajnos nincs motor... Én egy kézi autómosóval állok most harcban a 16. kerben, ahol elintézték az egyik autó fényezését, de nem ismerik el... Nem az az 50e Ft bánt, amibe a többszöri csiszolás és polírozás kerül, hanem a patkány viselkedés és nem tudom megcsináltatni, amíg majd perre megyünk és egy "szakértő" nem látta... Már 3 hónapja b@ssza a szemem, de legalább megy, ellenben a beállt motorral. És sajnos nagyon nehéz lesz rájuk húzni, hogy miattuk állt be... a magyar bíróságon ez évek és még több pénz... Gondolom itt sem a 200e Ft a kérdés, hanem hogy menjenek már a pics@ba, ha egy ilyet adtak el hibátlannak titulálva...
Annyiból pont kijön nekik a főtengely meg hajtókar csapágy csere. Aztán már rakják is össze...
Ne hagyd magad. Igenis csinálják meg, és egy forintot se fizess nekik.
Amúgy arról a cégről megvan nekem is a véleményem...
Van egy csomó aranyér kenőcs a gyógyszertárban....
Jaja, kozben lenyugodtam, csak mar nagyon viszket a seggem...
Mire számíthatsz? Óriási dícséretre, kitüntetésre és jutalomra...
Ha rám hallgatsz akkor békén hagyod! Ne akard büntetéssel kezdeni a dolgot. Az olajat úgy is lecserélheted, hogy beindítod és állóhelyzetben felmelegíted mintha indulnál aztán lecseréled.
Sziasztok! Ma végre levizsgáztam, viszont a motorom meg nincs forgalomba helyezve, kulfoldi papiros. Szarmazasellenorzest varom. Namarmost, olajat cserelnek es elotte felmelegitenem a regit, ha kozben elkapnak az uton a yardok, mire szamithatok? Jogsi meg nincs, csak a vizsgalap, amivel kb kitorolhetem, se rendszam, se biztositas, semmi...
Ezt emailben írták hogy mindkettő hajtókarcsapágy megadta magát. Azt hogy előtte babrálták szintén papírral tudom bizonyítani. Még nem egyeztünk meg egyenlőre mert ma szedték ők szét és még mindíg 200.000forintot kéne nekem fizetnem
Végül hogy lett a fizetés?
Sikerült megegyezni?
Ez szép, hogy így leírtad. De ezt ők papírra is leírták vagy -remélem- voltál ott több haveroddal, akik hallották mikor beismerik szóban?
Pontosan. Előtte ők babráltak az olajszivattyúnál mert ugy gondolták onnan szivárog az olaj.
Olajozás hiány miatt lehetett
Megint én a ktm rc8 ügyben aki még emlékszik annak írom. Szétkapták a blokkot a szervízben és kiderült hogy mindkét hajtókarcsapágy beállt. 38.000km van a motorban. Csak gondoltam leírom.
A 206-osunk szép bordó színe meg a forgalmiban leegyszerűsítve: piros
Napfényben se....
De felhőz időben, árnyékosabb helyen meg inkább szürke.

Szóval érdekes dolog ez
Az ilyen pezsgő színű autóra a forgalmijában azt írják, hogy barna!
Nekem az Avensis forgalmijába valami olyasmi volt nyomtatva,hogy szín:zöld07... Mondjuk az autó minden napszakban és fényviszony mellett más színűnek látszott.... De leginkább az ezüsthöz hasonlított... Egyszer a Balatonnál megállított egy rendőr(összesen ennyiszer ellenőriztek vele 5év alatt)és azt mondta,hogy ha ez az autó zöld,akkor ő színvak... Ennyiben maradtunk....
Ha okmány csere van, akkor igen.
Hacsak egy "Hivatalos feljegyzés", akkor nem. Mivel azt csak bejegyzik a forgalmiba.


Nekem évekkel ezelőtt volt egy ilyen autónál.
Az autó színe gyárilag "Erős türkiz" ez ugye kék, mert türkiz kék van, türkiz zöld nincs.
Amikor "egyszerűsödtek" a színek Mo-n, akkor lett belőle kék. Ezt nyomtatva beírta a forgalmiban, majd az új forgalmiba az elkészülés után kézzel beleírta, hogy "Színe: zöld".
Ez ugye nem jó, mert a kocsi kék....viszont a türkiz kék bázisra rájön a lakk, ami picit megsárgul. Így a kék+sárga=zöld. Zöldnek is látszik az autó, ami valójában meg kék (türkiz kék).

Szóval a lényeg az, hogy amikor átjavította a friss forgalmiban a színt, elég volt egy hivatalos bejegyzés.
Még régebben nem ezt a nevet haszáltad itt milyen néven nyomtad?
Én is nagyon sajnálom ezt az egész helyzetet és magam is valahányszor veszek -általában mindig- erőn felül egy új motort, mindig ezen agyalok, hogy mi van, ha két hét/két hónap múlva kiderül róla valami csúnyaság, vagy megadja magát.

Különben meg esküdni mernék, hogy kb. tavaly nyár végén-ősz elején nekem is küldték az ismerősök egy csoda RC8-as hirdetéseit, valami 1.700 körüli áron, mert ennyiért ilyen, meg olyan motor és valahogy valami azt súgta, hogy nem fogok bedőlni a csodahirdetéseknek és nem fogom én megütni az évszázad üzletét... (elve nem nagyon bízom én az ilyen RC8 féle csodamotorotkban, akármennyre szépek és jók. Valahogy túl sok rossz történetet hallani egyikről-másikról)