Csak megjegyzem (sok-sok felesleges dumádat olvasva), vedd már észre, a motorosok EGYIKE sem vevő a fikázásra. Építő, hasznos és segítő jellegű hozzászólásaid száma egyelőre közel 0. Humorosnak sem gondolnám szinte egyiket sem. Icurka-picurkát változtass már a hozzáállásodon, vagy húzz el ebből a topicból.
Miért a 400 ezer még nem is olyan meredek egy kipuff rendszerért...........
Aprilia RSV1000-re ha szalonban megveszed az Akra kittet ahhoz jár egy full kipuff rendszer 2db dobbal és kapsz még egy új gyújtástérképet ( a motor kipuffhoz való hangolásához)
Ez mindösszesen kb 650000Huf!!!!!!!!!!!!!!! Az egy kicsit brutál összeg!!!!!!!!!!!!
Mondjuk én azt mondom hogy ilyen nagy márkákat az vegyen aki versenyez és számít minden kiló és minen egyes lóerő, az utca motorosának bőven elég egy középkategóriás dob is......
Én ugy tudom hogy a gt 125 R kb 120-130-at megy, arra egy olcsó dob vagy valami akko menni fog egy 135-öt ugye? De nem vaok biztos a gyári végsebességben. De lehet hogy csinálok egy saját kiput, a mókusnak is a cbr600 rr-en valami csö van amin se dob se semmi,k de hangja is van azért!!!!
csonakmotorok,funyiromotorok,hajomotorok,...stb...
Aprilia RSV1000-re ha szalonban megveszed az Akra kittet ahhoz jár egy full kipuff rendszer 2db dobbal és kapsz még egy új gyújtástérképet ( a motor kipuffhoz való hangolásához)
Ez mindösszesen kb 650000Huf!!!!!!!!!!!!!!! Az egy kicsit brutál összeg!!!!!!!!!!!!
Mondjuk én azt mondom hogy ilyen nagy márkákat az vegyen aki versenyez és számít minden kiló és minen egyes lóerő, az utca motorosának bőven elég egy középkategóriás dob is......
olyan szarokat mint simo,jawa és hasonlok igen de a tobbit nem.
ha pár év mulva betiltanak akkor mért fejlesztenek a 2 t Diesel-t?