a gt125r csak 50ezerrel olcsobb mint a 250r, ha jogsid engedi és hyoba gondolkozol akkor érdemes inkább a 250est nézegetni.
gt125 vs. cbr125... hühü... én nemkezdem el ujra az összehasonlitgatását, már akik érdeklödtek efelöl, azoknak leirtam. de az a 100ezer ft-nyi különbség érezehtö is a motorban, láthato is a motoron. azért nemakarok most belemerülni, mert nemakarom még véletlenül se lefikázni a cbrt, mert jokis motor az, a lényege az olcsosága, és az, hogy olcson fentlehet tartani, nemugy mint a 2T-t. (miszter Zolika, belém ne köss....) ennél már csak egy brutálisabb van, azpedig a cg (márkán belül)
alapvetöen nekem a cbrben az nem tetszett hogy ráültem és olyan volt mint egy deszka, még énis telitalppal behajlitott térdekkel leértem rola, mondom ez itt már nemstimmel, felpakoltam a lábam a lábtartokra és ott elég is volt belöle... lehet hogy jolmegy, de ugy nemcsoda hogy kisporolták belöle a méretet....
és akkor végére egykét kép: a GT125Rröl 4 darab, és a cbr125röl kettö, hogy miért nem tetszik nekem...
link Ezt találtam róla hirtelen. Majdnem csont ua mint a 250R, csak 125ös mocival. Ezért is olcsóbbak a hyok, meg alkatrészek, mert mindenre ugyan azt pakolják fel
Hát ja, gyorsmoci kell, de ne legyen 2t. A gt125 jól menne hozzám de a sebessége nem, a sv-hez a hátuljával hasonlit a cbr jó lenne csak nem tudom hogy mennyire illene hozzám mer én se vagyok az a karcsu gyerek, de végsebessége miatt jó, és még a cagiva mito is jó csak 2t, nekem nincs bajom a 2t-vel csak az hogy drága!! Hát az lenne ajó hogyha lenne anyi pénzem, és mind a 3-at megvenném
cbr125 jobban megy, +20 kmhval, és 35 kiloval könnyebb. de tökre nemhasonlit egy motorhoz, nekem speciel nem is tetszik. biciklifiling, bár akinek ez jön be, annak ez jön be, saját izlése, és valoszinü ésszerü döntése is. van akinek számit a fogyasztás, és azmellett a legfürgébbnek kell lennie, annak ellenére hogy csunya kicsit a gép... a gtröl nemlehet elmondani hogy csunya... az mondja rá hogy az, aki alapbol nemcsipi a naked mocikat. a gt kétszer nagyobb a cbr-nél, kétszer több anyag is van benne. és azse elhanyagolhato, hogyha megboritasz egy cbrt, akkor törik rajta pár dolog, és a honda nem arrol hires hogy olcson adja az alkatrészeket a motorjaihoz. hyosungnak az alkatrészárai meg holvannak... sehol a hondáéhoz képest. egy kis utánajárást igényel, és átgondolást. ugyis végül azt választod ami neked a legjobban tetszik, és nem azt amit más mond neked. mert mindneki kicsit a saját motorját szereti jobban... énis. én hülyén néztem ki a cbren a 168as magasságommal, mint egy 24es biciklin...
400asnak és 600asnak szokták nézni, ha aztmondom 125 akkor nemszokták elhinni. elöszeretettel keverik össze az sv650el is, de még nemtudtam rájönni miben hasonlit rá a méretén és a hengerelrendezésén kivül...
amugy igen, nekem gt125öm van, és arrol van kép az infomban is... és ugyan akkora mint a gt650 csak a váza más (ua. mint a gt250nek, vagy a gs500nak) még a villa különbözik, meg a ccm.
azmeg hogy lassu... valamit valamiért, ha nemkell "lassu gép" akkor eszedbe ne jusson hogy 4T 125öt veszel.... de ez better teknik, én szeretem, jol lehet döntögetni, mindent szeretek benne a sulyán kivül, de legalább massziv dög.
helo. ha kell küldök bármilyen oldalrol képet rola, meg az infomban is van. boldog tulajdonosa vagoyk egy ilyennek. végsebessége max 110 gyárilag, fellehet piszkálni 120ra, vagy talán többre... csak akkor nemlesz takarékos ;] 800ezer+regado csak egy százassal drágább a cbr125nél
Na igen, meg tudja is a "márkahű" vásárló, hogy mit vesz . Ezt itt a fórumon találtam: Harley javasolt elgondolkodni, kinek milyen motorja is van? És hány darab Suzuki fut pl. a Hyosung által beszállított alkatrészekkel hibamentesen ma az utakon? Ugye már nem is olyan egyértelmű egy két dolog....
Igen-igen, sajnos kevés bizalmat szavaznak ennek a márkának azért, mert még ismeretlen nálunk. Szerintem a Suzuki SV-nél egy dekával nem rosszabb, pedig mindkét motornál ugyanazok a mérnökök majdnem... Lehet, hogy a típushibától félnek az emberek? Szerintem nem lesznek típushibás modellek. Külalakra is nagyon jól néznek ki, teljesítménye is figyelemre méltó, nem tudom, mi a bajotok vele. Nekem nagyon bejön a Hyosung, pedig én aztán full Yamahás vagyok...
igen, különben téleg az a piros az (hyosung gt125 R)... szerintem a másikat is megehet ismerni, az a kis karcsu a honda cbr125.
gt125 vs. cbr125... hühü... én nemkezdem el ujra az összehasonlitgatását, már akik érdeklödtek efelöl, azoknak leirtam. de az a 100ezer ft-nyi különbség érezehtö is a motorban, láthato is a motoron. azért nemakarok most belemerülni, mert nemakarom még véletlenül se lefikázni a cbrt, mert jokis motor az, a lényege az olcsosága, és az, hogy olcson fentlehet tartani, nemugy mint a 2T-t. (miszter Zolika, belém ne köss....) ennél már csak egy brutálisabb van, azpedig a cg (márkán belül)
alapvetöen nekem a cbrben az nem tetszett hogy ráültem és olyan volt mint egy deszka, még énis telitalppal behajlitott térdekkel leértem rola, mondom ez itt már nemstimmel, felpakoltam a lábam a lábtartokra és ott elég is volt belöle... lehet hogy jolmegy, de ugy nemcsoda hogy kisporolták belöle a méretet....
és akkor végére egykét kép: a GT125Rröl 4 darab, és a cbr125röl kettö, hogy miért nem tetszik nekem...
amugy igen, nekem gt125öm van, és arrol van kép az infomban is... és ugyan akkora mint a gt650 csak a váza más (ua. mint a gt250nek, vagy a gs500nak) még a villa különbözik, meg a ccm.
azmeg hogy lassu... valamit valamiért, ha nemkell "lassu gép" akkor eszedbe ne jusson hogy 4T 125öt veszel.... de ez better teknik, én szeretem, jol lehet döntögetni, mindent szeretek benne a sulyán kivül, de legalább massziv dög.
ha meglesz a motorom összefuthatnánk nyiregyen megnézegetném a hyosungodat !!!