akkor most megkérlek, hogy vezesd le nekem Prof.Sleepy
a gyorsulása jo, 80ig nagyonjol nyomja (vagy addig amég négyesben vagyok) az ötödik az szenvedés. csak sebességtartásra valo, vagy hátszélfelhasználásra, illetve apránként egykét kmh adagolására (de ebben benne van azis hogy nálam az áttétel modolt egy kicsit, szérián ott is gyorsult, de sebességben ugyanott voltál vele...)
lehet vele faszán biciklistelözni, barkaszt csak ovatosan!
A hajós hasonlatod nem igazán nyerő. Más közeg, másfajta hullámok, a Navier-Strokes egyenlet is teljesen más alakú, meg ugye egyik erősen turbulens áramlás, erőkomponensek ezálltal másképp hatnak Sokkal inkább a lendület az ami számít, meg a tapadás Sztem, bár nem vezettem még le
öszinténszolva még azis horrorisztikus élmény volt, pedig probáltam ovatosan elözni. de a barkasztol félek, mert ott valahogy reflekszböl rárántanám a gázt és akkor nemtudom milenne...
Loooool
50ccm, nemelöztem még soha autot, tudod nem merek vele, mert félek hogy kitépi a kezem, akkorát gyorsul. szoval még az augusztusi mittudomén milyen motorostalálkozorol jövök hazafelé az elöbb emlitett száguldo barkasz mögött
(ja amugy biciklit merek vele elözni)
Más:
láttam cbr125 topikban feszegették a témát, és jokis vita lett belöle: a motor sulya télleg tud jo pont lenni. és amit cala emlitett, az az egyik jo pont: mindenféle légörvényre széllökésre kevésbé érzékeny mint egy joval kisebb sulyu gép. hozhatnám példának a gt-t meg a cbrt. a cbrt elég nagy felületen lökdösheti a szél, a gt-t szintén. a nagy sulyt nehezebb kimozditani a pályájárol, ebben rejlik a valamivel jobb stabilitása. de ez lényegében csak sebesség és sulyfüggö, ccmre nemvonatkozik ugye...
hasonlithatnám pl a vizzel: megy elöl egy nagy hajo (--- nagy hullámok), mögötte egy kisebb hajo, meg a kisebb hajo mellett egy jetski, amik azonos sebességgel haladnak. jetskit jobban dobálja a hullám. a kisebb hajo meg már inkább átvágja a hullámokat. szerintem.
na mindegy, nemakarom tulragozni, csak ennyit akartam hozzáfüzni, meg még azt, hogy természetesen minden motornál lehet a légörvényeknek ellen tartani, csak van olyan gép amin könnyebb, van, amin nehezebb. megszokás kérdése. fizika törvénye.
Ja akko az voltam én! Szép nbaon a müszerfala! Kéken világit! A 250-esen be tudsz bukni a plexi mögé? Na majd holnap idenézek! Megyek pihizni, mert holnap elalszok a "tanmühelybe" ! De télleg ilyen nehéz ezt elképzelni rólam?
Hát most még nem is elsös vaok, és még csak fémipart tanulok! Érettségi után még + 2 év a szakma megszerzéséhez! Amugy holnap lesz óránk Majd talán megtanulokm ezt azt, és a hyosungot meg tudom piszkálni
a gyorsulása jo, 80ig nagyonjol nyomja (vagy addig amég négyesben vagyok) az ötödik az szenvedés. csak sebességtartásra valo, vagy hátszélfelhasználásra, illetve apránként egykét kmh adagolására (de ebben benne van azis hogy nálam az áttétel modolt egy kicsit, szérián ott is gyorsult, de sebességben ugyanott voltál vele...)
lehet vele faszán biciklistelözni, barkaszt csak ovatosan!
50ccm, nemelöztem még soha autot, tudod nem merek vele, mert félek hogy kitépi a kezem, akkorát gyorsul. szoval még az augusztusi mittudomén milyen motorostalálkozorol jövök hazafelé az elöbb emlitett száguldo barkasz mögött
(ja amugy biciklit merek vele elözni)
Más:
láttam cbr125 topikban feszegették a témát, és jokis vita lett belöle: a motor sulya télleg tud jo pont lenni. és amit cala emlitett, az az egyik jo pont: mindenféle légörvényre széllökésre kevésbé érzékeny mint egy joval kisebb sulyu gép. hozhatnám példának a gt-t meg a cbrt. a cbrt elég nagy felületen lökdösheti a szél, a gt-t szintén. a nagy sulyt nehezebb kimozditani a pályájárol, ebben rejlik a valamivel jobb stabilitása. de ez lényegében csak sebesség és sulyfüggö, ccmre nemvonatkozik ugye...
hasonlithatnám pl a vizzel: megy elöl egy nagy hajo (--- nagy hullámok), mögötte egy kisebb hajo, meg a kisebb hajo mellett egy jetski, amik azonos sebességgel haladnak. jetskit jobban dobálja a hullám. a kisebb hajo meg már inkább átvágja a hullámokat. szerintem.
na mindegy, nemakarom tulragozni, csak ennyit akartam hozzáfüzni, meg még azt, hogy természetesen minden motornál lehet a légörvényeknek ellen tartani, csak van olyan gép amin könnyebb, van, amin nehezebb. megszokás kérdése. fizika törvénye.
Még most is egy Barkas mögött megy 30-al.................
az a lenyeg,hogy lesz rola papirom. :)