Maximálisan igazad van. A gumit csak példának írtam, írhattam volna szinte bármilyen kopó dolgot a gépen. Aki pályázni akar, az ne spóroljon a gumin. Sőt, máson sem.
Ez a fehér szemét tényleg elolvadhatna már, mondjuk pl. egy 25 fokos meleg miatt a jövő héten....
Azért az "olcsó" motor is drága, mert ugye azt ne felejtsük el, hogy a 12 hónapból max. 5-6 hónapot lehet használni a motort. (na jó nem mindegyiket). De a kötelező biztosítást kell fizetni, ha esetleg lízingelted szintén kell fizetni. Tehát mint olyan luxuscikk. Az, hogy mennyi gumit fogyaszt a kézfüggő is nagyban, persze azok a gumik, amivel gyárilag szerelik a Hyo-kat (bár a GT-ket nem tudom, hogy mivel szerelik) sokat elmennek, de pályára, vagy egy kicsit komolyabb Mátrázáshoz kevés. A gumin, pedig nem szabad spórolni, bármilyen drága, és gyorsan kopós a kicsike. Ez tapasztalat
Most már igazán elolvadhatna a hó!
Had kérdezzem már meg hogy annyi mindent hallottam erről a motorról de az áráról semmit nem tudok. Úgy mégis mennyibe kerül? Mondjuk a 250-es meg a 650-es? Köszi
" manapság már minden kapható új motor jó ", ott a pont!
Olyat vegyél meg ami:
a., első látásra megtetszett
b., fenn is tudod tartani
Ha veszel egy gépet, és állandóan mások mociját lesed, akkor nem is fogod élvezni igazán a dolgot. Hiába veszel meg egy "nagy" gépet, ha nincs lé tankolni meg az egyéb járulékos költségekre, akkor megette a fene az egészet. A járulékos költségek pedig eszement durvák is tudnak lenni: pl. egy szett jó minőségű gumi sem a legolcsóbb mulatság, és bizonyos bringákon igen keveset bírnak ki.
Jaaaaaaa!
Akkor zöld, mint környezetbarát? Az se hátrány.
De tényleg, egyéni szimpátia kérdése, manapság már minden kapható új motor jó, azt vedd ami tetszik.
Hát, ezt nem a Kawásoknak szántam ! De, hogy örüljenek ők is, egy Hyosungos, Hondás pólóban egy Kawasakin csücsül! Ez üzenet mindenkinek, "mindegy milyen, csak motor legyen"! (Igaz, én nem csípem a Kawákat !)
Egy tipp: talán még van az akciós Kawasaki ER-6n-ekből (asszem még januárban is 1,595,000HUF lesz az ára) igaz az 650cc, de nagyon barátságos, és korszerű motor.
Én már próbáltam, nagyon kis kellemes gép. Vadállatnak nem mondanám, de vígan elpöfög, és a 72 LE is elég lesz egy ideig.
A formája megosztja az embereket, de miért kell mindennek unalmasnak lennie?? 2006-ot írunk mindjárt!!
ÉN mindenképpen új motorra gondoltam (tanári fizetésem talán engedi egy új 250ccm-et . Kifejezetten sportgép nem is érdekel: hanem valami sport-túra, naked bikera gondoltam, és az én céljaimnak megfelelne (városban közlekedni, esetleg környéken rövidebb távra)
egy tanács: ha az anyagiak korlátozottak, szerintem inkább vegyél kisebb, de minél újabb motort, mint nagyobb, de régebbit. Bár nem tudom, meddig nyújtózkodhatsz, de ha mittudomén pl. egymilliód van, inkább egy jó 400-ast vegyél mint egy leharcolt 1000-est.
Ez csak egy példa volt, mert ugye írtad,h 1000-es kezdetnek nem érdekel, és ezt NAGYON JÓL GONDOLOD!
Szóval szerintem a lényeg: inkább kisebb legyen, de az újabb!
én szivemszerint egy 250-500assal kezdtem volna motoros pályafutásom a 2év robogozás után, de persze a korom nem elhanyagolhato tényezö.
ha jolemlékszem másfél honappal azután, hogy meglett az a1es jogsim, kiprobálhattam egy gt650s-t (pályára volt felkészitve). oriási vigyort csalt a képemre, annyira élveztem, pedig csak 5 perc volt, nemtöbb. ezután probáltam még két sh-t párszor, hosszab rövidebb idöre, pályán, nempályán... bátran állithatom hogy nemharap, ha azt akarod hogy neharapjon.
a 250 tuti jo, azon nincs mit tárgyalni, a 650 meg bevállalás és ész kérdése. még nem is annyira pénzkérdés mertha megnézitek a "05ös megmaradt 650es gépek árát, és a "06os 250esek bevezetö árát... érdemes mindkettöre lecsapni
az a korlátot megcsinálni nagy a helyett télleg botorság, felesleges pénzkidobás!! ha meg anyagi lehetőségeid engedik, akkor 600-as kategória. mondjuk fz6 az imádnivaló és szép és tökéletes!!! ja, bocs, ez nem az a topik
Hát igen, ez így van, egy 650-es már drágább móka. Hyosung 250-ből a Naked-et próbáltam ki az importőrnél, kellemes, én is sokat gondolkoztam melyiket is vegyem 650 vs. 250, aztán a nagyobb lett. Azért jobban oda kell rajta figyelni a jobb csuklómra, mert a piros körben lévő számok az út mentén nem szende javaslatok , és igen könnyen jár úgy az ember, hogy 200%-os a túllépés.
A "nagy" kezdőmotorról annyit, van egy nagyon kedves barátom, aki 2 éve vett egy Hayabusát első motorként, megtanult vele rendesen motorozni, esni is csak a ringen sikerült neki eddig, cirka 12e km alatt. Azért mostmár nem olyan óvatos, mint az elején, huzigálja a fülét rendesen, de mai napig tiszteli a gép erejét.
Jaja, az jó lenne, csak sajnos a piszkos anyagiak nem engedik Ígyis azért lesz most motor, mert egyrészt baromi régi álmom/vágyam, másrészt meg az volt a fő jelszó,h olcsóbb a fenntartás mint a kocsi De egy 650essel sztem már majdnem ottvagyok, mint egy kocsival. Mindenesetre ösztöndíjból nem futná benzinre, meg biztosításra, meg borulások fedezésére
A nagy "A"-hoz, és a hideg fejhez jó lenne neked a 650 is, ha a pénzbe belefér. Úgyis be kell járatnod a gépet, ami 1600km, addig összeszoktok. Élményben sokkal többet tud adni mint a 250, de ugye a költségek is emelkednek szépen. A V2-es gépek nagy előnye az egyenletes nyomatékleadás, ami már alsó fordulaton is több mint elég egy kellemes dinamikus guruláshoz. Magyarul: nem kell üveghangon pörgetni hogy menjen, szépen kihúzza magát alsó fordulatról is ha kell, igazi élménymotorozást lehet vel produkálni nyomatékból. De ha megszoktad, és húzod neki, akkor győzz kapaszkodni.
Ha már a paramétereknél tartunk 180 cm vagyok és 70 kg (karácsonyi beigli evés után )
Robogón kívül nem vezettem motort, de gondoltam hogy előtte egy haver 250-es ezt-jével előre edzek egy kicsit, hogy ne teljesen amatőrként menjek tanfolyamra...
szerintem is nagy A menj, anyiban külömbözik a Akorlt.tól hogy a végén kell egy 8 as alakban tolni a motort. úgyhogy ha szerintem képes vagy rá akkor egyből a nagy A-t tedd le.
én 60 kiló és 175 centi vok de simán megcsinálom a A s jogsit, nem egy egetrengető dolog főleg ha már motoroztál előtte.
Énis kezdő vagyok motorok terén, de "nagy A"-val indítok, aztán persze nem valami 600as akármit veszek,hanem egy 250est. Tényleg csak fölös pénzkidobás lenne egy év után csinálni egy unkorlátoltat Az agyadat úgyis csak tetod korlátozni
Ha vagy elég nagydarab ahhoz, hogy megtarts egy rendes nagy "A" kategóriás motort, akkor nehogy szarozz a korlátos jogsival! Egyből menj nagy A-ra.
Amúgy csak pénzkidobás lenne.
Szerintem egy GT650et nyugodtan megvehetsz. Kell az az erő még utcára is, mondjuk amikor egy 100zal menő autót előzöl meg. A 250es ott már azért nem ugrik úgy.
sőt... 10 is