Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is tudom magamról hogy nyugodt vagyok ha vezetek. Amúgy meg a robogómmal sem estem még

A nagyobb kategóriával csak az a gondom hogy kezdőként a "nagy A" jogsit szeritnem nem könnyű feladat így első nekifutásra.
Igen, már én is hallottam a Kawa és Gs500 előnyeiről kezdők számára...
CSak ahhoz már A-s jogsi kell. apropó valahol olvastam hogy GS500 fojtva vezethető Akorl jogsival?
én 3évig nyuztam a 125-ösöm, és utánna ültem át a 610-esre, kb 6000km probléma mentesen, most csúszott be egy kisebb balesset.
mondjuk én végig probáltam elég sok motort szerencsére.
aki eszetlenül megy, az meg 250 után is porrá fogja zúzni magát egy nagyobb vason. hayabusa azért erős hasonlat, én kipróbáltam egy r1-et és majdf összeszartam magam rajta, ahhoz még igen kevés vagyok. viszont nem kell évente motort váltanom, a 6kiló (hangsúlyozom számomra!) ideális választás volt "kezdő" motornak! perzse ez fejben dől el..
Igazad van, szóval szerintem is olyan ember, aki robogóval esik-kel, ne vegyek egyből 600ast. De aki ésszel megy, szerintem vehet Busát is, azzal is lehet lassan menni.
De ha már Gt250 vs. CBF250 a vita: próbáld ki mindkettőt, nézegesd meg, stb. a Gt250 már bizonyított a 24 óráson, a CBF meg Honda, tehát szerintem mindkettő megbízható. Csak a Hyohoz olcsó az alkatrész, meg nem Honda van ráírva.
R6, zx6, gsxR600, 600RR
tiszta kezdő motorok
mondjuk ha észnél van az ember a hayabusával is lehet normálisan közlekedni.
nem kötelező egy ből megnézni hogy 2-ben 197-nél van pirosban a mutató a forintmérőben.
Én is azt mondom, hogy vérmérséklettől függ, hogy kell e a 650es előtt még egy lépcső. Én pl. 10 évig SImsonoztam, és csak 1szer estem el! Én tudok parancsolni a csuklómnak, így a 250ETZ után, amivel alig 2000km-t mentem, megvettem a 650es Hyot, és nem bántam meg. Azzal is lehet lassan menni.

Szerintem nézd meg az akciós Gt650eket, most jó áron vannak tavalyi modellek.
athos! sztem, ha észnél vagy, egy 5-600as géppel simán lehet kezdeni. nekem is az első nagymocim az fz6, és hidd el, ha sokat mész vele, gyorsan ki lehet nőni a 250-et!! a műmájer brigádból most vesznek 2en is er6n kawát, ami szintén kezes jószágnak tűnik! a 6kilósok közül elég szép választék van mind újban mind hazsnáltban. a helyedben én körülnéznék - hyo gt650, sv650, cbf, fz6, er6n, hornet, sok-sok igen jó motor kezdőknek!!
Sziasztok!

Érdeklődve olvastam a 250 ccm- mint kezdőmotorral kapcsolatos hozzászólásaitokat.
Én 25 évesen jövőre szeretnék jogsit és egyenlőre megtenné az Akorl. , mert kb 1 évi robogózás után bőven elég lesz megszokni egy jóval nagyobb motort is.
Nézegettem 250-es mocikat, nekem a Honda CBF és a Hyosung jött be. Mivel nem páyázásra szánnám, csak utcai használatra + rövidebb túrákra, ti melyiket ajánlanátok?

Athos
Hogyhogy milyen a tiltás? Olyan 13 ezernél tilthat, legalábbis 11500nál még nem tiltott. Hangmintám nincs, amúgy az egyik hengerről elveszik a gyújtást.

További kérdésekre csak a klub oldalon válaszolok, ha már megcsináltuk az oldalt
Infomaker!

Milyen a gt250 tiltása? Hangmintád esetleg van?
A GT250R-ről:

3db. jött be az országba októberben, ebből az egyik a feleségemé lett. (www.hyosungklub.hu, galéria, és ott Mangoka)

Nekem egy GT650 naked van, és a 250R-t én járattam be, mert neki még nincs jogsija.

A motorról pár mondat:

Nagyon szép, komoly, nagy darab, marha jó futóművel, és fékekkel. Amely fékeket néha szidják a 650ben, ugyanaza dupla tárcsa a 250R elején a gyári gumi fékcsövekkel olyat fékez, mint" állat..Ugyebár valami 30 kilóval könnyebb a 250..

A motor erejéről:

Vérmérséklet kérdése, hogy kinövöd, vagy sem. P. Sanyi barátomnak vagy egy GT250 nakedje, és állítólag még azt sem tudja, hogy mennyi a végsebesség, mert max. 110zel jár vele.

Én speciel szeretem húzni a gépnek, meg is mértem a végét, kerek 160-at megy ÓRA SZERINT. Ez kb. 150 lehet a valóságban.

Valaki vagy kinövi, vagy nem. Az biztos, hogy pályára naggyon jó a gép, mert pl. az Euroringen nem hiszem, hogy 120 fölé tudom majd húzni, mert sok a kanyar, de nagyon kis komoly a gép.

A gyorsulásról:

A régi 2ütemű gépekhez képest ÉRZÉSRE szarabbul gyorsul. Tudjátok miért? Mert V2es, és egyelnetesen húz, nem rúg seggbe 8000es fordulatnál.
Szóval érzésre nem gyorsul, ehhez képest kettesben viszi a 114et ÓRA SZERINT megintcsak

SZóval nagyon megy a gép. Túrázni inkább nakedet javaslok, de aki sportszívvel van megáldva annak jó az R verzió.

Ja, és vegyetek pálya csomagban gépet, gyertek a kupára 2006ban, mert én is megyek, és nem sok nálam bénább ember van. Eddigi pályatapsztalatom: Euroringen mentem életemben 3 kört


A 250 után visszaülve a 650-re: Egy vadállat a 650, már kezdtem tőle félni

Ja, és a 250re szerintem kötelező a GPR dob, sokat dob a hangon, nagyon.

Üdv. Infomaker (aki imádja a felesége GT250Rjét )
Sziasztok!

Infomaker vagyok a Hungarian Hyosung Klubból.

Ismeritek az oldalt? Ott is van fórum Regisztrálni elég csak a fórumban, és írkálhattok is

De azért itt is figyelek!
Hát én meg köszönöm a tanácsokat.Bár egy kicsit fura lessz hogy a haverom 125-ös TZR-jével egyenlő lessz a mocim de azért örülök neki mert tényleg nagyon teccik és mit akarjak először mikor a TZR-től is tartok egy kicsit(mondjuk az nem az én hibámbol de most nem magyarázkodok).
+ lóerőket meg tényleg lehet mert én az üzletben kérdeztem erre rá és annyi dolgot sorolt fel hogy én csak a sport légszűrőt jegyeztem meg bár az nem tudom hogy miért dobja meg.
Na köszi a segítséget még1szer és ha valami újat tudtok, vagy van valakinek tesztje a 250R-ről akkor az írjon!!!!
Köszi: Briant
jajteee Sleepy... igen a piros a szép, a piros tetszik a népnek. lesz böven belöle, szoval lehet vinni mint a cukrot.
A rehabra nem tudsz busszal menni, gipszelt lábbal

Nem is tudom, hogy milyen egy rendőrségi eljátrás Persze csak, azért mert soha nem megyek gyorsan
A tiszteletetekre tavasszal levakarom a 650R feliratot és kicserélem 250R-re, a piros az stimmel .
Kishapsi: Én meg a kútfúráshoz nem értek, és? Attól, hogy nem ért az ember mindenhez nem lesz kevesebb semmivel. Néha elgondolkozok, milyen jó lenne egy munkanapot este 10 előtt befejezni pl. motorszerelőként....
Hát még van vele gond, de elhackelgetek. Ha nagyon a fejlövés szélén vagyok akkor sikítok Köszönöm szépen a segítséget előre is

Amúgy piros 250est vegyetek, mert az szép, és jó, és az kell nektek. Oké? Andyka Te meg véletlenül se szólj bele
Így van Andyka, sőt, ha kevés a gép egy idő után, akkor az "idejétmúlt" karburátoros megoldás miatt igen olcsón lehet plussz lóerőket és nyomatékot előcsalni a gépből.
A locales-el eddig nem sok gondom volt, "vaskalapos" vagyok angol billentyűvel angol rendszereket használok babonából. Ja, meg azért mert a Bill féle r.szereken is folyamatosan szívok a 852-vel, a spec. alkalmazások folyamatosan kiakadnak, úgyhogy ha tehetem nem használok semmilyen "különleges" kódlapot. Ha nem boldogulsz szólj, kerítünk valami megoldást rá.
Robogó után (egy pár évem még van, sajna ) milyen érzés lehet átülni egy 250-esre? Mennyi idejig lehet jó ?
Na ez is relatív, pl. ha a kezdőmotor 1000-es gixxer, akkor hamar meg lehet tanulni a:

- rendőrségi eljárások lefolytatásának menetét
- a mentőorvosok nevét
- a rehab felé járó buszok részletes menetrendjét

Ha nem tiszteli a gépet a delikvens.
hát ezaz
egy 250est még élvezni is tudsz, egészen az elejétöl, mert nem azjelent kihivást hogy még a pacikat is kordában tartsd, csak vigyort csal az arcodra hogy gyorsulgat, meghogy eltünik a sulya ahogy elindulsz vele, nemfog földhözcsapni, mert akkora a motorfék rajta, azt mondjuk... nemmerném állitani hogy nemfogsz vele pofáraesni ha felelötlenül belemarkolsz a fékbe, de azt biztos hogy hanyatt nemvág, véletlenül... barátságos, de mégis gyorsab lehetsz vele az átlagos autosoknál, és mindezt teheted annak a tudatában hogy a fogyasztásod nemugrik 4liter fölé
Tökéletesen igazad van. Szerintem. Bár a csirke már megdögött. A 250R az a gép, ami kezdőnek sem sok, és később is ad elég élményt.