mi viszi ra oket:
1. mert hulyek
2. mert nem ertenek a motorokhoz
3. mert sznobok es azt hiszik,hogy ha markas valami van a motorjukon,akkor mar tudnak motorozni
de basszus mi viszi rá az embert hogy 400at kidobjon kb 5% teljesitménynövelésre? ezt nemértem... söt, aztse értem hogy mért vesznek emberek méregdrága dobokat, amik semmivel se jobbak mint egy 30ezer ft-s maszek?
a másikmeg... r1. hát arra pompás áron adnak rendszert is meg dobokat is, mindig rácsodálkozok. ami az enyémen van az nemvalami veszett áru csö, igaz nem is a legolcsobb, és a hangja is jo, a 650re valo is egész baráti áron van, asszem az ixilek drágábak, de igy fejböl nemvágom. mindegy
teljesen véletlenül a 125ösömön se gyári dob van. 250esre valo gpr dob feszül rajta. tehát létezik kisccms gépekre is dob, bármilyen meglepö is hameg mégse, akkor Finsterbácsi csinál azért van
egy dobbal tulsokat nem érsz el 4ütemnél ez tény, csak azt hogy a gyári dobot nemkell szétdurnod azért, hogy jobban menjen valamicskét. enyém pörgösebb lett töle, +15kmh fuvokacserével együtt.
a gt125r sose fog menni 140et ha csak dobot cserélsz rajta ahhoz kicsit jobban belekéne nyulni.
ki az az örült aki 400ért vesz rendszert???? megnézném.... én annyibol vennék motort inkább
Én se azt mondom, hogy meg kell venni 400-ért egy xy rendszert. Mert aki annyit ad érte az vagy nagyon tele van lével, vagy nagyon hülye! Egyébként ami nekem a 10km/h -ás sebességtöbbletet okozta az egy sima Finster dob volt.
De egyébkéntis egy jó sportdobhoz hozzá kell hangolni az elektronikát (pl Power Commander ) külömben még veszíthetsz is az eredeti pacikból........
Egyébként egy nagy márka nem is csinál ilyen kis ccm-hez kipufot.....
Persze,azt,hogy atvagnak titeket.
Hiszen ha csinaltatnal ra 20-ert vagy a Finsternel 50-ert,ugyanott vagy,mint a 400 000-as akranal...csak,hogy meg legyen a flanc.
Higgyetek mar el,hogy a kipuf nem szamit...az meg,hogy a gyar direkt lefolytja,hogy megvegyetek a draga rendszert,csak arra utal,hogy hulyenek nez titeket.
Valoszinuleg azert emelkedett a LE,mert tele volt mindenfele szar akadallyal a kipuf...ha kiszedtek volna,ugyanott lett volna.
Egy haverom bemérette a bringáját (144 paci gyárilag, ami biztos nem több, mert a gyár általában kevesebbet nem ad meg) Muzzy rendszerrel: 156 paci. Ez szerintem elmond egy pár dolgot.
Hat nem is dob rajta a dob!Ha kibelezed a gyarit ugyanott vagy.
Hogy miert kerul 100 ropiba?Erre most hagy ne valaszoljak,nem akarom minositeni azokat,akik megveszik ezt.
Ha egy 120 lovas 4T-en kicsereled a kipufogot 400 000-ert lesz benne max 123 LE.
Ha egy 100 lovas 2T-en kicsereled a kipufogot 270-ert lesz benne 120 LE.
Csak jol atverik az embert,ezert megy jol nekik.
Mr2ütem: kicsit tévedésben vagy, hogy a 4t-en nem dob semmit a sportdob! Különben miért kerülne egy normálisabb dob 100 ropiba? Meg csőcsere után miért megy a motorom 10km/h-val többet? Gondold végig ha már a gyári összekötő kikerül (általában ebben van a katalizátor) az mennyit számíthat teljesítményben. Szerintem min. 2-3%, de ezt meg kellene mérni!
Szarok egyet neked,az is jol nez ki es meg konnyebb is. :)
Tudod milyen nyomatek van abban a GT-ben?Mint egy Babettaban kb.
Nem hiaba talaltak ki a 125 ccm-t a 2T-nel,mert azzal a ccm-vel tudja leadni a legkedvezobb teljesitmenyt es nyomatekot.
Ez a ccm a 4T-nel 300-350-nel kezdodik.
62 ccm egy henger...nevetseges.
1. mert hulyek
2. mert nem ertenek a motorokhoz
3. mert sznobok es azt hiszik,hogy ha markas valami van a motorjukon,akkor mar tudnak motorozni
a másikmeg... r1. hát arra pompás áron adnak rendszert is meg dobokat is, mindig rácsodálkozok. ami az enyémen van az nemvalami veszett áru csö, igaz nem is a legolcsobb, és a hangja is jo, a 650re valo is egész baráti áron van, asszem az ixilek drágábak, de igy fejböl nemvágom. mindegy
egy dobbal tulsokat nem érsz el 4ütemnél ez tény, csak azt hogy a gyári dobot nemkell szétdurnod azért, hogy jobban menjen valamicskét. enyém pörgösebb lett töle, +15kmh fuvokacserével együtt.
a gt125r sose fog menni 140et ha csak dobot cserélsz rajta ahhoz kicsit jobban belekéne nyulni.
ki az az örült aki 400ért vesz rendszert???? megnézném.... én annyibol vennék motort inkább
Általában 400 ccm-től elérhetőek az (ugymond a "felkapott") márkák dobjai.
Egyébként egy nagy márka nem is csinál ilyen kis ccm-hez kipufot.....
Hiszen ha csinaltatnal ra 20-ert vagy a Finsternel 50-ert,ugyanott vagy,mint a 400 000-as akranal...csak,hogy meg legyen a flanc.
Higgyetek mar el,hogy a kipuf nem szamit...az meg,hogy a gyar direkt lefolytja,hogy megvegyetek a draga rendszert,csak arra utal,hogy hulyenek nez titeket.
Valoszinuleg azert emelkedett a LE,mert tele volt mindenfele szar akadallyal a kipuf...ha kiszedtek volna,ugyanott lett volna.
Hogy miert kerul 100 ropiba?Erre most hagy ne valaszoljak,nem akarom minositeni azokat,akik megveszik ezt.
Ha egy 120 lovas 4T-en kicsereled a kipufogot 400 000-ert lesz benne max 123 LE.
Ha egy 100 lovas 2T-en kicsereled a kipufogot 270-ert lesz benne 120 LE.
Csak jol atverik az embert,ezert megy jol nekik.
Tudod milyen nyomatek van abban a GT-ben?Mint egy Babettaban kb.
Nem hiaba talaltak ki a 125 ccm-t a 2T-nel,mert azzal a ccm-vel tudja leadni a legkedvezobb teljesitmenyt es nyomatekot.
Ez a ccm a 4T-nel 300-350-nel kezdodik.
62 ccm egy henger...nevetseges.