Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát igaz, Mondjuk nekem tökéletesen teccik ez a moci és télleg nagyon jó.Csak az idegesít egy kicsit hogy minden ismerősöm azt mondja hogy ez valami sufni márka.Mert hogy ők még ilyenröl nem is halottak meg hasonló.Éppen ezért akarom megvenni hogy megmutasam mi is az a Hyosung.Külömben meg szerintem minden nagy Japán cég innen kezdte és még az is dicséretes hogy rögtön az első szériájuk ilyen jó!
Relatív, a nyomatéka nagy, kellemesen lehet vele motorozni. Nagyon attól függ mire is akarod használni, van akinek a 125 is sok, van akinek az 1300 is kevés. Száguldozásra vegyél 100LE feletti gépet, a velejáróival együtt: ha cibálod többet fogyaszt mint egy autó, az új ára igen magas, a fenntartási ktsg. is. Élménymotorozásra, túrázásra és a két kerekű közlekedést szokni a 250-es 30LE 2-3 évig biztos elég lesz. Nem is baj az, ha nem szakít nagyon, sok pilóta bátrabb, mint amit a tudása megengedne. Van több olyan ismerősöm aki pl. kihívást lát a 250-es gépekben, és nagyobbat cserél le ilyenre, mert pl. pályán a kisebb teljesítmény miatt előtérbe kerül a motoros tudása. Én sokat gurigáztam régen 125-ös 2T géppel, az idei szezont meg 250-es 4T-vel kezdtem, mindek megvan a maga szépsége. De!!!! olyan motort ne vegyél meg, amibe nem "szeretsz" bele. Ismerek olyat aki jobban szereti a Simsonját, mint más a Ducatiját. melyik is a boldogabb?
Hát igazad van.Nekem is nagyon teccik.Csak az az eggyetlen gondom vele hogy egy 250-esnek szerintem egy kicsit kevés az a közel 30 paci.Bár elejinte biztos hogy nem tudom még ezt se kihasználni de egy olyan fél, max egy év után ez egy kicsit kevésnek tünhet majd.Nektek erröl mi a véleményetek?
Semmiképpen nem tartom nagynak kezdőmotornak, és van benne bőven erő ahhoz, hogy pár évig elgurulgass vele. Olcsó, kezes és könnyen vezethető, a futóműben rengeteg tartalék van, kicsi a fenntartási költség és az alkatrészárak is nagyon barátiak. Ha szétnézel ebben az árkategóriában új bringákból szinte nincs is ajánlat, ilyen technikai paraméterekkel pedig még jóval magasabb áron se nagyon. Hidd el, ütős kis gép. Ja, és a kedvencem, centire pontosan akkora mint a 650-es, impozáns méretekkel rendelkezik 250-es létére.
Briant, szerintem tökéletes kezdő gép lenne a 250-es, már csak azért is mert új.
Sokan vesznek vmi leharcolt 250-es sor 4-est ami már szanaszét pörögte magát az elmúlt 10 évben.
Igazából nem rajongok ezért a márkáért, de azt nagyon jónak tartom hogy 250-ben is kínál sportgépet, ráadásul nagyon barátságos áron ami ugye a legfontosabb tényezők egyike.
Ebben teljesen igazad van.
De azért szerinted kezdésnek (első motornak) nem túl nagy ez a 250R moci?
CSak azért mert olyan június környékén lessz meg az A korlátozott jogsim és az üzletben azt mondták hogy ez kiválló tanulómotor és nem unom meg egyhamar mert azért van benne erő.Szerinted is megéri egy ilyen mocit venni kezdésnek?
A 250-es egy igen eltalált, és nagyon stabil bringa. Csak ajánlani lehet. A 125 ellenben nem a kezdőknek készült, hanem olyan országok piacára, ahol B-s jogosítvánnyal lehet 125ccm-es gépeket vezetni. A piac diktál.
Hát énszerintem a GT 125 R nagyon a kezdőknek készült aki még egyeltalán nem ült motoron.Ne értsétek félre de azért mondjuk az nem is a sebességre van tervezve.Amúgy kialakításra az is elég pofás.Az biztos viszont hogy a 2006-os 250 R-el nagy hibát követtek el hogy nincs rajta jelentős változás.Ha csak a festést változtatták meg akkor nem is értem mi értelme ujat kiadni de hát ez van. Szerintem első motornak még így is kiválló.És ami a legjobb hogy tényleg egy vérbeli gyorsaságinak néz ki.Hát sajna csak a kinézete az de nekem mondjuk nem is kell több mert nekem egyenlőre a 140-es tempó is elég és ez a gép ugyebár 160-at visz.
Ajánlom mindenkinek aki 250-est akar venni.
120nál 3 liter körül eszik, amíg nem nyit ki a power nem fogyaszt olyan sokat,
Vennék én nagyobbat csak az A1 jogsi nem engedi, (igazából már az rg-t sem),
Egy 400as már egész jól mehet.
125 jolmegy, föleg ahhozképest, amit vártam töle. mindenhol nyomatékos, de nemkell a 2Tvel hasonlitgatni.
rg után 125ös négyütemüt hiba lenne venni, inkább 250. még azis feleannyit eszik mint az rg (pl) és ugyanugy megy, csak nyomatékosabb, meg a hangja más ugye.. ;] kinek mi tetszik. és ami nem elhanyagolhato: tartosabb hosszutávon mint a 2T 125 - költséghatékonyabb
Hogy megy a gt 125?
A négyütemüek hangja sokkal szebb, szivesen vennék én is csak elég gyengének tünnek.
jah igen. és akit érdekel:

HYOSUNG 2006-os árak

Briant. majd a hyosung.hu-n megnézheted, biztos idöben fent lesz rola minden. különben teljesitményben ugyan az mint a gt250naked, csak ennek van szélvédelme is, ami a végsebességénél számit. jövöre nemváltozik rajta semmi, az ideihez képest, csak a fekete váz, fekete felni, meg a festés az idomon. talán még riaszto, a 650esekhez biztos lesz, de hogy a 250hez?...
Nem is az a baj hogy brutál hanem az hogy a 2006-os moci csak festésben külömbözik, semmi másban!
Se új burkolat, se semmi :(
Na de télleg, ha valaki tud olyan oldalt ahol meg lehetne nézni rendesen a 250 R-t azt megköszönném.
wazze ez nagyon brutál lett
nekem kib..szottul bejön
Hello mindenkinek.
Én is ilyen mocit szeretnék venni mert azt mondták hogy első motornak tökéletes és azért van erő ebben, noha nem is egy 2 ütemű 250-es meg nem is egy 600-as de azért szépen húz. Legalábbis ezt mondták nekem.
Én is megnéztem azt a képet a 250-es ről de nem hinném hogy az egy 2006-os GT 250 R
mert azért szerintem ők se annyira buták hogy kiadják teljes mértékben ugyan azt, változás csak az hogy befestették feketére a vázat. Szerintem ez hülyeség.De ha valaki tud egy oldalt ahol meg tudom nézni a 2006-os GT 250- R mocit akkor légyszi írja le.
Külömben valakinek van tapasztalata erröl a mocirol?
én is hallottam élöben. az én véleményem: meglepöen mély. az enyémhez nagyon hasonlit, de annál mélyebb. a gyári dob jellegzetes "ércessége" meg ugyanolyan mint az enyémet, jolmondta cala. ha lecseréled gpr dobra, akkor viszont megszünik az ércesség, és helyette rekedt lessz, majdnem reszelös. és mégmélyeb...
2006-os hivatalos árak available

majd" 200k a regadó ...
Köszi a tippet
Élőben hallottam itt Nyíregyen, nem sokkal tér el a 650-től, talán kicsit ércesebb és nem annyira mély és hangos, de pazar! Az első piros GT250 itt kelt el, ha beugrasz a kereskedőhöz, talán össze tud hozni egy találkát a tulajjal.
Tudom, hogy nem a hang minden, de milyen a tiltása és a hangja?
Hi!

Vki nem tudna nekem felrakni gt 250 r hangot
nemhinném hogy tulsokat változna... a blokkba biztos nemnyultak bele, és szerintem nem is nagyon könnyitettek a gépen. a vége sztem ugyanugy 160 körül lesz
Andyka! A teljesítmény ugyanaz marad?
hogy is fog kinézni jövöre a hyosung gt250r? ime. a váz fekete lesz, a 650es duplatárcsája marad, a 650es villája marad, a design kicsit változik, a hatás jobblesz, az ára meg egyenesen ütös.