rosszul biztos nem jársz vele. ha versenyezni is szeretnél akkor a GT250Rel adott az is. ennél jobb ajánlatot nemtalálsz ugyse, más nemfog ennyire támogatni. amugy ebben a kupában biztos fognak olyanok is indulni akik nem profik, ez tény. nem a kökemény versenyzésröl szol, de mégis verseny. esélyes mindenki, meg a részvétel a lényeg és a motorozás. a nyeremények se rosszak, ahhoz képest...
viszont arra, hogy csak pályázgass, és ráérezz kár venni egy zsir uj gt-t, arra a párszázezer forintos kisccms motorok valok. az egy dolog hogy kevés pénzböl helyre tudod hozni a GTt, de akkor már egyszerübb venni egy olcsobb motort amit nem sajnálsz annyira.
vagypedig... venni kell használt gt250Naked-et (bár kétlem hogy találsz, nemsokan akarnak megválni töle) ahhoz is tudsz utolag "sport" csomagot kérni
Itt nem csak a pályázásról van szó, mert ha csak arról lenne, akkor teljes mértékben egyetértenék F1DO-val, hanem a versenyzésről!Kipróbálhatod magad egy szervezett amatőr kupában, elég jó támogatással és nem rossz nyereményekkel!! Ez a vonzó a dologban a számomra!
Hát ha lehet akkor igenis legyen profi a gép! Ebben a kategóriában ez nem a költségeket jelenti, hanem inkább a felhasználás módját, ami ezesetben csak jó.
Árát tekintve ugyanott vagy mintha nem profi, azaz utcai gépet vennél. Alkatrészeiben is ugyanott vagy, hiszen tudvalevő, elmondható, hogy a verseny stílusú 250ccm-es 2T gépek majdhogynem gyárilag ready-to-race, de maximálisan pályakész gépek.. (persze mindent lehet überelni, de most nem a MotoGP szintről van szó) Ergo, inkább "csak" beállításokban mások mint egy natúr utcai használatú gép, költségben majdhogynem ugyanott vagy, tehát nincs nagyon értelme a megkülönböztető profi jelzőtől való félelemnek... :)
Na ezt jól megmagyaráztam.. :)
asszem igazad van, kicsit luxus lenne pályára egy ilyen gép.
Profi gépet nem akarnék, mert tök kezdő vagyok.
Inkább maradok a jelenleginél, csak ezen nem annyira tanulok meg motorozni, mert pályán túl erős a tudásomhoz képest.
Nem gondoltam még át a dolgot, csak jó lenne ha....
Nnna, csak összekevertem a neveket, nem Atisrace-nak, hanem Somarace-nak hívják a fazont :))
Különben itt ír magáról néhány infót: link
Nekem ha lenne pénzem és pályázni akarnék 1000% hogy megvenném tőle azt a gépet gondolkodás nélkül. Egyszerűen pályára van kitalálva az a gép. (és mondom mindezt annak fényében, hogy most is 2T 250-es gépem van, csak Suzukiba)
Különben olyan 400e Ft körül már megveheted akár az idei OB SSP400 kategóriabajnok gépét is, ami egy 250-es 2T Honda NSR. Na az aztán bevan lőve pályára gondolhatod.. :)
és mégsem 1 milla... (Asszem Atisrace néven van az illető itten néha ezen a fórumon..)
Nos - véleményem szerint - hogy tényleg csak a pályán legyél, ahhoz kicsit drága mulatságnak tartok egy új, 1 millás gépet vásárolni, de ezt neked kell tudnod..
Tényleg jó ajánlat ez a Hyo 250 versenycsomagos új motor kínálat, de szvsz inkább annak akinek még nincs motorja, és most akar újat venni, ráadásul nem egy szélvész, mondjuk úgy kezdő a témában...
(Nadepersze pénz kérdése az egész, ha valaki jól elvan eresztve, akkor miért ne...)
nem vagyok egy versenyző típus, a Hyo is csak a 250-es kupa miatt kellene. Talán ott nem annyira a versenyzés, mint a hangulat a lényeg, meg az, hogy megtanuljak motorozni. A yamahát kicsit sajnálom a pályán, mert nem arra való.
egyik haveromnak volt egy, most megvette egy másik srác, 200at mentek vele szépen, meg egykerekezget vele a mostanitulaja, szépen rendben tartja, pofás gép, és a hangja nekem kurvára tetszik, bár nem gyári a dobja...és akié először volt ő igazából sok sok év alatt nem sokat szerelte (szerelő a srác)
Bár OFF topic téma, de ha ittvagy itt kérdem meg: Láttam volt VFR400-ad, én is ilyesmi 400-as gépre hajazok jövő idényben. (Mondjuk konkrétan a VFR eléggé ritka 400-ban nálunk...) Milyenek a tapasztalataid?
Jó kis motor a Hyo 250-es, de azért szerintem inkább a városba való közlekedésre mint pályán való nyélgáz nyúzásra...
Pályára vegyél egy 2T 250-est, vagy még olcsóbban egy 125-öst, az teljesítményben ottvan mint a Hyo. (És nem véletlen hogy az Aszalós motoros iskolája a HRingen az Aprilia RS 125-öt választotta elhiheted - Arról nem is beszélve hogy mindenki dícsérte aki eddig volt a tanfolyamon. Jobban lehet velük menni mint a GSX-R suli 600-as, 750-es motorjaival!!! és ezt sem én mondtam...)
nekem régi tipusú aprilia sr50-es robogón volt az, hogy olykor sok és erős fékezés után ragadt ae első tárcsafék (ami pedig brembo volt) Ami biztos, az az hogy mikor felmelegedett, és ha mentem vele úgy egykicsit akkor érezhető volt h a betétek ragadnak a árcsán, forró is volt, így ilyenkor pár percre pihentettem a menetet, és visszaállt (talán tágulás lehetett nagy hő miatt, vagy egyszerűen szar volt a fékbetét illesztése, nem tom)
rx125sm, gt650r, gv650