streetfighter89
most válaszolok a kérdéseidre, most van idöm is rá böven
szervizigényesség? arra gondoltál, hogy milyen gyakran kell hordani szervizbe? mellékelt ábra...
amit hozzáfüznék: V2. az olaj mennyisége meg nevetséges... 1,450ml
alkatrészellátottság. hát az biztos van, csak bontoba nem fogsz találni semmit hozzá, ez garantált :) viszont annyira olcso az alkatrész hozzá... hogy kár lenne használtat keresni belöle. mondhatnám azt hogy ennél olcsobb alkatrészeket nemtalálsz másik márkánál.
a mocival még nemvotl semmi bajom, csak ilyen könnyen orvosolhato aproság: alapjáratot kicsit állitottam, 1500nál elöfordult hogy hidegen, félmelegen gázadásra lefulladt. most meg kicsit tul magas de majd ha lesz kedvem szorakozni vele akkor visszábbveszem. más problémám nemvolt vele
fékek. nemrosz nemrosz, a hátso nekem kicsit agressziv, de nemzavar mert nemnagyon használom. elsö... hát nem harap akkorát mint egy rs125 fék, de szerintem böven jo (elöl kétdugos féknyereg, szimpla 300as tárcsa)
gumik: elöl 110/70 17, hátul 150/70 17. azt hogy maksz mekkora fér fel hátra nemtudom, de ez sztem böven jo igy.
Városban nem szeretek motorozni, persze kénytelen vagyok, ha el akarok jutni A-ból B-be. Ha betartjuk a KRESZ szabályait, akkor kiegyenlítődnek az erőviszonyok Persze az "R"-betűvel megáldott motorok vásárlói, nem azért veszik meg kicsikéjüket, hogy zötykölődjenek
Azt jól teszed, vigyázz a forgó alkatrészeidre ne hajtsd túl őket! na jó azért néha tiltáshatárig érdemes elmerészkedni! Jó érzés betontszaggatni, és gumitgyalázni (szegényke soha nem éri meg a nyugdíjas kort, mindig idő elött leszázalékolják
Na megyek, mert holnap meló
melegebbet kéne, ha lenne most külön ennek a pár alkalomnak a kedvéért nemveszek télikesztyüt.
nemakarom amugy se tönkrevágni nagyon hidegben a forgo mozgo darabkáimat
Melegebb kesztyűt kell használni. Nem beszélve arról, hogy egy kis hidegtől nem szabad megijedni. Anno még hóesésben is motoroztunk, persze ezt ma már a világ összes pénzéért sem tenném meg. (simson) (vagy még is? ) Akkor baromi jól éreztük magunkat, de a kezünk, lábunk nem éreztük annyira "elfagyott" Ennek ma is érzem a jótékony hatását, ropog minden csontom, ahogy kell
na mi is 9körül indulhattunk, ceglédröl párszor megálltunk, azért akkor még nemvolt olyan csodaszép idö, kezem megfagyott, de annyira nemtudott érdekelni ... végre motorozhattam aztán a palacsintázás után mi meg szilvásváradra mentünk tovább. aztán ugyanazon az uton vissza. télleg sokan voltak, de mindenki eröfölényben volt... csak kerülgettek...
Az idő is stimmel elvileg 9-órai indulás volt megbeszélve, de szokás szerint valaki mindig késik, vagy épp kávézgatni akar stb... De kb. 11 felé voltunk a parkolóban, majd onnan mentünk Egerbe fagyizni. így visszagondolva is is baromi jó volt
De ennyi motorost, akik a Mátra szerpentinjein tekerget csak siroki motorostali alkalmával, láttam. Mindenki ki használta a jó időt, ez csak természetes így szezon vége előtt pár perccel.
igen és ez délelött volt, olyan... 11 ora felé talán. a fekete gt meg ott állt a másik kettö hyosung mellett ha jolemlékszem. annál a tábla szerüségnél vagy mi volt ott... térkép? talán palacsintát ettünk épp
Ha jól emlékszem, akkor október 8-án voltunk Mátrázni. A feketére tuti emlékszem, mert a lángos evés közben pont előttem volt, de a mási kettő nincs előttem. Mi egy 750, egy 1000 GSX-R -el, és egy RF 900-al voltunk fenn. Bár gondolom ez olyan, mint a MH-ban a téged kereslek "a szigeten láttalak fekete Metalicás pólóban, hosszú barna hajad, és kék szemed volt." Sajnos már ebben az évben nem nagyon lesz lehetőség motorral Mátrázni, de jövőre majd kigulledő szemekkel figyelem a Hyosungokat:-)
nem annyiért akarom eladni.. azért akarom eladni hogy vegyek a tavasszal egy Monstert..sokkal olcsóbban adom el...de nem azért mert baj van vele hanem kel a lé..
oktober 8-án láttál ott hyosungot? mert akkor voltunk ott 3an is ha jolsejtem. egy fekete gt650r volt ott, egy fekete gv650, meg az én motorom
az enyém is kapott egy kis kaját, ahogy rákerült a dob. azért nemtudok a fojtásra mit mondani. de a változás jelentös, könnyebben felpörög, jobban tol.
Ha kiszeded a fojtást a dobból, vagy esetleg veszel rá egy másik dobot, akkor érdemes utána menni az üzemanyag-ellátással is. Azt az egy-két lóerőt nem hiszem, hogy megérzed, de a hangért érdemes játszani vele.
Átolvasgattam a http://www.hyosung.fw.hu/ oldalt. Lehet, hogy rosszul emlékszem, de egy ugyanilyen Hyosungot láttam három hete a Mátrába a palacsinzázó elött. Remélem, nem sértődsz meg, de én az olvasottak után is maradok a Japán márkáknál. (Gixxi:-)
Itt megtalálsz mindent a Hyosungról! Árak, viszonteladók, linkek.