ma megyek haza a motorozásból, és a parkolo előtti fekvőrendőrnél behúzom ugyebár a hátsóféket(robogo), és miután átmentem a fekvőrendőrön, és húztam a gázt eccerűen nem akart menni! elengedtem a gázt, és a motor olyan szinten kezdette el lassuni hogy már gyanússá vált vmi! namost, én próbálgattam, nézegettem mi a frac baja lehet, és néhány próba után nyilvánvalóvá vált hogy a fékkel van gáz! feltettem standarre, és megpróbáltam kézzel forgatni! nagyon vicces volt, mert a rugóstag előbb nyomódott össze mint hogy a kerék megmozdult volna! én meg elkezdtem szencségelni a motort, ami most is tart! a féknek külsőre semmi baja, jah és mielőtt néhányan elkezdenétek humorkodni, nem nem húztam közben a féket! léccives segíccsetek, adjatok ötleteket hogy mi lehet a probléma!
hamár a fékekröl volt szo elöbb...
én probáltam cbf250et, nemtudom hogy te mennyire nézegetted meg ezeket közelebbröl, de... a gt250r fékje ugyan az mint a 650esé, biztos gyönyörüen megfogja a 250est, bár a cbf-é se rosz, de szerintem a kis gt-n nagyot alakithat az a fék.
(nem probáltam konkrétan a gt250esen, de a 650es fékét ismerem, és mivel ugyanaz... a különbség annyi hogy kissebb sulyt kell lassitania, azt sztem profin csinálja)
gt250r - forditott villa, ha joltudom szintén 650estöl származik. cbfen meg egy nagyon bologatos sima van, ez különösen nemtetszett rajta.
meg ami még nemtetszik a cbfen: nemtudok a tankon támaszkodni, pedig én szeretek. a hangja nemfogott meg, ráadásul nagyon halk. a blokk teszi a dolgát, mozgatja a gépet, rálehet fogni hogy dinamikusan... de gyengébb mint a gt250, nyomatékban és loeröben is. nincs semmi extra hozzá, csak egy szárny a tankon.
izlések és pofonok, kinek mi tetszik, de a gt250r többet ad (a megbizhatoságon felül) mint a cbf. szerintem. ráadásul most ottvan a versenyzési lehetöség is...
(cbf, és ami jár mellé; gt250r fékek, szolid telo)
Egy GT250R-t. Másik versenyző egy Honda CBF250. Sajnos csak ez a két motor van az árkategóriában. Még egy suzuki gs500-ast is néztem, de akkor nem maradna ruhára pénzem, szal az ugrott. De a hyo jobban tetszik mint a honda De tavasszal úgyis mind2őt megnézem. Mennyid van még korlátlanig?
Még csak most szántam rá magam,h eladom a kocsim, és megcsinálom a motorjogsit. Eddig nem volt rá pénzem sajnos. De most megerőltetem magam, mert régi álom
fékbetét csere, fémfékcsö orvosolja, jobblesz sokkal. de amugyse veszélyes az csak határozottan kell bánni a fékkel, ennyi. aki egy gixxerröl ül át egy hyora az meg nemcsoda hogy gyengébbnek érzi...
szerintem a Hyosung Klub oldalán forumon belül találsz véleményeket a fékröl
Fém fékcső és Ferrodo FDB631ST szinter fékbetétek teljes mértékben alkamassá teszik akár pályára is a motor fékjeit! A gyári megoldás egyébként utcára tökéletes.
Olvasgattam teszteket hyokról, és az volt a konklúzió, h a fékek nem az igaziak. Vagy csak elfogult volt a tesztpilóta? Hyo tulajdonosok tapasztalati etéren?:) Ja, és lehet féket cserélni? Vagy egy fém fékcső orvosolja a problémát?
gt250r... érdemes rápillantani erre: GT250R Kupa
ha valakiben lakozik egy pici versenyszellem, és valami 250esben gondolkozik, akkor az ennél jobb ajánlatot keresve se találna... nemárt átbogarászni a részleteket ott valahol a közepefelé... az az igazán ütös
én a 4T híve vagyok és az is maradok. nemszeretem a 2T-t robogó szinten poén nekem, de enniy. ottvan soros 4 henger, dupla injektor, változó szelepvezérlés, utánégető szelep a kipufogóban, mi kell még...meg az a 636 ccm hat egy ilyet a vilag minden pénzéért se mcserelnek le egy 2T re
krasy10: szabad ország szabad polgáraként a nagyszerűség az, hogy választhatsz sok jóból. Egy dologról beszéllek le, a 400cm3-es gépekről - ezek mind japán belpiac, konténerben jöttek 2 darabban, és nincs hozzá alkatrész, illetve nem hitelezik a bankok, 2005-től. Ezenkívül a lényeg, hogy minél fiatalabbat vegyél, ne feledd, az életedet bizod a motorodra.
Ez pontosan így van a te szemszögedből, első motornak viszont tökéletes egy 250-es 4T, keveset fogyaszt, van benne elég erő de nem akarja a gyakorlatlan motorost ledobni magáról. Aki először ül "nagymotorra" az sokkal könyebben elboldogul egy nyomatékos de kisebb teljesítményű géppel, neki először a forgalmat és a motorozást kell megszoknia.
vegyek speed mocit...őő ez a hyo milyen is? (gt250r) ha 250 akkor mért is nem tök mind1 h 2t vagy 4t?125be nekem 2t az előnyösebb, viszont milyest lehet akkor én is majd 4t-re szeretnék állni!ekkor viszont már nem 250es 4t gépet fogok venni, már a 125ös 2t után, mert az nagyon nem lenne haladás...ezért 125 után a köv. állomás egy 400as kb, kivéve persze ha a 125ös 4t, mert akkor köv. motorként egy 250es 4t-s gép is előre lépés...
Ez pontosan így van. De mi történik akkor, ha valaki nem száguldozni akar? Vagy mondjuk számít neki az, hogy 3 vagy 6 liter a fogyasztás? Esetleg szeret nyomatékból, alacsonyabb fordulaton cirkálni? Ezekre a 4T azért sokkal alkalmasabb. A Hyosung ráadásul V2, ami ugye jó kis plussz nyomatékot jelent az alsó és középső tartományban.
krasi10! léccives, mond már meg hogy neked nem tök nyolc hogy 250 az 2t, vagy 4t? városban uccsem tudsz száguldozni, és a 4t vhogy előnyösebb városba meg ilyesmi! meg pl hangja is szebb, és a nyomaték is nagyobb! végsebesség éredkel akkor vegyél speed moccit...
Tedd fel azt a kérdést a Jótanácsok, segítség topicban!!!