tudom hogy odalehet érni félora alatt, de ugy naaagggyonhidegvan. meg szeretek 2keréken utazni motorral... azon az uton pedig csak repülni lehet, ha gyorsan mész.
nekem utazom 100 körül van. városban tudok viselkedni, szoval ott meg nagyon változo
Khmm, zavarba hoztok, köszönöm a dícséreteket, igyekszem , meg eléggé ismerem már a pályát, ugyanis a nyáron elég sokat voltam ott, ugyanis én sem nagyon motorozom közúton! Persze vannak nálam sokkal gyorsabbak, de így legalább van miért küzdenem!
na, akkor megkaphatod az én thermobélésemet is. Még egyszer sem használtam. Pedig direkt amiatt vettem nagyobb méretű kabátot, hogy hidegben, sok réteg ruhában se legyen nagyon szük.....most meg nagyon jó szélfogó
Fél óra alatt is oda lehet érni a ringre. Jó mondjuk nekem 110-120 az utazóm, városban meg 90
ehh dejoneked... énmeg épp az elöbb fejtegettem le magamrol a pulcsimat meg a termobéléses kordurakabátot, és ez alatt volt a hosszuujju polom... mondjuk korduranaci alá nemveszek harisnyát, lábam jolbirja. ami igazán fázik az a kezem, más nem. de azt majd megoldom. azt a háromnegyed orás utat meg kibirom (irsa felé szoktam menni)
nem olyan hosszú az a célegyenes.. a h.ringen vagy 700 méter, itt az egész pálya 2300.. ezt onnan is észre lehetett venni, h többször leköröztem egy hayabusát
Van rendes motorosruhád, szóval még a minuszok se okoznának gondot. De szerintem csak +5-10 fok lesz, semmi extrém. Ilyen hőmérsékletnél én egy szál vékony pólót szoktam felvenni a kabát alá még autópályán is. És nem fázok.És akkor hol van még a thermobetét meg a pulcsi...
Múltkor se volt túl jó idő. Egyébként szokni kell a rossz időt is...
Én a megtett kilómétereim közel felét esőben tettem meg, nem olyan vészes az...
Pont akkor van klub-os túra Lepencére. Csak sajna nem tudok arra menni pénzhiány meg műszaki gondok miatt.
Euroring még belefér, van annyi benya a tankban, meg a moci is kibírja.
No majd megbeszéljük, mehetünk együtt.
akkor következö fordulo: oktober 23 erröl nem kell elkélsni
én megprobálok kimenni, bár kétlem hogy szépidö lesz...
amugy most hogy igy mondod... télleg igymár emlékszem rád. amugy van még pár v2es 125ös ezenkivül... pl hondáéknál xl125v meg a 125ös chopper
Így van, nem az alapján kell ítéletet mondani hogy kinek milyen motorra telik, vagy milyet szeret. A legtöbb műmájernek amúgy is 1000-es sportmocija van, köbcentivel és végsebességgel pótolva a méretbeli hiányosságokat.
Így a "legjobb" motorosoknak a csopperesek minősülnek (átlagolva). /közösségi szellem + segítőkészség/ Az más tészta, hogy a hátam közepére nem kívánnék egy csoppert. Bááár, egy Street Rod-ot elfogadnék, ha hozzám vágnák. Igen meggyőző volt a hétvégi tesztvezetésen...
Euroringen láttuk egymást az MZ+V2 kupa után. Sajna kissé késve érkeztem meg.
Télleg szép mocid van. Na és igencsak különleges a v2-es blokkja. Nem is hallottam még 2 hengeres 125-ösről...
Jaja, iagazad van, de fehér ember nem fizet felénk annyit egy motorért amennyibe egy Ducati kerül. Nem beszélve az utólagos költségekről. nagybátyámnak Bimotája van, egy elcsúszás került neki 400e -be. Ezt az összeget inkább benzinre/nőkre/sörre költeném...
nekem utazom 100 körül van. városban tudok viselkedni, szoval ott meg nagyon változo