Majdnem, de ha vettem volna egy 3-4 éves üzemórást 1 millió felett, amiben 200 óra van, arra is ennyi ráment volna. Persze, ha nem csak kókányolgat az ember...
De a berg megszívatott. Elment a szikra, nem indult. Darabokra szedtem, mindenre rámértünk, kapott új cdi-t, de semmi. 2 nap szerelgetés után meglett a baj: beragadt a leállítógomb, kb 800Ft-os alkatrész.
2003-as fzs1000. 43e km. Most kapott új pirelliket, fekete plexit, egyedi markolat,eloxált fék-kuplung kar, gpr nyitott rendszer. Télen polírozás,felnicsík,felni szinterezés, vezérműlánc csere, karbiszinkron,olajcsere... na meg a forgalomba helyezés.
De viszonylag jó árban volt, kb.750e lesz a végére névreírva, friss műszakiva.
Szia!
Nem rég vettem én egy ilyen sm- et. Kb fél évig nézegettem mire találtam egy olyat ami rendben van. Szerencsém volt vele,mert hibátlan ,gondos gazdája volt. Első szerintem amit nézni kell,az a motor környezete. Lehet sokak szerint ez hülyeség,de amilyen a tulaj környezete,álltalában olyanok a dolgai is. Voltam pár helyen ahol ilyen lepukkant istállóban volt a motor,a gazdája meg eléggé igénytelen kinézetű volt. A motor meg egy lelakott szar,csörgött csattogott..stb..esztétikailag meg pfff. Elsőnek szerintem a környezet kép alapján,a motor kinézete (bár képen nem adja vissza),aztán telefon.
Telefonon is lehet hallani (érezni) milyen a tulaj,mennyire ért hozzá. Aztán személyes tali...ragaszkodj ahhoz,hogy a motor hideg legyen. Fogd meg a kipufogót,blokkot. Pöccre kell indulnia,max második indításra röffennie kell. Fogd be a kipufogókat és ha nem kezd el csörögni,az jó jel. Vedd le az ülést és nézd át a vázat,nehogy sérült legyen. Én mikor vettem beszélgettem a tulajjal majd egy hónapot,aztán személyesen láttam hogy fűtött garázs,ott áll egy berg is,na meg a srác nagyon képben volt. Aztán meghívott egy kávéra,megírtuk a papírt és hoztam is. Illetve bármikor fordulhatok hozzá ha segítség kell.
Na a motorról..
Előtte is volt hasonló (ktm) ,bár az üzemórás volt.
Kellemes meglepetés ért mikor elkezdtem picit jobban ,merészebben menni vele. A hangja nagyon durva ( nyitott kipufogók), a húzása meg iszonyat . Bár fogaskereket cseréltem,mert az előző tulaj hosszú távra is használta, 185 volt a vége. Nekem városba kell,de így is simán megy 120 utazót,a vége meg kb 160. Alkatrész van hozzá és nem is húzós.
A kényelem meg nahh...nem túramotor..de amúgy is meg kell állnod tankolni olyan 120 km- enként. Fogyasztás alap használatnál 5-5.5 ,ha állatkodsz vele akkor 8 kb. Ez egy élménymotor ,engem nem érdekel a fogyasztása. Megbízható és mindennapokra hibátlan,bár a szomszédok anyázni fognak :D
Ha kell komolyabb info,keresd keksz- et ( tőle vettem).
Sziasztok!
Főként az SM 610 tulajok véleményére, tanácsaira lennék kíváncsi. Kinéztem egy 2004-es modellt.
Érdekelne, hogy vásárlásnál milyen dolgokra kell nagyobb figyelmet fordítani az átlagosnál. Valamint, hogy mennyire megbízható egy ilyen gépezet normál használat esetén, hogyan alakul a fogyasztása és milyen nyűgjei vannak.
Tehát egy összetettebb képet szeretnék kapni, mert teszteket sajna csak a 2006-tól elérhető modellről találtam.
Előre is köszönöm a segítő hozzászólásaitokat!
Aktív és miről fogsz itt észt osztani, az időjárásról, betegségekről olyan már van! Bár kb. 2hét és husky szakértő leszel ini és társai itt a fórumon kiokítanak aztán majd kérdezünk tőled ha nem megy valami. Nem sírni-sértődni mimózáknak nem való e típus
Köszi az ötletet,mindjárt meg is nézem,mert amit ma néztem és ki is próbáltam azt csak hajtották de törődő gazdája nem volt.Így jelenleg még nincs Husqvarnam .
Van még egy ilyen 610 sm ,asszem a jófogáson láttam.
Hajdú-Bihari a srác ha jól emlékszem. Ha megvan még vedd meg,kurva jó kis motor. ( persze előbb nézesd át)
Ráköltöttél vagy fél millát :DD
Nem rossz választás...csak óvatosan vele;)
De viszonylag jó árban volt, kb.750e lesz a végére névreírva, friss műszakiva.
Így picivel rövidebb az út:D
A felnit fogom szintereztetni,majd küldök képet ha kész.
Mit vettél má megint?:O
Nem rég vettem én egy ilyen sm- et. Kb fél évig nézegettem mire találtam egy olyat ami rendben van. Szerencsém volt vele,mert hibátlan ,gondos gazdája volt. Első szerintem amit nézni kell,az a motor környezete. Lehet sokak szerint ez hülyeség,de amilyen a tulaj környezete,álltalában olyanok a dolgai is. Voltam pár helyen ahol ilyen lepukkant istállóban volt a motor,a gazdája meg eléggé igénytelen kinézetű volt. A motor meg egy lelakott szar,csörgött csattogott..stb..esztétikailag meg pfff. Elsőnek szerintem a környezet kép alapján,a motor kinézete (bár képen nem adja vissza),aztán telefon.
Telefonon is lehet hallani (érezni) milyen a tulaj,mennyire ért hozzá. Aztán személyes tali...ragaszkodj ahhoz,hogy a motor hideg legyen. Fogd meg a kipufogót,blokkot. Pöccre kell indulnia,max második indításra röffennie kell. Fogd be a kipufogókat és ha nem kezd el csörögni,az jó jel. Vedd le az ülést és nézd át a vázat,nehogy sérült legyen. Én mikor vettem beszélgettem a tulajjal majd egy hónapot,aztán személyesen láttam hogy fűtött garázs,ott áll egy berg is,na meg a srác nagyon képben volt. Aztán meghívott egy kávéra,megírtuk a papírt és hoztam is. Illetve bármikor fordulhatok hozzá ha segítség kell.
Na a motorról..
Előtte is volt hasonló (ktm) ,bár az üzemórás volt.
Kellemes meglepetés ért mikor elkezdtem picit jobban ,merészebben menni vele. A hangja nagyon durva ( nyitott kipufogók), a húzása meg iszonyat . Bár fogaskereket cseréltem,mert az előző tulaj hosszú távra is használta, 185 volt a vége. Nekem városba kell,de így is simán megy 120 utazót,a vége meg kb 160. Alkatrész van hozzá és nem is húzós.
A kényelem meg nahh...nem túramotor..de amúgy is meg kell állnod tankolni olyan 120 km- enként. Fogyasztás alap használatnál 5-5.5 ,ha állatkodsz vele akkor 8 kb. Ez egy élménymotor ,engem nem érdekel a fogyasztása. Megbízható és mindennapokra hibátlan,bár a szomszédok anyázni fognak :D
Ha kell komolyabb info,keresd keksz- et ( tőle vettem).
Főként az SM 610 tulajok véleményére, tanácsaira lennék kíváncsi. Kinéztem egy 2004-es modellt.
Érdekelne, hogy vásárlásnál milyen dolgokra kell nagyobb figyelmet fordítani az átlagosnál. Valamint, hogy mennyire megbízható egy ilyen gépezet normál használat esetén, hogyan alakul a fogyasztása és milyen nyűgjei vannak.
Tehát egy összetettebb képet szeretnék kapni, mert teszteket sajna csak a 2006-tól elérhető modellről találtam.
Előre is köszönöm a segítő hozzászólásaitokat!
WRE 125 vagy SM 125 érdekelne 2005 ig,kizárólag papíros vagy rendszámos. KÖSZI
Már nincsenek meg!
Megvannak még a lábtartók?
Hajdú-Bihari a srác ha jól emlékszem. Ha megvan még vedd meg,kurva jó kis motor. ( persze előbb nézesd át)