Nem túl sok ember megy 10000km évente, az átlag magyar motoros olyan 3000km megy évente.
Mivel viszont üzemórás verseny motorrol beszélünk így a 10000km egy nagyon jó teljesitmény, hiszen a gyár 50 üo irja a motor reviziót versenyszerü használatnál.
Az adott motort hasonlitsd össze a többi verseny motorral ebben a kategóriában (CRF, RMZ, KTM, Husaberg, Yamaha stb.)
de nem ellenkezni akarok, akkor vki minden nyáron dugót, gyűrűt satöbbit cserél? 10 ezer km nem kevés ezek cseréjére? persze nem megkérdőjelezni akarlak csak érdekel. normál utcai használat mellett is 10 ezer km? mert gondolom évente nem túl olcsó ezeket mindig cserélgetni.(már ha vki egy szezon alatt megy 10 ezret.)
Nekem volt ez a méret régen a déerzén, egyforma elöl-hátul. Annak is 4.25ös volt a hátulja , elöl meg 3.50 es. Monnyuk elöl elég szokatlanul nézett ki, oda vékonyabb kéne.
2011-es ujdonságok:
Kezdjük a WRE 125-tel akciós ára regadóval 899.000Ft lesz.