Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na srácok, nem kell tovább várnunk:

2011-es ujdonságok:

Kezdjük a WRE 125-tel akciós ára regadóval 899.000Ft lesz.
olyan fasza idő van még a végén kiásom az sm-et
Nekem az idén csak 3500km re futotta az is öreges tempóba még a végén chopperes leszek
És? Duzz2
Oszt hány paci lenne már az a motor 86LE? Elég lenne megülni
530ra fogjuk rakni a 660at...
Szedjétek csak, én meg rárakatok 660ast a 610re.
Na most akkor megint szedhetjük szét.....
Ezek szerint úgy néz ki van!
SM570Rhez is volt 660as henger, a betyár úristenit.
Én közéjük tartozom, tavaly 13000 tavalyelőtt 15000km tettem meg, jó sokat jártunk túrázni.


530nál is van nagyobb henger 510re?
Ma fogjuk elinditani:

SM510R 543ccm
110nél gyorsabban megy
Nem túl sok ember megy 10000km évente, az átlag magyar motoros olyan 3000km megy évente.

Mivel viszont üzemórás verseny motorrol beszélünk így a 10000km egy nagyon jó teljesitmény, hiszen a gyár 50 üo irja a motor reviziót versenyszerü használatnál.

Az adott motort hasonlitsd össze a többi verseny motorral ebben a kategóriában (CRF, RMZ, KTM, Husaberg, Yamaha stb.)
de nem ellenkezni akarok, akkor vki minden nyáron dugót, gyűrűt satöbbit cserél? 10 ezer km nem kevés ezek cseréjére? persze nem megkérdőjelezni akarlak csak érdekel. normál utcai használat mellett is 10 ezer km? mert gondolom évente nem túl olcsó ezeket mindig cserélgetni.(már ha vki egy szezon alatt megy 10 ezret.)
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy hogy lehet megállapítani egy sm 125-ről hogy nyitott kipuff rendszere van, vagy nem?
Köszi előre is!
Az tutibb volna.
ok. én meg még átgondolom. mert ahogy nézegetem ezt : link lehet elkél a 130
Szoktam időnként, de vmikor nemsoká ,megyek Bodrogkeresztúrba, aszt elviszem.
Előtte pittyenek
akkor majd megbizniszeljük. egy kell . nyiregyen szoktál mozogni?
Sztem jó.
akkor ez jó lenne az én supermoto hátsó felnimre?
Nekem volt ez a méret régen a déerzén, egyforma elöl-hátul. Annak is 4.25ös volt a hátulja , elöl meg 3.50 es. Monnyuk elöl elég szokatlanul nézett ki, oda vékonyabb kéne.