Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vki erről a cuccról tud vmit?
má megint felébresztettél
Dveed már megint nem bír magával
Áhhhááá Én egy másik állásból akartam volna belinkelni
Milyen érdekes, itt is pont van alul 1 kis "sáv"...



Na már sejtesz valamit
Ha tippelnem kellene - a kép alján látható fekete csíkból itélve - ez valami filmből kivágott kép lenne... ami igen jól sikerült.
Jól néz ki mi is látható rajt valójában
Hiba az ön készülékében van, hogy nem jelenik meg semmi
Ez meg mi ez itt ez?! Kép a feketelyukról? Mer akkor fasza éles a kép!
Nekem megjelenik....
Ebből a szörnyetegből még 660t is csináltak?
Elhiszem hogy VB menőknek készült, oda már tudás is kell hogy valaki megülje őket.Meg sok pénz, nagyon sok.
Én meg 660as huskyrol
Igen, csak én a KTM-ről beszéltem...mert az a 660-as ...
Berggel csak a felborult hengerűvel és csak enduróval mentem
Az szép, akkor finom gépezet lehet!
De az szervizigényessége végett kiesik a szórásból.
Pont a berggel van egy kategóriában.

szervizigényre is!

Palcsee nem a te 610esedhez hasonlitotta, hanem inkább a 2004-ig gyártott 610el. Bár nem adok neki 100% igazat.

az 570 vérbeli verseny gép, azon alapul a 600as, 630as és 660as VB motorok. (Seel replica)
660-nál nem csodálom hogy "jobbnak" hozták ki - az LC4 blokk már ránézésre is másfélszer akkora mint a Husky-é, az egész motor is nehezebb vagy 15-20 kilóval. Nem ugyanaz a kategória a 3 motor, szerintem
Ami nekem van 2006os SM610nél is többet kibír a blokk anélkül hogy belenyúlnának?
Rendes odafigyelés mit takar, mármint olajcsere, szelepbeállítás periódus mennyi, mert gondolom erre céloztál vele.
Írod hogy SMC660 és FS650 mellett van neked, mennyivel másabb a két motornál?
Német tesztet olvastam róla ahol pont ezzel a két motorral hasonlították össze, profi és amatőr versenyzők tesztelték a három motort, az SM570R végzett náluk az első helyen.Iszonyatosan jó motornak tartják.
Èn utobbira tippelek. De amugy kint sem veszik ezeket màr. Pont a fèlelmetes alkatrèsz àrai miatt. Hacsak nem ugy került ide hogy gondja volt ès ungarische modjàn gèpmühely javitàsos. De nekem ez a motor màr multkor is szemen szurt mert ismerös.
Ennyiért sztem a papírosat nem adja oda a német, mikor a legleütöttebb motokat is 1800-2000 Euro környékén mérik, és azok még a régebbi blokkosak. Azt sem tartom kizártnak, hogy balos.
Sajnos eladhatattlan, igy igaz. Bar nem èrtem mièrt nem adja a nèmet papirokat hozzà a sràc, arrol nem beszèlve hogy erösen modositott rajta a nèmet ex tulaj.
Primitív módon tervezett, sallangmentes, erős méretezésű blokk, olajpumpával, erősített hajtókar csapágyazással, és érezhető motorerővel. Ha rendesen foglalkoztak vele többet elmegy belenyúlás nélkül az önindítós SM 610-nél is. Ha nem 30 e lenne egy szelep és 100 e Ft felett a gyári hajtókar valószínű még el is lehetne őket adni. Nekem most van belőle a 3., jól megfér a 650 Berg és a 660 SMC mellett a garázsban. Magyarországon gyakorlatilag eladhatatlan.