Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem nem a mániám. Supermotoba Ferrodoval mentem. Ha valami bevált, és jó az ár/érték aránya, akkor nem szoktam változtatni...Miért kérdezted a versenyt?
lelke van, nem szeretik az üreset!

egy BMW R1200GS-nek nem nézném el.
Nem neked, tudom hogy neked a mániád ezért már nemis szolok bele
Ezt nekem írtad Fox? Ezer éve használom a Goldfren betéteket, és nekem bevált...
Az egyest az enyém is nehezebben veszi és az 1 ből 2 be váltást is, de lehet csak mert "messze" van... Ez olajcserével sem fog változni. Az üressel is el lehet sajnos jáccogatni, sőt, néha a lámpa ugye kivillan de még sebességbe van. (Bár én már kaptam az imprtőrtől 1 "új érzékelő eccséget" , de sajna "nem jó" ) Ezeket már megszoktam, szóval nem is tűnik fel.
Találtam tesztet róla a kategóriába tartozó gépekkel együtt:
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/osszehasonlito_teszt_egyhe
ngeres_funbikeok
És akkor nem jegyezték meg hogy a motor nehezen veszi az üreset egyes vagy kettesből ha jár a motor?Akkor most van az olajban 3000-3500km,nagyban finomodni fog a váltás ha friss olajat kap?Remélem csak ennyi a baja és nem a váltóval lesz valami.
Na a golfren vèlemènyedre kivàncsi leszek.
Remèlem feltünö voltàl.
Olajkèrdès mèg1x:

A 2007-es motorokig az agip volt a szerzödöt olaj.

BMW/Husky 2008 meg Castrol. Bàr van aki motult, van aki motorex van aki shellt.... Hosszu a lista, garancia idön belül egyèrtelmü a kèrdèsedre.
Eszèbe se jutna. Ezek a kezek cserèltèk
Akkor èn is okoskodok egy kicsit

Gyàri olajszürö olcsobb mint a hiflo filter. Gyàri àra 1790ft ès ez akkor màr az uj dupla membrànos. A hiflo szàmàt nem tudom, aszem 300valamenyi.

Olaj a huskyknak, ès itt àltalànositok, mert az uj (2010es) tc250 crossomba is azt teszem, az a castrol actevo 10w40.

Szelephèzag ellenörzèse a 610nèl 5000kènt mint az olaj, 25000nèl vezèrmülànc csere. Kèsz. A tàrcsa uszò àgyazàsu. Az àltalad nèzett motor kb. 8500km-nèl volt nàlunk. Olajcsere ha jol emlèkszem levegöszürö csere volt. Kèzvèdöt is akkor kapta meg a renthal kormànyt valamint uj kuplungbowdent. Lehet valamit kihagytam. Who cares.
Én ugyan nem.
A kipuffod is gyári volt mégis lecserélted!
A Castrol meg a gyári olaj.
Ennek az olajnak van feltüntetve a hátulján hogy HQV-hez meg pl. KTM-hez való.
És az is Factory Line?
Ezeket írja a legjobb olajoknak,elválik milyen lesz tőle a váltó,mennyire tesz jót a blokknak.
Azta k...va! Tényleg van ülepítője! Azt mindig le kell engedni?
Hy! Én Motul 10w60ast tolok bele.
Jeee
Köszi! Nyugodtan tudok holnap este pestre menni csibészkedni!
Az első fékbetét és olajszűrő már meg is van 7200Ft volt a kettő.
14000Ft lesz a 4L 300V Motul Factory Line 15W-50.
BigFace
Jól van na
Nekem ez is bőven elég lesz!