Persze megnézetem azt is,olaj típusa Motul fél szintetikus 10w-40 akkor jó lenne bele?
Remélem SM610 tulajok tudnak segíteni pontosan milyen típusú legyen az olaj.
Nagyon kellemes motor a 610,SMChez képest jóval finomabb minden téren,futómű,ülés párnázata,blokk rezonancia mentessége.Egyszóval nem ráz rosszabb minőségű úton úgy.A fékek meg brutálisak,625ös meg sem közelíti.Lehet első fékpofák kelleni fognak hozzá,eléggé meg vannak kopva.
Köszi a tanácsodat,megcsináltatom amint elhoztam,anélkül nem akarok vele menni.
11000km van benne,gondolom a szelepellenőrzés esetleg beállítás is szükséges lesz.
Hát....1 észrevételhez: hogy a tárcsának van egy kis holtjátéka... nekem is van mivel úszó tárcsás! Hát én csak Motul olajat ajánlanék neked ha adni szeretnél a mocinak vmi fincsit Lehet már nem ártott tényleg azon egy olaj olaj szűrő csere, h kicsit nehezen tudod kivenni üresbe
És még valami milyen cikkszámú olajszűrő(k) kell hozzá?
A gyári áttételezése mekkora?
140nél hirtelen elfogy,lehet esetleg benne még fojtás vagy kb ennyi megy,bár nekem ez is teljesen tökéletes.
Ma voltam kipróbálni a SM610et,megjött bele az új aksi.
Újra nagyon tetszett!
Pár kérdésem lenne vele kapcsolatban,tehát:
1:Észrevettem hogy a hátsó tárcsa oldalirányba mozog,rákérdeztem a szerelőre miért.
Válasz:Távtartókon van és a hőtágulás végett ilyen nem azért mert baja lenne.Szerintetek?
2:A váltó kemény,lámpánál 1ből üresbe kivenni nagyon nehéz volt,a többi sebességgel nincs gond,ez lehet az olaj végett?
Most lenne egyébként olajcserés már villog a kijelzőn.
3:Milyen típusú olaj a legjobb és mennyi kell bele?
2500km után elég cserélni,hány helyen kell belőle leengedni?
4:Elhozom jövőhéten első utam viszem olajcserére,szelepellenőrzésre,még valami amit átnézessek rajta?
Telókat,lánckereket,láncot átnéztem,teljesen jók,blokknak szép hangja van.
Kacsingatok ,ma voltam Tatán megnéztem a gépet,szép állapotban van,első fékpofák kellenek bele.
Most várják hozzá az új aksit mert behalt ami benne volt.
Agip Racing full synthetic 20w50
De persze...ez az én véleményem...lesznek cáfolóim gondolom
Remélem SM610 tulajok tudnak segíteni pontosan milyen típusú legyen az olaj.
Nagyon kellemes motor a 610,SMChez képest jóval finomabb minden téren,futómű,ülés párnázata,blokk rezonancia mentessége.Egyszóval nem ráz rosszabb minőségű úton úgy.A fékek meg brutálisak,625ös meg sem közelíti.Lehet első fékpofák kelleni fognak hozzá,eléggé meg vannak kopva.
11000km van benne,gondolom a szelepellenőrzés esetleg beállítás is szükséges lesz.
A gyári áttételezése mekkora?
140nél hirtelen elfogy,lehet esetleg benne még fojtás vagy kb ennyi megy,bár nekem ez is teljesen tökéletes.
Újra nagyon tetszett!
Pár kérdésem lenne vele kapcsolatban,tehát:
1:Észrevettem hogy a hátsó tárcsa oldalirányba mozog,rákérdeztem a szerelőre miért.
Válasz:Távtartókon van és a hőtágulás végett ilyen nem azért mert baja lenne.Szerintetek?
2:A váltó kemény,lámpánál 1ből üresbe kivenni nagyon nehéz volt,a többi sebességgel nincs gond,ez lehet az olaj végett?
Most lenne egyébként olajcserés már villog a kijelzőn.
3:Milyen típusú olaj a legjobb és mennyi kell bele?
2500km után elég cserélni,hány helyen kell belőle leengedni?
4:Elhozom jövőhéten első utam viszem olajcserére,szelepellenőrzésre,még valami amit átnézessek rajta?
Telókat,lánckereket,láncot átnéztem,teljesen jók,blokknak szép hangja van.
- aug. 21-22. Szandaváralja
- szept. 11-12. Jászberény
- szept. 18-19. Fót
- okt. 23-24. Erdőkertes
Elvileg mindegyiken indulok...
Nyugottan mehetsz vele, ez egy szerviz jel, hàttèrben megy egy km ès üzemora szàmlàlo ami a motor ujkori àtadàsànàl nem lett beàllitva.
Kèrdèsedre a vàlaszom:
nem
Valaki tudja?
Most várják hozzá az új aksit mert behalt ami benne volt.