Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez azt jelenti, hogy nincs üres jelző, vagy azt hogy nem állsz szóba velem?
Ami pont a minimum és a maximum érték között van. De lehet tévedek!
Ne?
Már ha érted?!
Mekkora az ideális szelephézag SM610 esetében?
power mower-re gondolsz?


KTMTalk-ról:
"Nice...

Now you need the chainsaw and mower to have the complete set!"

Én is csak pislogok
Mennyi legyen az utazó fordulatszáma a mocimnak? Általában 110-120 nyomulok, de a romániai túrán volt h 130-140 között haladtam (ez évi max 1-2 lesz csak), ami olyan 6000-6500 fordulat volt. Ha így hagyom akkor ez kb 5500-6000 lesz így és ahogy éreztem így "kényelmesebb, simább" a tempó, mivel az alacsonyabb fordulat miatt nem ráz még annyira, viszont eddig 60/6 jól ment, de így 60-nál még dadog 6ba... NAh mi a túró legyen?
Bogát-Léta között megint rendet rakott! Azt kellene a hiradóba mutogatni, az hihetetlenüléz ki!
tényleg a tegnapi az kemény volt, épp a garázsban a mocit takarítottam és utána derült égből villámcsapás rohadt nagy idő volt
Amint írtam alig értem le leszakadt az ég onnan meg rohanás volt utána meg szerelés, így is 21:30 körül indultam haza... Persze napsütésben, száraz útburkolaton...
Csöröghettél volna ha itt vagy
Persze hogy minden simán ment. Alig vettük ki a kereket óriási vihar jött, finom jéggel! Visszaraktuk a kereket az új lánckerékkel pöpecül és akkor vettük észre hogy a láncvezetőbe bele ér, és rá is jöttünk, hogy mert a másik lánckeréken van 1 távtartó "alátét" ami azon is maradt! Szal újra ki az egész, de utána már jó lett. A lánc is elég hosszú lett, sőt még így is - hogy 4 foggal több a 2 lánckerék - ki kellett venni 1 szemet. Össze-vissza van fogdosva-olajozva minden, de ha lemostam csinálok pár képet róla. Ezzel mindent meg is valósítottam a motoron amit terveztem.

Nagyon pöpec lett!

Üi: még 1 matrica szett azért lehet becsúszik majd!
Végre felkerült az új lánckerék és lánc is. No meg a bukó gomba is! A "gyári" 15/45 (itt elvileg a gyári 16 lenne ha jóltom, de akkor ezt már cserélték... majd fox megmondja. ) 16/48 at kapott. Én úgy számoltam így pörgősebb lesz picit, de eddig 110 km/h-nál 5000rpm volt, így 120km/h-nál van 5000rpm-nél(eddig 5500 volt ennyinél). Így mintha kényelmesebb lenne a 120-130. Majd meglátom, de lehet az elsőt csak kisebbre cserélem...
Ne keress!
hát én a váltókar mellett semmit sem találtam :(
Foxinredsox Segííííis
Üdv. Mindenkinek.

Bár úgylátom a fórumtagok közül senkinek nincs olyan gépe amit kinéztem mégis kérdeznék hátha tud valaki válaszolni.

Szóval kinéztem egy Husqy wr-e 125-öst. (kezdő) endurozásra használnám és városi rohangálásra. Esetleg van valakinek ezzel tapasztalata? Mire kell figyelni vásárlásnál? Milyen az alkatrész ellátás?

Konkrétan ez volna a kiszemelt.

Köszi a segítséget előre is
Az enyémen az érzékelője a váltókar mellett van, az ülepítő szűrő mellett. 1 vékony kábel megy fel belőle a tank alá... Nem tom a tiéden is így van-e.
Hát nekem is nehezen vette álló helyzetben az üreset, de a kuplung utánállító csavarral (ami a dekni alatt van a szerkezeten) rendesen beállítottam a holtjátékot, majd a karnál korigáltam, azóta szépen veszi az üreset, pici gázfröccsel.
A kérdésem az, hogy a műszerfalon találtam üres jelző lámpát, de nekem nem működik, égőt cseréltem, hol van az érzékelője, vagy merre érdemes keresni?
(94 körüli TE ugye akksi nincs)
Na de ennyire hogy kivenni sem tudtam egyből üresbe,azért az nem lenne normális.Na mindegy új olaj és kuplung állítás után meglátjuk,kuplung is teljesen bent fog már,ép hogy engedem ki már indul a gép.Majd megpróbálunk finomítani rajta.Mert nem hinném hogy hibás lenne ennyi kilométer után.