Győrben van egy srác csak a becenevét tudom "KZ" ő csinált már itt forumozónak is
meg Almának is szerel
és nem dolgozik egy aranybányáért és jól is végzi a munkáját úgy hallottam
nem csak a felni festésre gondoltam, ezért irtam hogy felni festés ÉS matricázás (min 30e) STB..., idomok ilyenek
és nem kizárólagosan a Kosatt féle akcióra gondoltam (ami egyébként kifejezetten jól néz ki) hanem bármiféle optikai "tuning"-ra...
mert a felnicsíktól aztán bazi jó köridőt lehet menni , érezd az iróniát
De 120 csak az eleje...van a motornak ám egy kereke hátul is...és akkor már ott vagyunk hogy 200-250...a kerékfestés meg volt 25...
És bár való igaz hogy én is több értelmét látom a futómű/ fék tuningnak mint kb. bármi másnak...de a motorozás mint hobbi elég kevéssé az értelemről, sokkal inkább az érzelmekről szól
ez a raptor akitől várom a kiput ? akiről beszélsz? lacika kjc nek is ismerőse de joo mindenkinek van valami nagyáágyuu ismerőse a mi környékünkön senki sincs
Havasi Zoli csinálta 120 pénzért smr telót egy kecskeméti arcnak (raptor Csabinak) és olyan mintha sinen kanyarodna... igaz mondjuk hogy Zoli csak WP-vel foglalkozik
az enyém majd kiderül tavasszal milyen lett, mondjuk nekem enduro telók lettek supermotosítva így több volt 120nál
Akkor a te "piros" lánckereked is csak "egy 2 részböl állo hátsolánckerék"... vEgy normál lánckerék 1 színü ezüst, alu ez pedig kétszínű fekete/sárga így bátorkodtam színesnek nevezni...
ehhez csak annyit fűznék hozzá hogy egy ilyen felni festős bematricázós stb optikai 'tuning' pikk-pakk benne van egy kilóba, ennyiből meg már majdnem meg lehet csináltatni a gyári futóművet a rider súlyához hogy ne pattogjon egy erősebb döntésnél...
mellesleg szerintem a profi technikával az amatőr is könnyebben/jobban tud menni
de hát kinek mi a fontosabb...
foxhunter futomüve egyébként
Győrben van egy srác csak a becenevét tudom "KZ" ő csinált már itt forumozónak is
meg Almának is szerel
és nem dolgozik egy aranybányáért és jól is végzi a munkáját úgy hallottam
és nem kizárólagosan a Kosatt féle akcióra gondoltam (ami egyébként kifejezetten jól néz ki) hanem bármiféle optikai "tuning"-ra...
mert a felnicsíktól aztán bazi jó köridőt lehet menni , érezd az iróniát
És bár való igaz hogy én is több értelmét látom a futómű/ fék tuningnak mint kb. bármi másnak...de a motorozás mint hobbi elég kevéssé az értelemről, sokkal inkább az érzelmekről szól
az enyém majd kiderül tavasszal milyen lett, mondjuk nekem enduro telók lettek supermotosítva így több volt 120nál
mellesleg szerintem a profi technikával az amatőr is könnyebben/jobban tud menni
de hát kinek mi a fontosabb...