Ezt el tudom fogadni, de olyan bedobott mondatokat hogy "venni nem mernék" ez sokat tükröz számomra, csak világlátottságot és nyitottságot nem ha szomszédnak van akkor nekem is olyanom lesz, de nehogy más ajaj.
azért nem mer ilyet venni mert látta Dunaszerdahelyen ,hogy milyen gyors vagyok a 250-el gondolta akkor a 450/510 még gyorsabb
....áááá jó lesz nekem az RMZ-is
érdekelne hogy miért nem mernél venni? De pannoniaringre mernél menni az RMZ-vel? Mort az osztrákok nem nagyon, de Huskyval igen.
A világ legöregebb még létezö motorgyár, olyan technologiát használva amit a KTM 2010re vesz át, ill. a dupla veztengely 2007 óta amivel mi már 2003-óta motorozunk. Alkatrész árak alacsonyabb mint a KTM-nek illetve egyes japánoknál. Supermotoban évekóta diktál. Minösége ugyan olyan jó mint a tőbbié.
ha akkor azért nem mernél mert nem annyira agyonreklámozott, akkor megértem. de akkor soha nem fogod megtudni miröl maradsz le. Kár.Klick
Na ha ennyiért kéne kereket szereznie nekem, a boltot bescukhatná, mert 400.000ért nem fog tudni adni
Renátto, a felnid mint ecel kerekek az eredeti felirattal többet érnek mint ha átfestetet és "csak" egy dizájnos felni, mert innentöl soha többé nem lesz belöle valódi excel. a másik hogy a festés nem birja. egyedül a porfestés ami tartósan megmarad.
ui, az alpina kerekeket igazi versenyzök nem nagyon dicsérik.
Ami foxhunternak van az alpina küllös (tubeless, azaz belsö nélküli) technologia excel ráfokkal és cnc mart cross2r factory agyakkal. könnyü, ár értékben kiváló és jol is néz ki.
Te akartál "Őrülni"..hát tessék! Szervíz itt sincs, 220km innen is (Bp). Ezek a motorok randalírozásra, duhajkodásra születtek hu-hu-huligánoknak! A kérdés az hogy 510 vagy 610? Ha pályázni akarsz, keményebb futóművet, nagyobb fogyasztást, kisebb tankot, keményebb ülést és qvaerős motort (59LE), könnyü motorba (117kg) akkor 510. Ha kevésbé pályázol, inkább városba, puhább futóművet, kisebb fogyasztást, nagyobb tankot, puhább ülést, és beéred erős motorral (52 LE), picit nehezebb motorhoz (142kg) akkor 610.
Ui: Ne foglalkozz itt holmi jött ment majmokkal akik csak annyit tudnak mondani hogy 510. Azokba a garázsokba bergek meg 630asok motorok állnak, persze azt mondják hogy 510 . Ennyike.
jjjooo van na nem irtad mire akarod használni a drz től jobbat ugysem találsz ezt majd akkor tudod meg ha már eladtad vagy mááá nincs is ?vagy nem is vóóóót?
SZIASZTOK! NYÁRON MOTORT SZERETNÉK VENNI ÉS SZERINTEM HUSKY LESZ BELŐLE! ....Erős , fiatalos motort szeretnék amit nem unok meg hamar , lehet vele randalírozni ... Mit javasoltok ? Nagyon megszeretnék már Őrülni .... Sárvártól nem messze lakom de semmilyen szervizt nem tudok erre fele csak Pápán .. Segítsetek ! Köszönöm
Az micsoda
....áááá jó lesz nekem az RMZ-is
A világ legöregebb még létezö motorgyár, olyan technologiát használva amit a KTM 2010re vesz át, ill. a dupla veztengely 2007 óta amivel mi már 2003-óta motorozunk. Alkatrész árak alacsonyabb mint a KTM-nek illetve egyes japánoknál. Supermotoban évekóta diktál. Minösége ugyan olyan jó mint a tőbbié.
ha akkor azért nem mernél mert nem annyira agyonreklámozott, akkor megértem. de akkor soha nem fogod megtudni miröl maradsz le. Kár.Klick
Renátto, a felnid mint ecel kerekek az eredeti felirattal többet érnek mint ha átfestetet és "csak" egy dizájnos felni, mert innentöl soha többé nem lesz belöle valódi excel. a másik hogy a festés nem birja. egyedül a porfestés ami tartósan megmarad.
ui, az alpina kerekeket igazi versenyzök nem nagyon dicsérik.
Ami foxhunternak van az alpina küllös (tubeless, azaz belsö nélküli) technologia excel ráfokkal és cnc mart cross2r factory agyakkal. könnyü, ár értékben kiváló és jol is néz ki.
majd aszem beviszem szervizbe.
felétek?
azé olajat ma sem kellet venni
ahol let volna ot zárva,a többi meg felejtös
Ui: Ne foglalkozz itt holmi jött ment majmokkal akik csak annyit tudnak mondani hogy 510. Azokba a garázsokba bergek meg 630asok motorok állnak, persze azt mondják hogy 510 . Ennyike.
SM 610
felvétel indul: rec (on)
http://www.nivojff.hu/