Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát nemtom, nyilván más a két motor de nekem a 2002-es LC4 meg a 2004-es EXC viselkedésében nem tűnik fel hogy az egyiknek himbás volt a hátulja a másiknak meg PDS-es...sőt, a 2000-res EXC-é sem tűnt rossznak, pedig akkor még igencsak a kezdeti stádiumban tartott a PDS-es téma (98-ban jöttek ki az első ilyen gépek, előtte az összes KTM is himbás volt)...szóval az én szememben (a mai technikai színvonalon - 1969-ben biztos nagy előrelépés volt) inkább hátrány a himba mint előny...
jó de a 4 dugós nyereggel meg azért nem érnék semmit mert akkor meg a gyári főfékhengert is le kell cserélni arra meg még sokat kell gyűjteni
4.-én lehet fel is hívlak a műanyagok miatt meg a matricát is megemlítem
a tárcsának meg a kiemelőnek meg van már az ára nekem
Nah majd, akkor beszélünk! (és amúgy az sok! Addig gondold meg! )
ja, de van tárcsám meg gyári kiemelöm is, söt egy 4 dugos brembot is találok valahol a garázsban.

Árrol nem beszélek. ha érdekel 4.-töl olvasok emaileket is söt a telefont is felveszem :)

GD, de sokkal jobban dolgozik. és 2002 nem 1969 (utánna néztem közbe)
a 320-as tárcsa az én gyári két dugós nyergemmel csak annyit segítene a helyzetemen hogy nem melegedne annyira?
himbarendszer!

én tudtam már amikor feltetted a kérdést!
Kár hogy most nem volt gumicukor ajándéknak
Vaksi a kérdés ott virít a 4011-be.

"Deh az a kék lehet hogy érdekelne... egy olyan csere mibe "fájna"?"
Himbarendszer? Olyan meg a 2002-es LC4-emen is volt...utáltam is mint a szart, amikor szétment benne 17e Ft-os GL-szem...meg amikor fennakadtam vele a köveken-ágakon
kék ott virit, te vaksi.
Láttam már ezt a képet. De a kékről volt szó... szóval?
nem, mi volt az amit csak a KTM használt eddig és annyira megvolt rola gyözve. de elöször a husky használta amikor átálltak mono suspensionra. a 70es években, ja és nem a honda volt az elsö.
Eredeti kerekekkel.
Injektor? Azt a GasGas már vagy 6-7 éve használja...
ezt meg föleg elfogadom. de ez "csak" egy elöny ami idö kérdése.
Ezüstre? Kösz, de kösz nem! Deh az a kék lehet hogy érdekelne... egy olyan csere mibe "fájna"?
meg a fék meg a wilbers rugóstag meg a karbon meg a többi apróság!
Bakker ez a két dob!
Amíg valamennyire emel a kuplung addig jó
Én mondjuk azért nem vennék Huskyt (GG-t is ezért nem vettem) mert számomra elég nonszensznek tűnik hogy ha kell egy 500 Ft-os alkatrész, akkor azt 1500 Ft-ért kapom meg postán...KTM bót meg van itt a közelben 3 is, az egyikbe ha annyira nagy a gáz, még BKV-val is ki tudok menni...
inkább akkor elcseréljük az eredeti sanremokra azok ezüst eloxáltak.



vagy kék excel kerekek, lásd képen.
Tom hogy nem bírja annyira mint a gyári, az is lehet hogy nem fog annyit érni - bár kétlem, mert attól még ekszel lesz - , de ha úgy döntök átfestetem, akkor ez nem fog érdekelni, mert így nem az igazi...

Ui: mennyi is a tesód felnie vagy ha elcserélnénk mennyit is kellene rátolnom az enyémekre +ba?
durva a devil rendszer
gondolkodj és nézz rá a 350-re, hogy a futomüvet nem az biztos, pedig én ott kezdeném

ha te nem jössz rá akkor nagyon csalodni fogok benned.
ok!
megprobálom havert is rábeszélni.