Nekem egy 97-es gépem van és egy szerelő a honda boltban azt mondta hogy motul 10w40 7100 és bevált.
szerintem próbáld ki nem fogsz benne csalódni szerintem, igaz kicsit drágább, de megéri.
Most már tutira eldöntöttem,hogy nem kell 650-es XR.
Haverral elmentünk egy kis délutáni könnyed motorozásra,
Nagytarcsára.Már sokszor voltunk ott,ismerjük a környéket.
A könnyed motorozásból az lett,hogy az erdőben lejtmenetben csúsztunk,mint disznó a jégen,felfele meg gázhúzás+tolás volt a technika. A 650 nek felforrt a vize,rólunk meg szakadt!
A 400-on nem volt ami felforrjon,tette a dolgát. Aki szeret szívni,menjen oda!
Pedig ott kéne lenni annyi helynek! Ha nincs akkor is van egy megoldás. Egy csavarhúzóval,vagy vágóval szétnyitod egy picit a váltókarodat(csavar kivétele után),és így oda forgatod ahova akarod.
Nagyon szar úgy menni,hogy a váltó nem úgy áll,ahogy kellene.
Igen lánckerék.22 tétel átolvasása után már keverem a szezont a fazonnal. Addig oké,hogy racsnis,de nem lehet levenni a váltó kart,mert eléri a lábtartót.
Amikor fogaskereket írtál,ugye lánckerékre gondoltál?
A váltókart meg oda állítod ahova akarod, ricnis a tengely.
Akkor úgy látszik ez a váltó ilyen,a haveré is ezt csinálja.
Tulpa:Esett vele az előző tulaja és meg lett hegesztve.A többi már elmondtam. Deknikről lekerültek a "bukó csövek"?(drót darabok)
Colt:Akkor nem vagyok egyedül,marha nehezen tudom üresbe tenni,eddig állítottam a kuplungon a kormánynál és a blokknál is,hogy beljebb fogjon.Sajnos a blokk úgy lett vissza téve,hogy a váltó feljebb van,mint az kellene így még nehezebb a váltás,mert nem áll lábra. Amúgy arra gondoltam,hogy a fogaskerék valamelyest "lötyög" a tengelyen gyárilag.Így hamarabb kikopik.Talán ez az egy gyenge pontja van a gépnek.Amikor össze lett rakva a gépem,akkor a váltó tengelyt felmarattam,így megszűnt a "lötyögés".Ennek egy nagy hátulütője van,mégpedig az,hogy nem megy rá a gyári első fogas kerék.
"Azt tudtátok,hogy a gyári váltó tengely és fogaskerék illeszkedése pontatlan(ez az egy nagy hibája az xr400-nak)"
És ez miben jelentkezik? Mert nekem csak egy bajom van a váltójával,mégpedig az ,hogy elég szar üresbe rakni,kiváltképpen akkor amikor már állsz a motorral. Minden XR400 ezt csinálja?
Az eddigi motorjaim nem csinálták.
Nekem is esedékes lesz a küllő vétele,mert nálam is hiányzik egy-kettő.Amúgy én megnézném a kuplung felfogatásodat is(kormányon).Himbáid elvileg pár hete lettek bezsírozva + lengő villa lett felpolírozva. Ja igen a gumi is nemrég lett foltozva.
Defektmentes belsőről ki mit tud?
Azt tudtátok,hogy a gyári váltó tengely és fogaskerék illeszkedése pontatlan(ez az egy nagy hibája az xr400-nak),sőt 2000 utáni xr400-nál gyengítettek a főtengelyen.
vágom!
nekemmeg szép kis hátsó defektem van. kiszedtem a kereket. és most látom csak h 2 küllö is hiányzik belőle. Ezt az előztő tulaj elfelejtette emliteni. meg bár nem tudompontosan milyen feszesnekkelllenniük nekem lazának tűnik több is. Ezt hol tudják nekem pótolni ill beállitania többit?
Himbára tettem egy szivacsdarabot,arra ér rá a műanyag.Egy technikásabb terepen arról lecsúszik és rávágódik a hátsó gumira.Ez akkor is előfordul,ha valakit viszek.Ha egy keveset lenyisszantok belőle akkor szerintem jó lesz.
Chywa:
hogy ér hozzá? teljesen rá van simulva a villára! ha az hozzér akkor már a vilához is hozzér a kerék nem?
nekem azért van ilyen nagy hely közte mert az előző tulaj 110/100 helyett csak 110/80as gummát tett fel. igy picit idételenül néz ki sztem mintha nagyon pici lenne a hátsó kerék.
majd orvoslom egy normális gumival csak jöjjön öxe a lé...
Szerintem sem kemény. A tulaj akitöl vettem aztmondta , hogy azért volt benne mert a keresztapja vette újonnan a motort és ő kérte bele ezt a könnyitőt , azért mert hiányzott két ujja.
Volt egy ilyen sejtésem,de nem akartam hülyeséget mondani.
Köszi a választ! Amúgy szerintem nem kemény ezeknek a kuplungja,nekem még soha nem fáradt el a kezem emiatt.
Egyébként meg szép állapotban van a motorod
bal oldali karbin. tehát a benzincsap felölin, alulról és az elején van 1 állító csavar, de nemtudom mit állít
nekem meg a mostani problémák:
-csúszkálni kezdett a kuplung
-láncomról a patentszemnél leesett 1 görgő
-kipuffom leszakadt
-fossa az olajat
meg 1-2 apróság
szerintem próbáld ki nem fogsz benne csalódni szerintem, igaz kicsit drágább, de megéri.
Haverral elmentünk egy kis délutáni könnyed motorozásra,
Nagytarcsára.Már sokszor voltunk ott,ismerjük a környéket.
A könnyed motorozásból az lett,hogy az erdőben lejtmenetben csúsztunk,mint disznó a jégen,felfele meg gázhúzás+tolás volt a technika. A 650 nek felforrt a vize,rólunk meg szakadt!
A 400-on nem volt ami felforrjon,tette a dolgát. Aki szeret szívni,menjen oda!
majd megnézem. Drótot viszont nem látok a deknin.
Nagyon szar úgy menni,hogy a váltó nem úgy áll,ahogy kellene.
A váltókart meg oda állítod ahova akarod, ricnis a tengely.
Akkor úgy látszik ez a váltó ilyen,a haveré is ezt csinálja.
Colt:Akkor nem vagyok egyedül,marha nehezen tudom üresbe tenni,eddig állítottam a kuplungon a kormánynál és a blokknál is,hogy beljebb fogjon.Sajnos a blokk úgy lett vissza téve,hogy a váltó feljebb van,mint az kellene így még nehezebb a váltás,mert nem áll lábra. Amúgy arra gondoltam,hogy a fogaskerék valamelyest "lötyög" a tengelyen gyárilag.Így hamarabb kikopik.Talán ez az egy gyenge pontja van a gépnek.Amikor össze lett rakva a gépem,akkor a váltó tengelyt felmarattam,így megszűnt a "lötyögés".Ennek egy nagy hátulütője van,mégpedig az,hogy nem megy rá a gyári első fogas kerék.
És ez miben jelentkezik? Mert nekem csak egy bajom van a váltójával,mégpedig az ,hogy elég szar üresbe rakni,kiváltképpen akkor amikor már állsz a motorral. Minden XR400 ezt csinálja?
Az eddigi motorjaim nem csinálták.
Defektmentes belsőről ki mit tud?
Azt tudtátok,hogy a gyári váltó tengely és fogaskerék illeszkedése pontatlan(ez az egy nagy hibája az xr400-nak),sőt 2000 utáni xr400-nál gyengítettek a főtengelyen.
nekemmeg szép kis hátsó defektem van. kiszedtem a kereket. és most látom csak h 2 küllö is hiányzik belőle. Ezt az előztő tulaj elfelejtette emliteni. meg bár nem tudompontosan milyen feszesnekkelllenniük nekem lazának tűnik több is. Ezt hol tudják nekem pótolni ill beállitania többit?
Kipufogók készítését, olcsón, rövid, határidővel vállalom!
hogy ér hozzá? teljesen rá van simulva a villára! ha az hozzér akkor már a vilához is hozzér a kerék nem?
nekem azért van ilyen nagy hely közte mert az előző tulaj 110/100 helyett csak 110/80as gummát tett fel. igy picit idételenül néz ki sztem mintha nagyon pici lenne a hátsó kerék.
majd orvoslom egy normális gumival csak jöjjön öxe a lé...
Köszi a választ! Amúgy szerintem nem kemény ezeknek a kuplungja,nekem még soha nem fáradt el a kezem emiatt.
Egyébként meg szép állapotban van a motorod
nekem meg a mostani problémák:
-csúszkálni kezdett a kuplung
-láncomról a patentszemnél leesett 1 görgő
-kipuffom leszakadt
-fossa az olajat
meg 1-2 apróság