Egy karburátoros kérdésem lenne Xl600 PD04-el kapcsolatban.
Ha pár percet jár alapjáraton, és utána húzok egy kövéret, akkor 50 méterig úgy füstöl feketén mint egy IFA, aztán már semmi.
Ha csak finoman indulok el, akkor nem füstöl.
Mitől lehet ez? A másik, meg feltűnően kevés szivató kell neki hidegen, sőt ha szivatóval beindul, akkor utána egyből vissza lehet tolni, és szivató nélkül szépen jár. ez normális, vagy jól érzem, ha sokat kap, és az alapjárati keverékszabályzón kellene szegényíteni?
Nem merek hozzányúlni nehogy elbabráljam.
De ha tudtok tanácsot adni hogy mit merre mennyire tekerjek, akkor megpróbálnék állítani rajt.
Köszi a segítséget.
Hali.Úgy látom pont témánál vagyunk. Nem tudja valaki véletlenül XR 125-ön fel lehetne polírozni a leömlőt vagy rozsdásodna?
Piszok erős gyári festés van rajta azért nem tudom h nem-e direkt ilyen erős h nehogy rohadjon.
Hali én is kérdezgettem de aztán végül is kiderült,hogy a könyök valami olyan anyagból van ami bírja a savakat és nem rozsdásodik.
Ezért megszórtam 200-as üveggyöngyel (ez egy felület tisztító olyan mint a homokfúvás csak egyeltalán nem vesz el az anyag eredeti keresztmetszetéből mert az üveggyöngy rugalmas.)miután ugy néz ki mint a nyers vas.De az első indítás után réz sárgára szineződik a hőmiatt és ilyen is marad.
Fontos miután kezeltetted és felszerelted a motorra a kiput ne menj vele piszkos körülmények közé addig míg el nem sárgul,mert ha szennyeződés éri akkor kezdheted előről vagy mondjuk nem sárga lesz.
De mire kb visszanyomod a szivatót már sárga színü lesz.
Ez xr4 esetében működik vagy tovább megyek lehet,csak nálam mert nekem ez történt és azóta kajak jó,mint a gyári!
És nem kell festegetni és más megoldást keríteni.
Már csak arra lennék kiváncsi milyen anyag lehet,hogy hő hatására rézsárga lesz!
Hú akkor én gyorsan felére leengedek a 3 bár-ból.
Nekem 14/44-es az áttételem. Ez már pont jó.
Ettől nagyobb már túl rövid lenne.
Dobok egy képet. Kicseréltem a kormányt kicsit magasabbra, meg szélesebbre, és újrabőröztettem az ülést is.
15 fogúról először csak 14 fogúra cseréld a lánckereket.
Jobban gyorsul a motor, de többet is fog pörögni ugyanazon sebességnél. 2-vel kisebb fogszám szerintem túl nagy ugrás egyszerre.
Szia! Látom dobot szeretnél. Nézd meg a képeim közt, az pont 350-es! Van fenn 125-ösről video!
Ha gondolod teszek majd fel a350-esről is!
Ha érdekel a dolgok, olcsón dolgozom.
Kérlek keress meg e-mailban
palacsinta@citromail.hu
Ha pár percet jár alapjáraton, és utána húzok egy kövéret, akkor 50 méterig úgy füstöl feketén mint egy IFA, aztán már semmi.
Ha csak finoman indulok el, akkor nem füstöl.
Mitől lehet ez? A másik, meg feltűnően kevés szivató kell neki hidegen, sőt ha szivatóval beindul, akkor utána egyből vissza lehet tolni, és szivató nélkül szépen jár. ez normális, vagy jól érzem, ha sokat kap, és az alapjárati keverékszabályzón kellene szegényíteni?
Nem merek hozzányúlni nehogy elbabráljam.
De ha tudtok tanácsot adni hogy mit merre mennyire tekerjek, akkor megpróbálnék állítani rajt.
Köszi a segítséget.