Szia Zsolti!
Káosz- innét letöltheted a hátsó rugóstag pdf jét, http://rapidshare.com/files/37...
ha Hasznos lesz számodra szívessen felteszem az összesset,
Szia
Van ,csak adatokat nem találtam,hohy mennyi olaj,meg nyomás(BÁR)
kell bele,már szét szedtem,mert már semmit nem csillapított(annyit ért mint KANDISZNÓN a CSECS)
Haló srácok!
Valaki szedte már szét az XR hátsó rugóstagját?
Mennyi olaj kell bele,hány bár legyen benne a nyomás,valami szakirodalomnak is örülnék ezzel kapcsolatban!
Előre is köszi!
na ma kiakartam a fekbeteteket cserelni.....csak hogy nem ment siman......az egyik dugattyu besult vagy nemtom de meg nem mozdult......a vege az lett hogy beletorott es egeszet dobhatom picsaba ....most egy darabig nem lesz elsofekem
Szia!
Érgemes elolvasni ezt a könyvet amiböl meritettem ezt a pár sort
Chywa:A Könyv Címe Motoros Vizsgaismeretek.:Surányi Endre Írta
Engem nagyon meglepett hogy szinte az összes mai márkáról milyen szakszerüen ír persze még régebbi típusok voltak ,de nemcsak magyar hanem szinte a dongótól a Harley ig minden a kompresszióviszonytól a kiló loerö arányig rengeteg hasznos tudás és tulajdonság a beállitásoktól a használatig,Az egyik barátomtól kaptam olvasásra,
Szia
Mindenfajta szabályozást természetesen üzemmeleg motoron végzünk.
Annak előrebocsátásával, hogy megfelelő hőértékű gyertya van a motorban, a porlasztó beállításának helyességéről éppen a gyertya tanúskodik.
A kormos gyertya azt jelenti, hogy túl zsíros, azaz benzindús keveréket kap a motor. Ilyenkor négyütemezik, nehezen veszi fel a fordulatot. Ha most elzárjak a benzincsapot, s közben nem változtatunk a gázmarkolat, állásán,azt tapasztaljuk, hogy a motor végleges leállása elött fel¬pörög.
Az ok: magasan áll a tű, nagy a főfúvóka vagy magas a benzinszint, esetleg el van tömődve a légszűrő
Találtam kézikönyvet innét szedd le Word be van
:- http://rapidshare.com/files/37...