Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Találtam kézikönyvet innét szedd le Word be van
:- http://rapidshare.com/files/37...
Köszönöm sokat segítettél,már "elkaptam a fonalat"
Ja nekem is megvan ez a dokumentum,csak elfelejtkeztem róla,még egyszer köszönöm!
Szia!
Itt nézz körül,-http://www.cmsnl.com/honda-nx5...
sziasztok! a Honda NX 500-hoz nemtud vmelyikőtök szerviz könyvet? vagy a 650-estől csak henger átmérőben különbözik?
Szia Zsolti!
Káosz- innét letöltheted a hátsó rugóstag pdf jét,
http://rapidshare.com/files/37...
ha Hasznos lesz számodra szívessen felteszem az összesset,
Szia
Szia!
Ha esetleg érdekel megtaláltam a neten potom árért a könyvet
Szia
Van ,csak adatokat nem találtam,hohy mennyi olaj,meg nyomás(BÁR)
kell bele,már szét szedtem,mert már semmit nem csillapított(annyit ért mint KANDISZNÓN a CSECS)
sziasztok valaki nem tud vevőt a mocimra xl600r
Káosz nincs robbantott rajzod róla
Haló srácok!
Valaki szedte már szét az XR hátsó rugóstagját?
Mennyi olaj kell bele,hány bár legyen benne a nyomás,valami szakirodalomnak is örülnék ezzel kapcsolatban!
Előre is köszi!
jaj ne haragudj, félreértelmeztem, azt hittem fordszámmérő számlap, megnézzük a spirált holnapra, jelentkezem.
kérlek emailben küld el a cimed: ircmotorbonto@gmail.com-ra
szia megvan, nézd meg h megfele e?

1000 ft az ára plusz posta, személyesen gyöngyösön átvehető, vagy postai úton, ajánlva (kb 1400ft) vagy elöreutalással 1100ft
na ma kiakartam a fekbeteteket cserelni.....csak hogy nem ment siman......az egyik dugattyu besult vagy nemtom de meg nem mozdult......a vege az lett hogy beletorott es egeszet dobhatom picsaba ....most egy darabig nem lesz elsofekem
engem is nagyon megfogott ez a pár sor amit bemásoltál.többieknek meg jó munkálatokat
Szívessen, Örülök ha segithetek
Sziasztok
koszi....holnap neki is esek probalgatni
Szia!
Érgemes elolvasni ezt a könyvet amiböl meritettem ezt a pár sort
Chywa:A Könyv Címe Motoros Vizsgaismeretek.:Surányi Endre Írta
Engem nagyon meglepett hogy szinte az összes mai márkáról milyen szakszerüen ír persze még régebbi típusok voltak ,de nemcsak magyar hanem szinte a dongótól a Harley ig minden a kompresszióviszonytól a kiló loerö arányig rengeteg hasznos tudás és tulajdonság a beállitásoktól a használatig,Az egyik barátomtól kaptam olvasásra,
Szia
köszi szépen.nekem nagyon bejön ez az írás.honnan szedted le
Szia !Még ennyit mentettem ki,

Mindenfajta szabályozást természetesen üzemmeleg motoron végzünk.
Annak előrebocsátásával, hogy megfelelő hőértékű gyertya van a motorban, a porlasztó beállításának helyességéről éppen a gyertya tanúskodik.
A kormos gyertya azt jelenti, hogy túl zsíros, azaz benzindús keveréket kap a motor. Ilyenkor négyütemezik, nehezen veszi fel a fordulatot. Ha most elzárjak a benzincsapot, s közben nem változtatunk a gázmarkolat, állásán,azt tapasztaljuk, hogy a motor végleges leállása elött fel¬pörög.
Az ok: magasan áll a tű, nagy a főfúvóka vagy magas a benzinszint, esetleg el van tömődve a légszűrő
oké, kösz, megpróbálom.
El tudnád küldeni nekem ezeket a könyv részleteket
akkor elég azon az egy csavaron állítani.ha úgy se lenne jó,akkor próbáljátok meg a suber tűn állítani, a lent említett módon.
jaja nekem is, de nekem be van öntve, meg véglis ugyanaz a 2 karbi csak a 2.on nincs annyi furat belül se
tehát le van butítva....