Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor már csak az lenne a kérdésem, hogy elég azon az egy karbin állítani, amin a csavar van?
A másikon én sem találtam.
Amúgy nálam is a bal oldalon van, a jobb oldalon ott van a helye, de csavar nincs, csak valami sárga anyag van bent a végén.
Mintha be lenne tömve gyárilag.
Engem Érdekelne 125 ös fordulatszámmérö spirál
köszi szia
A karbi beállitásához:-
Az üresjáratot erősen befolyásolja az üresjárati levegőállító csavar. Ez általában a meghúzástól egy teljes fordulatra van kicsavarva. Ha kifelé csavarjuk, több levegőt adunk, tehát szegényítjük a keveréket. Ha gázadásnál (üresjáratról) a motor nehezen kezd el kétütemezni, dadog, ez azt jelenti, hogy dús az üresjárati keverék. Ilyen esetben csavarjuk kifelé a pótlevegőt állító csavart. Ha viszont gázadásnál a motor megtorpan, le akar állni, mert nem kap elég dús keveréket, csavarjuk beljebb a pótlevegő csavarját. Ha az újabb beállítással négyütemezne a motor, azaz a járása nem lenne a szokott kerek, akkor keveset vissza kell állítani a tűn.
Úgy állítsuk be a porlasztót, hogy teljesen visszacsavart gázmarkolatnál se álljon le a motor. Ha a keverőház zárófedele feletti kis anyát úgy csavarjuk, hogy a fojtószelep ne zárjon teljesen, akkor levett gáz mellett is alapfordulaton jár a motor. Van olyan porlasztó is, amelynek fojtószelepét a keverőház oldalában ferdén álló csavarjával lehet szabályozni. Mindenfajta szabályozást természetesen üzemmeleg motoron végzünk.Ez Egy részlet Surányi Endre motoros vizsgaismeretek cimü muzeális értékü könyvéböl,Az üzemanyag mennyiségét
lehet állítani a subert tű állitásával is, A karburátoron két állitó csavar van az egyik a levegö-benzin keverék állítója a másik pedig a suber ütközöcsavarja amely befelé fel lefelé ki tekerésével növeljük-csökkentjük az alapjáratot

ha hidegen elveszem a szivatot akkor leall rogton.....par perc utan tartja csak meg a alapjaratot....
Feléledt az Xl felújítás után
egy élmény volt ezen a jó ázott terepen menni vele
holnap dobom a képeket :)
Ja értem
tiéd meg valószínű túl keveset kap.csavart meg befele csavarod,amúgy meg fogod elkezded csavarni és észre veszed ha rossz irányba csavarod
ha hidegen beindítod, ugyan ezt csinálja ha elveszed a szívatót?
Heló!

Tudja valaki miben különbözik az xl 250-től az xlr 250? elég fontos lenne. A motor '90-es évjárat.
hali, xl 125 eladó bontott alkatrészek nálam! minden van!
na nekem xl600r em van....en a jobb oldalon talaltam valami csavar feleseget......nekem azt csinalja ha alapjaraton hirtelen gazt adok akkor lefullad....de csak ha finoman akkor nem...ez menet kozbe is tapasztalom....ha hirtelen gazt adok akkor megtorpan....nam ost akkor dus vagy szegeny a keverek? es merre is kell csavarni? ...thx
Este jól megnézem.
én meg a bal oldalin találtam, tehát a benzincsap felülin de a másikon semmi nincs
Akkor, azon nem is kell állítani?
Vagy máshol kell?
Érdekes lenne ha csak az egyiket lehetne állítani, mert akkor nem egyformán működnének.
Nem tudom hogy van beállítva, így vettem, alig mentem vele még 30km-t, csak feltűnt.
A jobb oldalin láttam ilyen állító csavart, a bal oldalin nem néztem.
A lényeg hogy úgy állítsam be, hogy ne füstöljön feketén, és ne torpanjon semilyen fordulatszámon, meg gáz állásban.
én csak az 1. karbin találtam állítócsavart, a 2.on nincs
akkor biztosan többet kap.nézd át a karbit.mindkettő karbit egyformán hangold be.ha kifelé csavarod elvileg kevesebbet kap.két karbid egyformán van beállítva?
Gondoltam, csak poén volt.
Mivel önindítós, nem igen vettem észre, mondjuk nem pöccre indul, hanem forgat 1-2-t. Egy picit mintha nehezen indulna.
A karbin melyik csavaron kell állítani, és befelé vagy kifelé?
Úgy van mint a simsonnál, hogy befele elvesz a levegőből, és dúsul, kifele meg több levegőt kap, és szegényedik?
gondolom mind a 2 karbin egyformán kell állítani.
Egyeltalán nem rosszak sőt,az egyik lejobb motor!
Egyébként nem minden áron akarom eladni,csak üzleti érdekeltségem van és így ez az eggyik alternatívám!
erre.gondoltam én.biztosan többet kap.ha már bemelegedett utána nem indul nehezen?
Oké, de ha nincs dugulás, akkor inkább beállítás kérdése. Attól független majd kitakarítom.
nincs valami leírás, hogy hogy kell beállítani?
igen, biztosan túl benzindús a keveréked, a fekete füst miatt meg főleg.
Alapjárati keverékcsavart nem tom pontosan hogy kell beállítani, de én leszedném a karbikat, a kipucolnám először őket. Egy évben egyszer amugyis erősen ajánlott.
Kis gázzal nem pörgetve.
De ha kövér gázzal 4-5000-ig kipörgetve, akkor pár perc alapjárat után fekete füstfelhőt nyom.
Utána már nem.
helló.
dehogy rosszak,majd megbánják
Mit jelent az,hogy ha finoman indulsz el?
Üdv!
Nem tudjátok hol találok jó áron 600as Xl-hez karbi-tömítést? Asszem ráfér a karbimra egy kiadós tisztítás, de ha már egyszer szétkapom akkor illene a tömítést is cserélni...
Köszi!
bazsy