Sziasztok. Ez egy kuplung "könnyítő" lenne ,de már kiszedtem belőle mert úgy kicsit megvolt törve a bovden és úgy nemsok értelme volt. De egyszer majd lehet befűzöm szépen és akkor elvileg könyebb lesz a kuplung.
hy gyerekek
na vissza terve a karbi beallitashoz.....en a alapjarat allito csavaron nem talatam semmi mas csavart amit allitani lehet a karbin.....na most akkor vagy en vagyok vak vagy nincs is rajta?.....mer ma joo lenne kikuszobolni azt a hirtelen gazadasra fulladast .....xl600r-rol van szo ha minden igaz 84-es kiadas....dupla karbis
thx
Köszi szépen
Most van egy fent nekem is,de ha nehezebb terepen megyek akkor eléri a hátsó kereket.Volt egy fent amikor megvettem,de az jóval kisebb(ráadásul kék színű ).Az a baj,hogy nekem egy egyenes lap,szóval hiába kisebb,mint a tiéd,így is eléri(ez csak a himbáig ér le).Már gondolkoztam azon,hogy valami gumi lapot rakok oda,de azt meg begyűrné.
Chywa:
az enyémen 210 mm hosszú. +20 mm a felfogatásra. a felső része 100 mm széles majd a felfogatástól kb 30 mm-el lejebb 130 mm-re szélesedik. Két csavarral van felfogatva ezek lyukközéppontja 70 mmre van egymástól.
Anyaga vékony műanyag. Ennek megfelelően az enyém el is van törve.
Ha küldesz mailcimet képet is készíthetek!
Üdv!
egy "laikus" kérdés előre is elnézést érte
a blokkot meg a hengert nem vágja gallyra ha üzem meleg motorral hideg patakba vízbe sárba gázol az ember?
bár elvileg ilyen terepre is számítani kell enduro motor tervezésekor de én eddig ezért nem estem neki gőzborotvával a blokknak sosem.
Szia !
azért csúszkál a mitassal mert a szélein a többi stupni vonalában van a szélén a kapaszkodó , akkor nem csúszkálna ha a kettö között is lenne kapaszkodó mint a második képen,
Szia!
Szerintem valami kosz miatt fenn akadt a tüszelep, és folyik az üzemanyag a motorba, pontossabban túlfolyik, Szét kell szedni a karbit és megmozgatni az uszóval együtt a túszelepet és minden jó lesz, azért nincs alapjáratod mert fuldokol a sok benzintöl a motor,
hello
na ma kicsit beragadtam es 1 orat szenvedtem mire kimasztam belle....a motor kapott rendesen es olyan problemam lett hogy kihagy szaggat a motor...alapjaratom eltunt es nehezkesen indul....ha nyitva hagyom a benzincsapot elkezd dolni a benzin a filterbol......milehet a gond? koszi a segitseget
Skacok Xl600-am van iszonyat sétál a hátulja terepen.
Csak most keztem el idén használni ezért írok most nektek.
Új gumi van fent Mitas C02 azt hiszem, az a nagy traktor gumi :)
Futómű problémám lehet? vagy a gumi miatt csinálhatja ezt?
Ötletek? Mit nézzek meg rajta? Olyan érzés mint amikor a hátsó kerék oldalra megy fél fél métert, sétál a kerék oldalra. Mi ez?
na vissza terve a karbi beallitashoz.....en a alapjarat allito csavaron nem talatam semmi mas csavart amit allitani lehet a karbin.....na most akkor vagy en vagyok vak vagy nincs is rajta?.....mer ma joo lenne kikuszobolni azt a hirtelen gazadasra fulladast .....xl600r-rol van szo ha minden igaz 84-es kiadas....dupla karbis
thx
KDX125SR motorján láttam ezt. Mi a túró ez?
Most van egy fent nekem is,de ha nehezebb terepen megyek akkor eléri a hátsó kereket.Volt egy fent amikor megvettem,de az jóval kisebb(ráadásul kék színű ).Az a baj,hogy nekem egy egyenes lap,szóval hiába kisebb,mint a tiéd,így is eléri(ez csak a himbáig ér le).Már gondolkoztam azon,hogy valami gumi lapot rakok oda,de azt meg begyűrné.
Szia
az enyémen 210 mm hosszú. +20 mm a felfogatásra. a felső része 100 mm széles majd a felfogatástól kb 30 mm-el lejebb 130 mm-re szélesedik. Két csavarral van felfogatva ezek lyukközéppontja 70 mmre van egymástól.
Anyaga vékony műanyag. Ennek megfelelően az enyém el is van törve.
Ha küldesz mailcimet képet is készíthetek!
Üdv!
http://www.manualedereparatie....
Innét letöltheted az xl 600 as kezelési könyvét-
http://printer1.blogspot.com/2...
http://www.pdfgeni.com/book/ho...
http://www.jeffreyhonda.com.au...
a blokkot meg a hengert nem vágja gallyra ha üzem meleg motorral hideg patakba vízbe sárba gázol az ember?
bár elvileg ilyen terepre is számítani kell enduro motor tervezésekor de én eddig ezért nem estem neki gőzborotvával a blokknak sosem.
azért csúszkál a mitassal mert a szélein a többi stupni vonalában van a szélén a kapaszkodó , akkor nem csúszkálna ha a kettö között is lenne kapaszkodó mint a második képen,
Szerintem valami kosz miatt fenn akadt a tüszelep, és folyik az üzemanyag a motorba, pontossabban túlfolyik, Szét kell szedni a karbit és megmozgatni az uszóval együtt a túszelepet és minden jó lesz, azért nincs alapjáratod mert fuldokol a sok benzintöl a motor,
na ma kicsit beragadtam es 1 orat szenvedtem mire kimasztam belle....a motor kapott rendesen es olyan problemam lett hogy kihagy szaggat a motor...alapjaratom eltunt es nehezkesen indul....ha nyitva hagyom a benzincsapot elkezd dolni a benzin a filterbol......milehet a gond? koszi a segitseget
Csak most keztem el idén használni ezért írok most nektek.
Új gumi van fent Mitas C02 azt hiszem, az a nagy traktor gumi :)
Futómű problémám lehet? vagy a gumi miatt csinálhatja ezt?
Ötletek? Mit nézzek meg rajta? Olyan érzés mint amikor a hátsó kerék oldalra megy fél fél métert, sétál a kerék oldalra. Mi ez?