Hello!
Nekem egy XLR 250RR-es Hondám van, és az lenne a kérdésem hogy mi okozhat kalapáló hangot a blokkban alapjáraton, de fordulaton elhagyja. először a szelepekre gondoltam de a szelephézagok jók. aztán megnéztem a dugónál a csapszeget hogy kikopott-e de annak sem volt semmi baja. most a vezérműláncra gondolok, hogy megvan nyúlva és az tud csapkolódni alapjáraton, de nem tudom biztosan. előre is köszi a lehetséges megoldásokat!
Helló Keresek Honda Xl500r 82 hez szelepeket itt a fórumon nem nagyon szoktam olvasgatni
ide írj: balint1020@freemail.hu vagy
Msn:balint1020@freemail.hu
nekem van sisakom protektorom amin van konyok vall mell hat es vese vedo...egyelore ennyi...de meg tervbe van csizma meg kesztyu.....meg talan terdvedo
csak nagyon ránk szálltak,ellenőriznek meg büntetnek mindenkit.múltkor szegény kisnyugdíjas mamát kapcsolták le mert rossz oldalon ment....szerinted?
eset csak annyi volt,hogy volt a volt sulimban egy moci börze(hang verseny+szépség verseny).arra mentem,de csak kövesen tudtam,rendszám nélkül kicsit necces volt.utolsó métereken találkoztam velük,de nem foglalkoztak velem.hála égnek ilyenkor bolond ballagás idelyén kicsit elnézőbbek.
Nekem egyben van a térdvédővel a sípcsontvédő! Igaz külön nem írtam le.
Egy párszor már én is hasznát láttam.Nagyot tud ütni egy-egy felcsapódó fadarab vagy kő.
nem ez így teljesen jó nekem most van egy protektor ing beszerzőben,amúgy teljes a felszerelés.sipcsont védő nekem pl:egy sima focis.már sokszor jártam úgy,hogy valami kiálló faágba bevertem a lábamat.
nem is meséltem ma találkoztam a rend őreivel,majdnem bukta volt a dolog.
A jó minőségű védőfelszerelés elengedhetetlen!
Tehát akkor alulról kezdve a védőfelszerelés: csizma, csuklós térdvédő,protektoring amin van könyökvédő,vállvédő,mellkasvédő,gerincvédő,vesevédő,bukós
isak,
kesztyű.Egyedül nyakvédőm nincs még.
Vagy esetleg a márkákra lettél volna kiváncsi?
Üdv! Kernék ehhez a Hondához alkatrészeket! Láncvédő kis deknit, berúgó rugót. Bármi infót szívesen vennék! Nem kéne le ocskázni , jogra nincs pénzem! Előre is köszi DLajos
ahogy Colt is mondta még a kopó alkatrészeket pótold,és a kipuffot se árt takarítani.inkább 20w-50 olajat használj(Castrol-t),igaz nekem most 10W-40 HONDA gyári olaj van benne.én a láncot le szoktam mosni amikor mosom a gépet,majd lefújom tisztító spray-vel,át drótkefézem majd lemosom róla a mocskot és mehet rá a lánc spray.
tiger:nem baj ha egy kicsit nyomja a lángot.a védőfelszerelés meg hát ajánlott lenne.
ti milyen felszerelést használtok
A láncot szakszerűen hozzávaló spray-el lehet tisztítani.Ráfújod,és kis idő elteltével nem durva kefével tisztítod. Na én nem így csinálom. Nagynyomású mosóval lemosom a motorral együtt,utána sűrített levegővel leszárítom,majd alaposan befújom mindkét oldalát lánc spray-el.....ez a nem szakszerű verzió,de nekem bevált idáig
Az olajjal kapcsolatban megoszlanak a vélemények.
A gyári előírás 10W40 vagy 20W50-es olaj. Tehát a gyár szerint mindkettő jó bele! Az igazság az,hogy hidegebb időben jobb a 10W40,melegben pedig a 20W50. Van egy köztes megoldás,ami szerintem a legjobb választás Motul 5100 15W50.Ha a legjobbat akarod a motornak,akkor ezt rakod bele.
Köszi colt72!
Ahhaaaa. szóval azt szikrafogónak hivják! :D ez megtörtént tegnap csak én fogkefével csi aztán sűritett levegővel. A drótkefe kicsit durvának tünt!
A láncot, hogyan tisztítod. Én eddig csak láncspay-vel fújtam. ezexerint akkor az nemelég...
Milyen olajat használtok a gépekben? 20w50-t ajánlottak mondván tereen lassabbanmegy az ember nincs olyan jó hűtás ezemeg jobban bírja a meleget.
Előre isköszi a válaszokat!
Üdv!
na mar megcsinaltam a masik felen is....ez amugy auto fekre valo festek .....meg lenne egy kerdesem...ha eros gazadasokra itt ott tuzet lovel a kipufogo az baj?
Igen nagyjából ennyi! Nyilván a kopó dolgokat időnként cserélni kell,
pl: fékbetétek,lánc,lánckerék. A láncot minden motorozás után tisztítani kell,és befújni láncspray-el.
XR400-at nem kell kormolni ,aki ezt monta neked azzal ezt kell csinálni: . Egy jó állapotú XR400-al,nem nagyon van probléma!
Nekem egy XLR 250RR-es Hondám van, és az lenne a kérdésem hogy mi okozhat kalapáló hangot a blokkban alapjáraton, de fordulaton elhagyja. először a szelepekre gondoltam de a szelephézagok jók. aztán megnéztem a dugónál a csapszeget hogy kikopott-e de annak sem volt semmi baja. most a vezérműláncra gondolok, hogy megvan nyúlva és az tud csapkolódni alapjáraton, de nem tudom biztosan. előre is köszi a lehetséges megoldásokat!
Az lenne a kérdésem,hogy a Honda XL 125-re milyen kereket rakjak,hogy olyan Supermoto-s legyen a gép?Előre is köszönöm a választ!
Segitségeteket kérném ,xl250 sevice manual -ra lenne szükségem !
A központi rugot,és hímbát szeretném felujitani !
ide írj: balint1020@freemail.hu vagy
Msn:balint1020@freemail.hu
nekem van XR650L hez is szervizkönyvem, ha kell átküldöm emilen. Bökj egy mailt a ggunyics@gmail.com-ra, s megy is az anyag.
eset csak annyi volt,hogy volt a volt sulimban egy moci börze(hang verseny+szépség verseny).arra mentem,de csak kövesen tudtam,rendszám nélkül kicsit necces volt.utolsó métereken találkoztam velük,de nem foglalkoztak velem.hála égnek ilyenkor bolond ballagás idelyén kicsit elnézőbbek.
Egy párszor már én is hasznát láttam.Nagyot tud ütni egy-egy felcsapódó fadarab vagy kő.
nem is meséltem ma találkoztam a rend őreivel,majdnem bukta volt a dolog.
Tehát akkor alulról kezdve a védőfelszerelés: csizma, csuklós térdvédő,protektoring amin van könyökvédő,vállvédő,mellkasvédő,gerincvédő,vesevédő,bukós
isak,
kesztyű.Egyedül nyakvédőm nincs még.
Vagy esetleg a márkákra lettél volna kiváncsi?
tiger:nem baj ha egy kicsit nyomja a lángot.a védőfelszerelés meg hát ajánlott lenne.
ti milyen felszerelést használtok
Nem kell félni a drótkefétől, van olyan is ami nem annyira sprőd!
Az olajjal kapcsolatban megoszlanak a vélemények.
A gyári előírás 10W40 vagy 20W50-es olaj. Tehát a gyár szerint mindkettő jó bele! Az igazság az,hogy hidegebb időben jobb a 10W40,melegben pedig a 20W50. Van egy köztes megoldás,ami szerintem a legjobb választás Motul 5100 15W50.Ha a legjobbat akarod a motornak,akkor ezt rakod bele.
Ahhaaaa. szóval azt szikrafogónak hivják! :D ez megtörtént tegnap csak én fogkefével csi aztán sűritett levegővel. A drótkefe kicsit durvának tünt!
A láncot, hogyan tisztítod. Én eddig csak láncspay-vel fújtam. ezexerint akkor az nemelég...
Milyen olajat használtok a gépekben? 20w50-t ajánlottak mondván tereen lassabbanmegy az ember nincs olyan jó hűtás ezemeg jobban bírja a meleget.
Előre isköszi a válaszokat!
Üdv!
pl: fékbetétek,lánc,lánckerék. A láncot minden motorozás után tisztítani kell,és befújni láncspray-el.
XR400-at nem kell kormolni ,aki ezt monta neked azzal ezt kell csinálni: . Egy jó állapotú XR400-al,nem nagyon van probléma!