Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Tavaly vettem egy nx 125-öt nem túl jó állapotban. Igaz, hogy olcsón vettem, de azért nem számítottam rá, hogy ennyire rossz állapotban van.

A szerelő azt mondja ca 70e Ft lenne a javítása, de esetleg egy bontott blokkal olcsóbban meg lehetne úszni.
Két dologban kérném a segítségeteket:

Ha valaki esetleg tud nx 125 blokkot légyszi írja meg hol találom.
Vagy ha valaki meg tudná mondani, hogy az xl 125 blokk beépíthető-e az nx 125-be nagyon hálás lennék mert azt könnyebb beszerezni úgy látom.

Előre is köszi a segítséget!
Köszi, ezt is megnézem mielőtt választok.
univerzális első crossguminak a Mitas C-17-et tudom ajánlani, nekünk itt Hartán az bevált.
panda,

kinéztem a manualjabol, ugyanugy 1.95L olajat ír szűrőcserével együtt, mint a 600asnál.
Ha blokkszéthúzás után rakod össze akkor kell bele 2.3L olaj.
Én ha olajat cserélek, mindig belerakom a 2.2L-t, biztos ami biztos.
hali,

sajna nem tudom mi a pontos fantázianeve a guminak (de nem AC10 azt tudom), de nálam a csúszós vasárnap délelőttön nagyon bizonyított, egyszer sem! csúszott meg az eleje, a vizes fűben és a nyálkás földúton sem.

AC10-es Michelin gumim is volt fent hátul, tavaly májusban raktam rá s egy hete szedtem le róla. Na az a gumi hogy mi mennyiségű egykereket kapott betonon az nem semmi, és nagyon bírta, soha nem töredezett csak kopott.
bence,

a 97es évjáratú blokk milyen blokk? XR600é?
Ha azé akkor szerintem túl nagy bonyodalom nincs benne, bár azt nem tudom hogy az olajcsövek hogy vannak megoldva.
Hello! Megtudná valaki mondani hogy pontosan mennyi olaj kell az XR650L -be (96-97 es kiadás)
Szia gunyi!
Milyen Michelin gumit vettél? Elég olcsón sikerült megszerezned!
Nekem Michelin AC-10 van fent elöl,de sárban nagyon csúszik. Homokban viszont tök jó! Neked milyen,hogy vált be?
Van valakinek esetleg olyan tapasztalata,hogy milyen gumit érdemes előre felrakni? Valami olyan kéne,amit mindenhova lehet használni.
Én a Dunlop GEOMAX MX51 M TT néztem ki magamnak. Esetleg valakinek van tapasztalata erről a gumiról?
Uraim!
Eladó a motorom! 89-es évjáratú 600-as XL, jó állapotban, minden papírja rendben, rendszámos. Plusz egy-két dolgot adok hozzá: kis tank, az új utcaik mellé a terepgumik, nomeg egy emelő. 350 ezer jó magyar forintra gondoltam ár ügyileg. Keressen ha bárkit érdekel!
bazsy
Sziasztok! Lenne egy kérdésem mégpedig a következő Xl 600 ról van szó, ami 86, de cserélek benne blokkot, a másik blokk 97 van eltérés a felfogatáson?
Kuplung nélkül is egy élmény lehetett menni.Ha sikerülnek a vizsgáim,egy combosabb motorozással megünnepeljük a hétvégén.
Gunyi: jól jártál azzal a gumival
Sziasztok!
Eladóvá vált szeretett motorom. Csere érdekel NX650re vagy DR350/600/650re.
Akit érdekel, ezen a linken megtalálja:
DT 125R
sziasztok,

tegnap én is megszívtam a mocizással, bár esni nem estem (párszor mondjuk közel voltam hozzá, de nálam ez megszokott), elszakadt a gázkarnál a gázbowdenem az erdő közepén, s nem a diónál hanem a dió alatt kb. 5 cm-el, ígyhát javítani nemigen tudtam, hazajöttem a kistöltésen vagy 35km-t emelt alapjárattal, marha izgi volt

Vettem pénteken egy használt első Michelin corssgumit (de még 95%-os állapotban) 2000Ft-ért, s felraktam végre az új hátsó gumit is. Ilyenkor mindig megjegyzem, mennyivel jobb is új gumikkal csapatni.
Az volt . Az volt szerencsém,hogy a bal oldala tört le,ott meg ugye csak a kuplung van,úgy hogy a kuplungot csak indulásnál használtam,nehogy végleg a kezembe maradjon a kormány fele.
Igen ezért jó a megfelelő védő felszerelés.Én tavaly jártam olyan "kedves" autóssal szarul,mint te.Nagy költségű bukfencem nem volt még(kop-kop).Azzal a kormánnyal érdekes lehetett a haza út.
Rendes védőfelszerelés kötelező! Pont a múltkor beszélgettünk róla. Még szerencséd van,hogy volt rajtad minden,nagyobb baj is lehetett volna. Én földúton pereceltem még tavaly 80-al,és a védőfelszerelésnek köszönhető, hogy felálltam,és leporoltam magam. Az Xr már nem járt olyan jól,eltört a kormányom,hazafelé szigetelőszalag tartotta csak.
Nálunk ez az 50 is teljesítmény.Xr-nek nem,meg is lepődtem,nekem meg a térdem bánta a dolgot,de semmi komoly.
Mi általában 150-200Km megyünk egy motorozás alkalmával,úgy hogy jól elszoktam fáradni,főleg ha ilyen szutyok a talaj.
Nem lett bajotok? Mármint neked és az XR-nek? Törés,görbülés?
Kell az a ventilátor a 650-re.Régebbi lég+olajhűtéses lehet jobb választás lett volna.Nálunk az erdőben is csak elvétve volt sár,de attól függetlenül nagyon jó volt, beletettünk vagy 50 km-t a motorokba.Én megszívtam,elmentünk sirítózni.Fele távnál megadta magát a gép,azzal a lendülettel hanyatt dobott,majd átestem egy kidőlt rönkön, az xr meg rám.
Nagyon változatosak voltak a terepviszonyok.Erdőn kívül itt is porzott,viszont az erdőben megizzadtunk. Volt olyan sár,ami tengelyig ért,és lefulladt a motor.......pedig nem könnyű lefullasztani.
Többet mentem vele keresztbe mint hosszába
650-re muszáj lesz egy ventilátort felszerelni,mert megint melege volt,konkrétan elgőzölt vagy fél liter vizet. A haver viszont kezd belejönni,ment mint akit üldöznek. Most nem volt zakó
Biztos jó lehetett.Nálunk mindenhol csak por van.
Tegnap megvolt az első komolyabb fekve tölcs az xr-el,de a csizma+sípcsont védő jól szolgált.650 akkor nem bírta az enduro pályát
Pár kép a tegnapi motorozásból. Jó nagy sár volt!
Megpróbáltam belefújtam 1 bar-t.Az a tapasztalat hogy nagyon kemény lett,terepen próbáltam de nagyon kemény.
Köszi,de ez már egy elég régi irományom volt. Azóta volt egy fúrás+dugócsere+hengerfej felújítás. Az olajfogyasztást a dugó+henger kopása okozta.
Azért kössz
Akinek egy kis esze van kiengedi!