Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Itt vedd fel a kapcsolatot, Nagyon jó szakember ,bátran ajánlom
http://www.kepesmotor.hu/-elek...
van valakinek 250es xr-be fesszabályzója? 91es vagy tudtok adni oldalt ahol találok ilyet?
Gyárilag 100kg lehet a terhelése hivatalosan,elég nehéz megoldani ,hogy 2 személy súlya ne lépje át a 100 kg-ot ,
1600km-ként kell olajat cserélni szűrővel,2-2.3L olaj kell bele,rá kell nézni a szelephézagokra is!
Igen igen már nekem is leeset
Sziasztok!
Igaz az hogy egy 600as xr nem alkalmas második személy szállítására? Milyen ennek a típusnak a szervízigénye?
tudom Káosz csak amikor irtam akkor írtál te is :D
csak 1 percel késöbb írtam
Ezt mondom én is !:)
aha thx
Én leszoktam venni a szelepfedélnél a jobb hátsó kupakot és ott beöntöm a vezlánc mellett
a szelepfedélen leveszek egy szelepállító ablakot,vagy a generátorfedélen(bal oldal) van két ablak is amit ki lehet venni(ahol a főtengelyt forgatod,és a jelet nézed)és ott szépen beleöntöm az olajat!
es a blokkba hol ontod bele?...vagy a XR en van ra cucc ahol lehet?
na megegyszer......a kolbenlaufspiel az a dugattyu jatek ha minden igaz es a ventilspiel azok a szelepek.....a E meg a A kozul valamellik a kipuf. meg a szivoszelep csak azt ma nemtom mellik.....de asszem a tobb erteku a kipuf.szelep
Ehez annyit tennék hozzá,hogy én a blokkba is öntök 1 litert ,meg a vázba vagy 1.3-at és majd az XR elosztja magának,mert ha a blokba nem öntöl,akkor a váltó szárazon megy egy darabig
Ventilspiel kalt E / A ---ez a szelepjatek.....E meg a A lehet szerintem a kipuf. meg a szivoszelep
ha szivaton van az baj?....vagy az a fordulat meg lehet.....mer lehet nem fog nekem szivato nelkul beindulni....vagy le is fullad rogton
Xl600 RMG önindítós PD04.
A légszűrőhöz csak szivacsot kaptam a régi kerethez.
Az is megfelel?
pici füsttel ne foglalkozz, ha meg csak hidegen akkor meg főleg ne.

nem tom milyen mocid van, az XR600ba 2 liter olaj kell szűrőcserével együtt, az XL-be lehet hogy több valamennyivel.
Oké, köszi a segítséget.
Hidegen egy picit ha füstöl kéken, az nagy gond?
Jól indul erő van benne, és nem csörög
hát a légszűrődnek nem tapsolok, gyorsan csere.
Az új olajat úgy cseréld hogy először ugye visszatekersz minden csavart, belerakod a zsír új olajszűrőt.
Elkezded feltölteni olajjal majd miután beletöltöttél a vázba 1 liter olajat belenézel hogy meddig tudod még tölteni - merthogy először nem megy bele a teljes mennyiség, mert az olajpumpa nem engedi tovább - addig töltöd míg tudod, de óvatosan ne folyjon túl.
Utána be kell indítani a motort - indításnál nagyon vigyázz hogy ne úgy indítsd hogy egyből felpörgeted vagy nagy gázzal indítod, mert ilyenkor ugye gyakorlatilag nincs benne olaj, tehát kényesebbek legfőképp a motorblokk felsőbb alkatrészei(vezérműtengely, szelepek), mert oda később jut el a kenés - járatod 1-2 percet majd rátöltöd a maradék olajat amennyi kell bele, akkor már belemegy simán.
Tegnap leengedtem a blokkból(PD04) meg a vázból az olajat.
Kb. 2.5L jött le, pedig a nívó 3/4-et mutatott.
Mindenhonnan lejött?
Az újat csak simán beleöntöm a vázba?
De mennyit rakjak bele, és kell járatni közbe hogy mindenhova elmenjen, vagy felöntöm, járatom, és utána ellenőrzöm a szintet?
A légszűrőt lehet cserélni?
Nekem ilyen volt benne.
igen!
Tudsz Te németül is, látod!
itt a méretek a képeken, óra+spirál 8péz
na azt talaltam en is
csavar táv,magasság,szélesség,hosszúság.óra kellene, még esetleg a spirál is.
ha utalsz akkor 800ft
ha utánvét akkor 1690ft
csavar táv vagy szélesség méret kell?