Devilke 88!
Szükségem lenne arra a két karbira!
Próbáltalak hívni a számon amit megadtál, de nem tudtalak elérni. Viszont elég sürgős lenne a dolog, úgyhogy kérlek te is próbálj engem hívni, ha elolvastad a mailt!
A számom: 06-30-382-1686
Üdvözlettel:
bazsy
Figyelj itt nincs semmi széria hiba, ha kicseréltél volna mindent ami zöröghet akkor nem zörögne. Ennyi. Erre haraptam rá.
Ezt írtad nem? Akkor nem kell a humbuk szöveg hogy így meg úgy ki lett cserélve minden zörgő alkatrész.
Azért lettem erre ideges mert Én is így vettem az Xl-t hogy ez meg az ki lett cserélve, aztán mikor szétszedtük a blokkot mindent ki kellett cserélni benne ami csak megkophat.
Én elhiszem hogy meg tudod mutatni az alkatrészeket, de akkor is kopog, és ez nem széria hiba ebben biztos vagyok.
De részemről lezárva a téma....
Félreértés ne essék nem azért írtam hogy rád uszítsam az embereket,csak furcsálom kicsit a dolgot .Még ezt az évet kibírja ez az olaj amivel vettem tőled,majd januárban lessz kicserélve. Amúgy megtudod mondani hogy mennyinek kell lennie a szelephézagoknak ha nem bánod azért azt megnézném Amúgy még mindig várom a mailodat.
probálkozzál meg vele eddig sokféle tárcsát legyártottak már,egyébként egy cseh cég ez a goldfren és oda küldik ki.
Egyébként az xr 125 el ami 2005 körüli azért van ez a gond mert braziliában gyártatja a honda és nem egyezik a kerékmérete egyik másik modellel sem.Egyébként vágom milyen az a tárcsa anno az ETZ-n volt ilyen.
Talán van hupli a tárcsában,vagy szabálytalanul kopott? nemtom mi a bibi de van rajta egy szám mm-ben kifelyezve addig lehet felszabályoztatni.Elviszed egy esztergályoshoz és felszabályoztatod vele. dobsz rá egy uj fékbeteétet és elmészvele addig amig megveszed az ujat 50 rugóért .Ha minden kötél szakad.
Andrew. Hát ne haragúdj, de ha gondolod elküldöm a cserélt alkatrészeket postán neked!
És nem hiszem, hogy pont neked kellene engem leszolnod, aki tán 1 hónapja tanácsot kért tőlem.
Esetleg ha nem győződsz meg, az új tulaj Petrusz, esetleg majd ha állítja be, akkor alá tudja támasztani a mondani valómat, tehát cserélt benne minden!
Ezt a kamu szöveget
Gázolajjal lett mosva azért füstöl menj még vele LOL....
Minden ki lett cserélve, meg széria hiba de talán a vezérműlánc ciripel
Full kamu ember vagy... szégyen.
Megnézném én azokat a szelephimbákat, szelep vezetőket,
vezérműláncot, vezérműlánc feszítőt, szelepeket. pffffffff
Szia
Kösz a tippet.Lehet,hogy érdeklődtem már náluk,de nem tudtak katalógusból.
Ez a tárcsa olyan,hogy a közepe behajlik az agyhoz.Tehát,nem csak 1 tárcsa,ami fel van csavarozva a tartóra.
Szerinted ilyent is tudnak gyártani?
Hát dugattyút a pinkmotorsnál kaptam bele, proxot!
Hidegen igen egy picit fűstől, mert gázolajjal mostam ki a blokkot.
Menny vele még 1 pár km-t és cseréld le az olajat utána nem kellene neki! Az a pici csörgés az széria hiba! Mint mondtam személyesen is minden ki van cserélve, ami csöröghetne.. ha jól tudom a vezérműlánc ciripel picit, de mindegyik 25-ös xl ilyen!
Szevasztok.
az xr-hez a féktárcsát a moto-complet kft nél keresd.peremartonba.
utángyártott lesz gold fren márkában a gyári töredékéért.
Ha esetleg kifogsz rajtuk amit kétlek akkor a gyári mintájára legyártatják neked és igyis sokkal kevesebb mint 50 rugó!
AZ XR 600 idomgarnitúra miatt is a fent emlitett helyet keresd!
A tank ujan viszont horror még utángyártottban is!Ezt probáld a Troják zolinál tel:06308557633
Hali
Mivel gyárilag elől 15- hátul 45 ehhez 108 szemes kell.
Neked elől 14 hátul 50 ehhez pedig 112 szemes kell.
De mivel amit lehet kapni láncot úgy vannak , hogy 108-110-114
ezért a 114esből ki kell venni.
Ha kell van ilyen láncom új.
Hali fiuk,nem tudjátok véletlenül hogy 600 as xr mennyi 1 teljes idomszett?meg ha van akkor tank? és hogy hol lehet ilyet szerezni? bontóba talán? ja és még, xl 600 ra felmegy vajon az idom?
Sziasztok
2004-es XR125L-hez keresek féktárcsát.
Ez 240-es átmérőjű és 5 csavar fogja az agyhoz.
Gyáriba 50 rugó.
Valami olcsóbb,utángyártott megoldást tudtok?
Én nem találtam.
Köszi szépen! Igazság szerint megakarom nézni hogy miért van hangja a blokknak,engem idegesít egykicsit.Ja és ha szabad kérdeznem honnan tudtál szerezni bele dugót?Használtat vagy újjat tettél bele?Csak azért kérdezem ezt mert hidegen nemérzek akkora kompressziót benne mint melegen indításkor.Meg hidegen füstöl is Ez mennyire jellemző erre a típusra?
A 250-es blokk is elfér a vázba. csak az első bakót tágítani kell és a hátsó bakokon is a felsőn pedig a két távtartót kisebbre kell cserélni! Ahogy megtalálom az ábrákat, küldöm a E-mailban!
Lenne egy kérdésem ami lehet hogy hülyén hangzik de....
Lánc+lánckerék cserére érett az XR de az eddigi áttétet módosítottam úgy hogy a hátsó fogaskerék a korábbi 45 fog helyett 50 fogas lett, elől pedig maradt 14. Na de a láncnak ennél fogva valamivel hosszabbnak kell lenni, és nem tudom hogy a láncot hogy kellene megvenni hogy a mérete megfelelő legyen. Remélem érthető a probléma
Sziasztok van egy eladó zsír új, még nem használt JT első lánckerekem 16 fogas
XL600 1988-2000-ig
XLV 650 2001-2007-ig
XRV 650 1988-1990-ig
XL700 2008
ezekhez a típusokhoz jó.
3000Ft-ért 06304029696
Köszi.
Szükségem lenne arra a két karbira!
Próbáltalak hívni a számon amit megadtál, de nem tudtalak elérni. Viszont elég sürgős lenne a dolog, úgyhogy kérlek te is próbálj engem hívni, ha elolvastad a mailt!
A számom: 06-30-382-1686
Üdvözlettel:
bazsy