Ismerős nemrég cserélt dugó vezérműlánc(hozza tartozó minden kacat) kuplung a 625-ön Minden volt gyári
Ennyi erővel az xr4 is bajos lehet mert 15 éve nem gyártják és nagyság rendekkel kevesebb fogyott itt mint az lc4 ből
Hobdat is meg kell kérdezni mi van hozzá
Végül mégis egy 2015 utáni exc lesz abból a hondából
LC4-ből a KTM 620 Supercomp és a 625 Supercomp a kedvenceim, SM ként meg az SMC 660, az álom marad mindig is.
Ez végett beszéltem is KTM Almáékkal Győrben, sajnálatomra már lebeszélt a típusokról, mert hogy több alkarszél már nem szerezhető hozzájuk gyáriban, max bontottan vagy maszek megoldások.
Nem akarok abba a hibába esni ha valami kell hozzá azt nem tudom gyorsan lerendelni hanem keresgetni kelljen stb.....
Ezért is mondtam le róla, volt SC620am azt imádtam, könnyű, stb.....
De nem merném már újra bevállalni..csak is az alkatrészek miatt.
A 660 pedig nálam mindet üt, csak terepre az iszonyat sok lenne és kemény mint a kő, ahhoz futóműcsere kellene, 100 kilométer után nem biztos hogy élvezném, mindenben sok lenne oda.
Francia srác megcsinálta úgy hogy EXC első telók lettek belerakva, 21/18 kerekek, irány terep is: http://youtu.be/4ce7VMGT89A;t=38s
De azt mondják Almáék sajnos a 690-től visszafelé nehézkesebb az alkatrészellátásuk ezen típusoknak is.
lc4 640 van most nekem, kicsit nehezebb mint az xr4 erdőben forgolódni érezhetőbben szarabb mert hatalmas sugarú a fordulókör
ellenben nagyon kedveltem mert tol mint a mozdony itt a homok sivatagban nem hátrány egy kis plusz súly
amíg bírtam erdélyben is csapattam vele, nem mondom hogy úgy ment mint egy exc de egy csomó helyen felmentem ahol a gizda gyerekek nem is gondolták hogy én ott végigmegyek, mondjuk én a 2 mázsás ténérével is mentem olyan helyeken ahol a gyengébb képességű wr-es ember már a hátán pörgött
alkatrész minden van hozzá, kicsit drágább és macerásabb az olajcsere mint egy átlag japó motoron, ellenben a futóműve sokkal jobb mint a korabeli nagyobb testű endúróknak
ha anno találok egy quad blokkot az xr4-hez szerintem még mindig meglenne, párszor beszoptam vele erdélyben és nagyon hiányzott az ezer eurós gomb........
amúgy eladó a lc4 de jó drágán árulom nehogy tényleg elvigyék, bár szinte nem használom de valami motornak kell lennie a háznál
Szia!
Így van, ennyi idős motoroknál már azt kell nézni milyen az állapota, de sajnos ez elmondható egy 5-10 év között motorra is, ebben az enduró kategóriában pár év alatt le lehet rúgni egy motort.
Szia!
Hobbi endurózni szerintem bármelyik jó lesz.
Ezeknek a motoroknak csak az a nagy hibája, hogy mivel többnyire megbízható szerkezetek mindenki azt hitte karbantartani sem kell.
A koruk miatt már hamarabb szerzel egy doktorit mint ezekből jót találsz...
Nekem így lett XR250R csak abból találtam megfelelőt. Pont jó volt terepen túrázni.
Sajnos mindennek nagyon felmegy az ára, full üzemórás gépet nem szeretnék, KTM ből max az LC4 620/625 de ott már nyögvenyelős az alkatrészellátás.
Ha XR400ból kifogok egy szép és jó darabot akkor inkább azt választom. Vagy marad a Drz400e, ott az orrnehézségtől tartok egy picikét.
Az a nagy igazság hogy ha komolyabban motorozol és szűk csapás meg hasonló akkor a ktm marad “jó motor” címen, ahhoz van minden alkatrész hegyekben
De anno ment pár “ vér ktm-es” az xr4-el és azt mondtak meglepően jól muzsikál
És azért egy 2005 előtti xr4-drz 7-800 felé van egy 2012 utáni ktm meg 1.2-1,5
szerintem kurva drága az xr4 vételára
Köszönöm hogy leírtad a tapasztalatokat róla.Három motort mondtak amihez jó az alkatrészellátás, XR400R, XR650R, DRZ400E, ezek közül az XR650Rt túl nagynak mondják szűk csapásokon való motorozásra.Marad a két 400 cm3 japó.
Xr4 szerintem az egyik legjobb Korabeli endúró.
Futóműve ha karban van tartva mindenre elég, az ereje pont jó mert nem kell félni hogy hanyattbasz, ellenben kurva nyomatékos alul is remekül húz
Nincs víz hűtő így esés kor nem sérül. A hűtő védő se akad be a bozótosba
Egy kurva nagy hiba van a motorba hogy nincs villany indító ami a hegyen nagyon tud hiányozni
Egy negatív dolgot tudok hogy az enyém olyan volt hogy ha hosszan erőltetve volt és rögtön leállítottam vagy le fulladt Akkor szarul indult 8-10 rúgás dekompresszor full gáz és csak így indult el
Ellenben ha eroltetes után járt kicsit alapjáraton 25-30 másodperc utána egy rúgás és ment
Sziasztok!Véleményeteket szeretném kikérni a Honda Xr400r típussal kapcsolatban.Gyári alkatrészellátása mennyire biztosított? Esetleges típushibája, pozitív negatív tulajdonságai.Honda Xr600r típusom volt, Drz400e is mentem, hogy viszonyul hozzájuk az XR 400, mennyire van elől és magasan a súlypontja, futóműve gyári beállítással megfelelő hobbi endurotúrákra? Válaszotokat előre is köszönöm!
Szép napot,
még mindig keresnék XR400-ra való gyári kipufogót. Mivel szinte már csak ez kéne a műszakihoz, ezért ha tudtok olyanról akinél van elfekvőben, kérlek benneteket szóljatok.
Köszi
Sziasztok! 1992-es Honda Dominator 650-hez keresek jobb oldali akkumulátor takaró idomot. A képen szereplő típust!
Ha esetleg valakinél lenne elfekvőben azt nagy örömmel megvenném!
Az alábbi telefonszámon elértek: 30/667-5371
Köszönöm!
Én vettem hozzá fúvókákat, de az értelmes tartományon belül kb mindegy volt mit raktam be. Mindegyikkel torpant hirtelen gázra. A pumpa nyitási pontja sem változtatott. Majd a felújítás után szerintem már beállítható lesz. Ha egyszer lesz kedvem, meg időm, vissza rakom rá.
Ennyi erővel az xr4 is bajos lehet mert 15 éve nem gyártják és nagyság rendekkel kevesebb fogyott itt mint az lc4 ből
Hobdat is meg kell kérdezni mi van hozzá
Végül mégis egy 2015 utáni exc lesz abból a hondából
Ez végett beszéltem is KTM Almáékkal Győrben, sajnálatomra már lebeszélt a típusokról, mert hogy több alkarszél már nem szerezhető hozzájuk gyáriban, max bontottan vagy maszek megoldások.
Nem akarok abba a hibába esni ha valami kell hozzá azt nem tudom gyorsan lerendelni hanem keresgetni kelljen stb.....
Ezért is mondtam le róla, volt SC620am azt imádtam, könnyű, stb.....
De nem merném már újra bevállalni..csak is az alkatrészek miatt.
A 660 pedig nálam mindet üt, csak terepre az iszonyat sok lenne és kemény mint a kő, ahhoz futóműcsere kellene, 100 kilométer után nem biztos hogy élvezném, mindenben sok lenne oda.
Francia srác megcsinálta úgy hogy EXC első telók lettek belerakva, 21/18 kerekek, irány terep is:
http://youtu.be/4ce7VMGT89A;t=38s
De azt mondják Almáék sajnos a 690-től visszafelé nehézkesebb az alkatrészellátásuk ezen típusoknak is.
ellenben nagyon kedveltem mert tol mint a mozdony itt a homok sivatagban nem hátrány egy kis plusz súly
amíg bírtam erdélyben is csapattam vele, nem mondom hogy úgy ment mint egy exc de egy csomó helyen felmentem ahol a gizda gyerekek nem is gondolták hogy én ott végigmegyek, mondjuk én a 2 mázsás ténérével is mentem olyan helyeken ahol a gyengébb képességű wr-es ember már a hátán pörgött
alkatrész minden van hozzá, kicsit drágább és macerásabb az olajcsere mint egy átlag japó motoron, ellenben a futóműve sokkal jobb mint a korabeli nagyobb testű endúróknak
ha anno találok egy quad blokkot az xr4-hez szerintem még mindig meglenne, párszor beszoptam vele erdélyben és nagyon hiányzott az ezer eurós gomb........
amúgy eladó a lc4 de jó drágán árulom nehogy tényleg elvigyék, bár szinte nem használom de valami motornak kell lennie a háznál
Így van, ennyi idős motoroknál már azt kell nézni milyen az állapota, de sajnos ez elmondható egy 5-10 év között motorra is, ebben az enduró kategóriában pár év alatt le lehet rúgni egy motort.
Hobbi endurózni szerintem bármelyik jó lesz.
Ezeknek a motoroknak csak az a nagy hibája, hogy mivel többnyire megbízható szerkezetek mindenki azt hitte karbantartani sem kell.
A koruk miatt már hamarabb szerzel egy doktorit mint ezekből jót találsz...
Nekem így lett XR250R csak abból találtam megfelelőt. Pont jó volt terepen túrázni.
Ha XR400ból kifogok egy szép és jó darabot akkor inkább azt választom. Vagy marad a Drz400e, ott az orrnehézségtől tartok egy picikét.
De anno ment pár “ vér ktm-es” az xr4-el és azt mondtak meglepően jól muzsikál
És azért egy 2005 előtti xr4-drz 7-800 felé van egy 2012 utáni ktm meg 1.2-1,5
szerintem kurva drága az xr4 vételára
Futóműve ha karban van tartva mindenre elég, az ereje pont jó mert nem kell félni hogy hanyattbasz, ellenben kurva nyomatékos alul is remekül húz
Nincs víz hűtő így esés kor nem sérül. A hűtő védő se akad be a bozótosba
Egy kurva nagy hiba van a motorba hogy nincs villany indító ami a hegyen nagyon tud hiányozni
Egy negatív dolgot tudok hogy az enyém olyan volt hogy ha hosszan erőltetve volt és rögtön leállítottam vagy le fulladt Akkor szarul indult 8-10 rúgás dekompresszor full gáz és csak így indult el
Ellenben ha eroltetes után járt kicsit alapjáraton 25-30 másodperc utána egy rúgás és ment
Eladóvá vált 2004-es Xr400-am,ha valaki esetleg keresne....
hirdetési portálon fellelhető,elérhetőséggel együtt.
Szép napot!
még mindig keresnék XR400-ra való gyári kipufogót. Mivel szinte már csak ez kéne a műszakihoz, ezért ha tudtok olyanról akinél van elfekvőben, kérlek benneteket szóljatok.
Köszi
Ha esetleg valakinél lenne elfekvőben azt nagy örömmel megvenném!
Az alábbi telefonszámon elértek: 30/667-5371
Köszönöm!
https://www.cmsnl.com/honda-xr...
https://www.cmsnl.com/honda-xr...
Hátsó lámpám van gyári uj, vagy utangyartott, zacsijában :)A hátsó keréknek mi baja?