Az a vicc hogy nekem is könnyen indult akkora hézaggal is
Vagy csak nagyon izmosan meg tudtam rúgni
Nejem akkor indult szarul ha meg lett kergetve pl feljárón és utána vagy azonnal le lett állítva vagy leböffent
Ha utána ketyegett 20-30 másodperc alapjáraton akkor utána egy rúgás indult
Ha nem akkor ki kellett szellőztetni 8-10 rúgással
A motor nem ismerős. Elég hasonlók
Sziasztok. Van egy Honda xl 125 r-em 198.. valahányas évjárat és egyik nap elmentem vele motorozni nagy sárban és azóta egyszerűen nem indul be ha meg beindul akkor is csak 1-2 pöffen és ennyi. Szikra van, benzin van. Esetleg tudja valaki hogy mért nem indulhat? Meg valaki nem tudja hogy hol lehet hozzá karburátor alkatrészeket kapni vagy egyéb más alkatrészeket?
az új gazdi követte el csak jól ismerem és motoroztunk is utána még vele
nekem azért volt hogy egy kis homokbányás téblábolás után egy litert kellett önteni rá
nekem a villany indító hiányzott csak róla, ha lett volna valahol egy quad blokk épeszű áron akkor szerintem még most is meglenne az xr4
600 km alatt kb 2 litert evett olajból. Gyűrűkön kívül patika egyébként belül a motor (szelepfészek igazítás azért lesz, plusz adok neki 4 új szelepet, mert nem tetszett a felületük). A tied akkor már duplája volt az elfogadható hézagnak :)
Én nem akarom bántani big bore hengerrel, sem emelt kompressziós dugattyúval. Hamarabb kifekszik. Ha egyszer erősebb gép kell, akkor inkább lecserélem majd.
enyémben 70ezer volt és akkor füstölt egész jól hidegen
utána nem volt vészes
gyűrű hézag olyan 1mm körüli volt
utána lett inkább egy 440es henger rajta
Mennyit futott a gyári? Miért kell cserélni? Nekem 16000 km van benne és ette az olajat, meg szarul indult hidegen. Széthúztam, aztán szerviz határon kívül voltak a gyűrűhézagok. 0,85-öt mértem, szarrá volt kopva. Henger és dugó nem volt vészes, de én nem vagyok a gyűrűzés híve, dugattyúm meg adott volt, így meg lett fúrva. Ez a biztos.
Olyan szinte, mint a gyári. Gyűrűi a gyári dugattyúhoz is használhatóak. Most rakom bele az enyémbe az első túlméretes prox dugattyút, amint vissza jött gépműhelyből a hengerfejem. Prox szelepeket is vettem újakat. Én szerencsés voltam a dugattyúval annak idelyén, mert Amerikából sikerül vennem 17-ért szállítással együtt ebay-ről.
Sziasztok! Mocis, egy kérdés. Elvitték az XR-t amit hirdettél? Most sikerült csak eladni az enyémet, aztán a Tiéd lett volna a kiszemelt de nincs már fent. Köszi. :)
Egy nagy hibája van az hogy nincs önindító rajta
Ez a koszemelt !
Xr 400 tapasztalatok, típus hibák ?
Vagy csak nagyon izmosan meg tudtam rúgni
Nejem akkor indult szarul ha meg lett kergetve pl feljárón és utána vagy azonnal le lett állítva vagy leböffent
Ha utána ketyegett 20-30 másodperc alapjáraton akkor utána egy rúgás indult
Ha nem akkor ki kellett szellőztetni 8-10 rúgással
A motor nem ismerős. Elég hasonlók
nekem azért volt hogy egy kis homokbányás téblábolás után egy litert kellett önteni rá
nekem a villany indító hiányzott csak róla, ha lett volna valahol egy quad blokk épeszű áron akkor szerintem még most is meglenne az xr4
Én nem akarom bántani big bore hengerrel, sem emelt kompressziós dugattyúval. Hamarabb kifekszik. Ha egyszer erősebb gép kell, akkor inkább lecserélem majd.
utána nem volt vészes
gyűrű hézag olyan 1mm körüli volt
utána lett inkább egy 440es henger rajta
Tudnátok ebben segíteni?
Segítséget kérnék, XL600 RMG (önindítós) CDI kellene, ha volna valakinek!
Nagyon köszönném, ha sikerülne találnom egyet.
PROX dugatyu-val mik a tapasztaltok XR400-ban?