Köszi! Még az is lehet. Most találtam egy olyan beállítást, hogy egész csendes, és még jól is müködik. Én arra gondolok egyébként, hogy a rugó ütödik neki a cső falánok bizonyos esetekben, az adja ezt a fura hangot.
Egyszer én rákerestem erre a témára és végső elkeseredésemben egy simson topikban találtam olyan választ hogy olajcsere után kattoghat egy ideig a teleszkóp ameddig a helyére nem kerül az olaj rendesen benne ,sajnos nem tudtam kivárni meggyőződni róla attól volt e,mert jött egy új teló a képbe.Marzocchiról beszélek de ez most mindegy.Hátha elmúlik.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni 700-as Transalpoknak van esetleg valami gyenge pontja esetleg amire vásárlásnál oda kell figyelni? Van olyan megbízható mint a 650-es? Köszi
Urak!
Adott egy régi tip.ú teleszkóp villa, a "furulyás. Amit itt nagyon jól ismertek xr, xl berkekben.
Gurulok komótosan, kettesben, jön egy gyökérkinövés keresztben, klattyan. Én úgy érzem inkább kirugózáskor, mint be. Mi a bánat tud benne klattyanni? Nem újak az alkatrészek perzse, de szemmel nem tűnt fel semmi komolyabb kopás. Azon az egy-két alkatrészen, amiből ez a villa áll. Perselyek újak. Lógás nincs. Van három erősségű rugóm, minél erősebb a rugó, annál kevésbé jelentkezik. De ez gondolom csak attól van, hogy ha erősebba rugó, kisebb a berugózás, kisebb a ki is. Ugyanez van, ha növelem az olaj viszkozitást is. Szóval mi a lópikula klattyanhat benne?
Köszönöm ha segitetek!
10v elvesztése már jó eséllyel nem pár korrodált saru miatt lesz
szakértő megtalálja a hibát percek alatt, utána csak a bukszát kell nyitni és jó is lesz
Annyit megnézek, hogy a vezetékeken nincs e szakadás. Lebontottam a szigetelőszalagot, egyértelműen már valaki buherálta a kábel köteget, sok a toldás, de szakadást nem mértem sehol.
Ezt ki akarom zárni, bár abban reménykedtem valami egyszerű hiba lesz, de eddig úgy néz ki szakember segítségére lesz szükség.☹️
Bár ez egy másik probléma és valószínű nincs összefüggés, de a gyújtás kapcsoló sem szakítja meg a gyújtást, ami egyébként új. Simán beindul kulccsal a zsebemben.
sok esetben külön van a világítás fesszab, szerintem ott van egyben ahol akkuról megy a világítás
érdemes egy váltó áramot is mérni nem csak egyenáramot
végig kell menni a vezetékeken hol veszik el az áram
pl a fesszab nem szereti ha nem világít a motor hiszen ilyenkor neki kell elfűteni azt az áramot amit az izzó tenne
sajnos ezek nem gerjesztéses generátorok, itt a mágnes tolja az indukciót ha kell ha nem
Illetve a korai modelleken működött ac vel a világítás gondolom nagy 5W-10W -os előtét ellenállással.
De ott tuti tekercs kell jó kontaktok aztán kilövi a halogént is egy nagy gázföccsnél.
Jó dolog a sötétített plexi éjszaka.. bocs..
Nekem emelt fényű Osram H4 50/55 van benne most már 4.éve. Ha nem állítom be a szórást vagy nehezebb személyt viszek
jön szemből a villogás. Nem volt még egy ijen motorom ami ennyire fainul világított volna!
Nézd meg a tekercs ellenállást, ott szerintem hibás alkatrész, kötés lessz pedig a ludas.
Külön van benne a világítás szabályzó és az eggyenirányító vagy egybe?
Szia! Neked lett igazad, 4V jön a halogén izzónál, valahol nagyon elkószál a delej! A kapcsolóhoz is 4V megy, valahol előtte lehet gond. Nem sokat használtam sötétben, eddig fel sem tünt!
Viszont a park izzónál 14V jön!
Mérd meg mennyi a feszültség
Szerintem 10v felé lesz csak
Ezek az emelt fényerejű izzók is avval operálnak hogy kicsit túl vannak hajtva szóval ha végképp nem lesz jó feszültség érték akkor az jobb lesz
LED fényszóró izzót még nem láttam, nincs tapasztalatom
LED téren annyi van hogy az olcsóbb termék kb sosem tudja azt mint a drágább
Pl gagyi LED szalag - fél gagyi LED szalag
Vagy szobai LED izzók a 300 forintos harmadával kevesebb világít mint az 1200 forintos plusz a drága működik több evig
Igen XL, H4. Már majdnem, újra vezetékeltem, mert a kapcsolónál már rendbe raktam, de semmi változás.
Volt már benne Osram night Laser is, gondoltam az megoldja, de csak reflektorral látok, a sima tompított, olyan mint a gyertyaláng. Ha tekerccsel lenne probléma, akkor sehogy nem világítana.
Gondoltam erre a ledes lámpára, hogy belefaragom, csak nem tudom legális e, és milyen a szórása!
xl lámpa? h4? az kurva jól világít ha rendes izzó van benne és minden fasza
nekem volt olyanom az xr4 motoron kibaszott jó fénye volt
ha h4 és fos mérd meg mennyi feszültség van az izzónál, lehet a sok csatlakozón elveszik 2-3 volt és azért szar
pl a cagivának a kapcsolónál voltak gondok, síkba lett csiszolva és utána fasza lett, de sok motoron olyan korrodáltak a csatlakozók hogy mérhető ellenállásul van már és persze hogy elfogy az energia......
Sziasztok!
Valakinek van tapasztalata ezekről a ledes lámpákról? Elég gyenge az XL világítása,( gondolom ez nem egyedi probléma), erre keresek megoldást.
E jelzés van benne, de nem vagyok benne biztos, hogy a rendőr nem veszi le a rendszámot ha kiszúrja!
Nem tudom mi a jobb, ha nem látok sötétben, vagy ha látok, de lehet zavarom a szemből jövőt?
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy egy motorikusan jó állapotban lévő, Honda XR600 (1997-es, rendszámos, magyar okmányokkal) mennyit érhet ma? Köszönöm előre is a válaszokat!
Adott egy régi tip.ú teleszkóp villa, a "furulyás. Amit itt nagyon jól ismertek xr, xl berkekben.
Gurulok komótosan, kettesben, jön egy gyökérkinövés keresztben, klattyan. Én úgy érzem inkább kirugózáskor, mint be. Mi a bánat tud benne klattyanni? Nem újak az alkatrészek perzse, de szemmel nem tűnt fel semmi komolyabb kopás. Azon az egy-két alkatrészen, amiből ez a villa áll. Perselyek újak. Lógás nincs. Van három erősségű rugóm, minél erősebb a rugó, annál kevésbé jelentkezik. De ez gondolom csak attól van, hogy ha erősebba rugó, kisebb a berugózás, kisebb a ki is. Ugyanez van, ha növelem az olaj viszkozitást is. Szóval mi a lópikula klattyanhat benne?
Köszönöm ha segitetek!
szakértő megtalálja a hibát percek alatt, utána csak a bukszát kell nyitni és jó is lesz
Fogaskerekekre gondolok
Ezt ki akarom zárni, bár abban reménykedtem valami egyszerű hiba lesz, de eddig úgy néz ki szakember segítségére lesz szükség.☹️
Bár ez egy másik probléma és valószínű nincs összefüggés, de a gyújtás kapcsoló sem szakítja meg a gyújtást, ami egyébként új. Simán beindul kulccsal a zsebemben.
érdemes egy váltó áramot is mérni nem csak egyenáramot
végig kell menni a vezetékeken hol veszik el az áram
pl a fesszab nem szereti ha nem világít a motor hiszen ilyenkor neki kell elfűteni azt az áramot amit az izzó tenne
sajnos ezek nem gerjesztéses generátorok, itt a mágnes tolja az indukciót ha kell ha nem
De ott tuti tekercs kell jó kontaktok aztán kilövi a halogént is egy nagy gázföccsnél.
Jó dolog a sötétített plexi éjszaka.. bocs..
https://www.ebay.com/sch/i.htm...
jön szemből a villogás. Nem volt még egy ijen motorom ami ennyire fainul világított volna!
Nézd meg a tekercs ellenállást, ott szerintem hibás alkatrész, kötés lessz pedig a ludas.
Külön van benne a világítás szabályzó és az eggyenirányító vagy egybe?
Viszont a park izzónál 14V jön!
Szerintem 10v felé lesz csak
Ezek az emelt fényerejű izzók is avval operálnak hogy kicsit túl vannak hajtva szóval ha végképp nem lesz jó feszültség érték akkor az jobb lesz
LED fényszóró izzót még nem láttam, nincs tapasztalatom
LED téren annyi van hogy az olcsóbb termék kb sosem tudja azt mint a drágább
Pl gagyi LED szalag - fél gagyi LED szalag
Vagy szobai LED izzók a 300 forintos harmadával kevesebb világít mint az 1200 forintos plusz a drága működik több evig
Volt már benne Osram night Laser is, gondoltam az megoldja, de csak reflektorral látok, a sima tompított, olyan mint a gyertyaláng. Ha tekerccsel lenne probléma, akkor sehogy nem világítana.
Gondoltam erre a ledes lámpára, hogy belefaragom, csak nem tudom legális e, és milyen a szórása!
nekem volt olyanom az xr4 motoron kibaszott jó fénye volt
ha h4 és fos mérd meg mennyi feszültség van az izzónál, lehet a sok csatlakozón elveszik 2-3 volt és azért szar
pl a cagivának a kapcsolónál voltak gondok, síkba lett csiszolva és utána fasza lett, de sok motoron olyan korrodáltak a csatlakozók hogy mérhető ellenállásul van már és persze hogy elfogy az energia......
Valakinek van tapasztalata ezekről a ledes lámpákról? Elég gyenge az XL világítása,( gondolom ez nem egyedi probléma), erre keresek megoldást.
E jelzés van benne, de nem vagyok benne biztos, hogy a rendőr nem veszi le a rendszámot ha kiszúrja!
Nem tudom mi a jobb, ha nem látok sötétben, vagy ha látok, de lehet zavarom a szemből jövőt?