Hello!
Újabban figyelmes lettem, hogy a hátsó gátló összeül és a motort nem tudom sehol letámasztani mert azonnal dőlni akar. Csak a rugóút felső részében ilyen bizonytalan, amúgy jól csillapít. Néztem az előfeszítést állító gyűrűket és nem lazák. XR650
Sziasztok!
Jó állapotú, működő Dominator/ FMX blokkot keresek megvételre. Ha esetleg van tudomásotok arról, hol lapul egy, megköszönném ha megosztanátok az infót.
Üdv, ATeSZ
Szia!
Nekem is volt hibás pár üzemórás NGK gyertyám, a másik meg azóta is jó.
Szerintem próbáld ki másikkal is, még mindig olcsóbb mint, bármi más amibe másik hiba kerülne.
Legfeljebb lesz egy tartalék gyertyád.
én biztos egy gyertya cserével kezdeném
utána lehet tovább gondolkodni
nekem 3 ngk gyertya volt szar pedig mindegyik máshol lett vásárolva, a hondás denso meg tökéletes lett
bár nekem elsősorban indítási gondok voltak, és hidegen alig volt alapjárat, de néha 1-1 ütem mindig kimaradt
Szét szedtem
A ki tekerhető rész volt kicsit korrodált
Viszont a hibát nem oldotta meg
A cdi csatlakozóból is ki húztam a vezetékeket, meg csiszoltam, semmi változás
Talán annyi, hogy már csak magasabb firdulatom jelentkezik a hiba, amikir már elég jól el van forgatva
A pipában az ellenállás körül tud oxidálódni a réz
Oda is belenèztél?
Amúgy ez az ütem kihagyás nekem a szar NGK miatt volt
A hondától rendeltem Denso gyertyát avval tuti lett a műszer
Azért lett a hondàtol mert hátha nem hamis
Alapjáraton, illetve terhelés nélkül semmi hiba
Ha bemelegszik, akkor viszont időnként mintha kihagyna
Gyertya új, testhiba kizárva, gyertyapipa jó, csak a csatlakozóra tudok gondolni
Még egy kölcsön Cdi vel kipróbálom
Aztán nincs több ötletem
dísznek jó de látni nem lehetett vele, inkább feltettem egy xl600 h4 lámpát
mondjuk szarrá is törtem villámgyors
Újabban figyelmes lettem, hogy a hátsó gátló összeül és a motort nem tudom sehol letámasztani mert azonnal dőlni akar. Csak a rugóút felső részében ilyen bizonytalan, amúgy jól csillapít. Néztem az előfeszítést állító gyűrűket és nem lazák. XR650
Jó állapotú, működő Dominator/ FMX blokkot keresek megvételre. Ha esetleg van tudomásotok arról, hol lapul egy, megköszönném ha megosztanátok az infót.
Üdv, ATeSZ
A hiba nem jelentkezett
De ha jó a kontakt szemrevételezéssel, és szét van szedve azért érdemes kiméregetni az alkatrészeket.
Nekem is volt hibás pár üzemórás NGK gyertyám, a másik meg azóta is jó.
Szerintem próbáld ki másikkal is, még mindig olcsóbb mint, bármi más amibe másik hiba kerülne.
Legfeljebb lesz egy tartalék gyertyád.
más ötletem nincs
utána lehet tovább gondolkodni
nekem 3 ngk gyertya volt szar pedig mindegyik máshol lett vásárolva, a hondás denso meg tökéletes lett
bár nekem elsősorban indítási gondok voltak, és hidegen alig volt alapjárat, de néha 1-1 ütem mindig kimaradt
A ki tekerhető rész volt kicsit korrodált
Viszont a hibát nem oldotta meg
A cdi csatlakozóból is ki húztam a vezetékeket, meg csiszoltam, semmi változás
Talán annyi, hogy már csak magasabb firdulatom jelentkezik a hiba, amikir már elég jól el van forgatva
Aztán lesz benne egy rugó meg egy ellenállás
Nekem a 2 cucc között mindenféle korrodált részek voltak
Hogy tudom kivenni az ellenállást?
Oda is belenèztél?
Amúgy ez az ütem kihagyás nekem a szar NGK miatt volt
A hondától rendeltem Denso gyertyát avval tuti lett a műszer
Azért lett a hondàtol mert hátha nem hamis
Ha bemelegszik, akkor viszont időnként mintha kihagyna
Gyertya új, testhiba kizárva, gyertyapipa jó, csak a csatlakozóra tudok gondolni
Még egy kölcsön Cdi vel kipróbálom
Aztán nincs több ötletem