Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ugyes...
nekem nagyon hasonló volt az xr4-en
dísznek jó de látni nem lehetett vele, inkább feltettem egy xl600 h4 lámpát
mondjuk szarrá is törtem villámgyors
Szia mocis! Gyari koppintas azt hiszem Acerbis/ vagy ufo. Termeszetesen jo, talàn egy izzo kell bele. Nekem 600xr en volt.
Jo ez a fejidom gyári?
Letekertem én is hátul kb 2cm menet van még at aljáig majd télen kiveszem megnézem addig jo igy!
Hello!
Újabban figyelmes lettem, hogy a hátsó gátló összeül és a motort nem tudom sehol letámasztani mert azonnal dőlni akar. Csak a rugóút felső részében ilyen bizonytalan, amúgy jól csillapít. Néztem az előfeszítést állító gyűrűket és nem lazák. XR650
Jahhh most latom igen javitottad :) Ez a gyenge pontja a blokknak, es ritka is màr mint a fehér holló :)
Nem keserítessz el :) XR500 81-82.
Elnézésedet kérem,de elfelejtettem az 500 as Xl/Xr veztengely is ilyen.
Nem akarlak elkeseríteni de a képen nem XL/XR vezérműtengely van.Az inkább egy Suzuki Dr 600 as veztengely lehet,úgy látom.
Sziasztok! XR fejidom eladó 15.000ft, XL/XR Vezérműtengely 13.000ft djkecsy@hotmail.com-ra írj ha érdekel :) Köszönöm!
Sziasztok!
Jó állapotú, működő Dominator/ FMX blokkot keresek megvételre. Ha esetleg van tudomásotok arról, hol lapul egy, megköszönném ha megosztanátok az infót.
Üdv, ATeSZ
Ma mentem 50 km-t terepen!
A hiba nem jelentkezett
Gyertyakábel a pipa csatlakozónál esetleg?
De ha jó a kontakt szemrevételezéssel, és szét van szedve azért érdemes kiméregetni az alkatrészeket.
Egyenlőre használni fogom, és figyelem, hogy mi változik esetleg
Szia!
Nekem is volt hibás pár üzemórás NGK gyertyám, a másik meg azóta is jó.
Szerintem próbáld ki másikkal is, még mindig olcsóbb mint, bármi más amibe másik hiba kerülne.
Legfeljebb lesz egy tartalék gyertyád.
esetleg a jeladó vezeték csatlakozást is megtakarítani ahol jön ki a blokkból a váz mellett van az is sima összedugós
más ötletem nincs
A gyertya új, igaz ngk, de eddig is az volt, hiba nélkül
én biztos egy gyertya cserével kezdeném
utána lehet tovább gondolkodni
nekem 3 ngk gyertya volt szar pedig mindegyik máshol lett vásárolva, a hondás denso meg tökéletes lett
bár nekem elsősorban indítási gondok voltak, és hidegen alig volt alapjárat, de néha 1-1 ütem mindig kimaradt
Szét szedtem
A ki tekerhető rész volt kicsit korrodált
Viszont a hibát nem oldotta meg
A cdi csatlakozóból is ki húztam a vezetékeket, meg csiszoltam, semmi változás
Talán annyi, hogy már csak magasabb firdulatom jelentkezik a hiba, amikir már elég jól el van forgatva
Ha belenèztél látod hogy a bele kitekerhető
Aztán lesz benne egy rugó meg egy ellenállás
Nekem a 2 cucc között mindenféle korrodált részek voltak
A pipa nem volt szétszedve!
Hogy tudom kivenni az ellenállást?
A pipában az ellenállás körül tud oxidálódni a réz
Oda is belenèztél?
Amúgy ez az ütem kihagyás nekem a szar NGK miatt volt
A hondától rendeltem Denso gyertyát avval tuti lett a műszer
Azért lett a hondàtol mert hátha nem hamis
Alapjáraton, illetve terhelés nélkül semmi hiba
Ha bemelegszik, akkor viszont időnként mintha kihagyna
Gyertya új, testhiba kizárva, gyertyapipa jó, csak a csatlakozóra tudok gondolni
Még egy kölcsön Cdi vel kipróbálom
Aztán nincs több ötletem
az ecunál nincs olyan nagy áram hogy ívet húzzon a műanyagon keresztül