Ha az összes RFVC-nél ugyanaz akkor a szemből bal oldali szelep nézőkét kitekerve rögtön megérted mennyire egyszerű,befordul a tengely lapolt része a segédhimba fölé és nem engedi teljesen feljönni tehát zárni a szelepet....asszem.
Az csak egy dolog, hogy van manuális dekompresszor kar a kormányon. Attól még lehet röpsúlyos dekompresszor a vezérműtengelyen. Nekem mindkettő volt gyárilag a 600-ason.
Sziasztok! Találkozott már valaki olyan jelenséggel, h elég meredek parton befelé engedve üresben alapjáraton elkezd kopogni a motor. Leállítás, begurulás, beindítás után pár gázfröccsre megszűnik. Olyan mintha nem jutna fel olaj a hengerfejbe pedig van benne elég. Ötleteket, válaszokat előre is köszönöm. (xl 600 lm)
Az szerepjáték b@zd meg Szelephézag méretre vagy kíváncsi gondolom hidegen állítsd be 0,10 re a szívót 0,15 re meg a kipufogót aztán csuka.Viszont ha auto dekós a motorod akkor hátrafele forgasd be jelre mert különben nem fog kikapcsolni a dekó és beszopod az egyik kipufogó szeleppel.
Castrol power1 20w50. Én most ezt raktam bele. De ha ereszt az olaj, akkor szerintem szed szét, és tegyél normális tömítést/pasztát.
Füst lehet a szelepszar szimeringtöl.
Sziasztok!!Olaj csere elöt állok ti mit ajáltok ?Honda XR 600-ba.Érdekelne a szelep hézag mennyi?Meg melegen mitől füstölhet de hidegen nem füstül,az előzö tulaj sziloval rakta össze lehet,hogy ott ki fúj és atol is füstöl,mert kis olaj ki fújás van?
https://www.hasznaltauto.hu/partner/vincz_motor-13450
Füst lehet a szelepszar szimeringtöl.