felén van egy ember aki mikroszkóp alatt megforrasztgat minden cuccot, kocsi-motor ecu mindent
csak kell rá várni hónapokat annyi munkája van, plusz kicsit lusta is
sosem volt még rá panasz, csak a várakozás miatt
Típushiba. A CDI-ben tört el a panel, vagy a forrasztás. Meg lehet mókolni, ideig-óráig jó de egyiket sem láttam fél évnél többet menni, akárhogy drótozták oda. Írj PÜ-t, holnap lehet tudok segíteni ebben, a CDI számát is küld el PÜ-ben.
Sziasztok van egy 1988 honda 500 dominátorom és össze vissza adja a szikrát mi lehet a baj?a cdi nél megmozgatom a vezetéket akkor csinálja már redeltem rá új csatlakozót de lehet a dobozba lesz a baj esetleg valakinek volt hasonló problémája?
Nem eladó.Ez elég ritka motor főleg papírosan.Szeretem ezt a motort és meg vagyok vele elégedve.Az ajánlott összegért semmiképp se adnám el,de azért köszi az érdeklődést.
Ő lenne. Wössner dugó szettet kapott. Meg még: vapor óra, Acerbis 21 literes tank, mikuni karbi, magura kormány, fmf kipukkancs, sm szett ....... meg egy két esztétikai apróságot.
Áttételben meg 15-40 és 15-42 őn filózok.
Eredetileg átépíteni akartam, de úgy néz ki meggyőztetek, marad úgy ahogy van, hiszen tényleg teljesen gyári, és jó állapotban is van!
Még a 20l-es gyári XL tank is megvan hozzá, hosszabb túrákhoz azt használom.És ezek szerint tényleg ritka.
Azért köszönöm a hozzászólásokat, tanácsokat!
nem volt rossz :) amúgy olyan legényes kurós kéró mindig hányingerem volt a festék meg benzin szagtól de 2-3 nap alatt bele edződtem:D már elköltöztem szerencsére...
Jó állapotú XL hengerfejet KERESEK!
Nincs valakinek egy XL-NX szivató karja elfekvőben?
Köszi!
csak kell rá várni hónapokat annyi munkája van, plusz kicsit lusta is
sosem volt még rá panasz, csak a várakozás miatt
Áttételben meg 15-40 és 15-42 őn filózok.
Még a 20l-es gyári XL tank is megvan hozzá, hosszabb túrákhoz azt használom.És ezek szerint tényleg ritka.
Azért köszönöm a hozzászólásokat, tanácsokat!
A dugótól hogy fúrták meg hogy használod olaj cserék stbstb
30-50 ezer között el fog menni