Nekem az Xr 600-ban égett ki mindig, pár naponta cserélni kellett.
Rázkódást sikerült megoldani egy kis szövet darabbal a foglalat alá, utána semmi baja nem volt.
nekem is mindig kiégett, volt hogy induls előtt vettem észre hogy nem világít, pedig előző este még jó volt
faragj bele egy ledes cuccot, de ne a bolti led izzót mert az is szétmegy
nekem valami ilyesmi a helyzetjelzőm a ktm-ben: https://www.hestore.hu/prod_10...
ugyanúgy benne van a 21/5w izzó csak az 5w része helyett a leg van bekötve egy ellenállással
egy kis nyáklap vagy ha nincs akkor ez az olvadós virágboltos ragasztóval be lehet állítani hogy láthatóan világítson
vagy befaragsz egy ilyet :http://webaruhaz.permanent.hu/...
ha nem elég fényes akkor többet
vagy 12v ledszalagból vágsz bele
stbstbstb
sziasztok. xr 400 asomba folyton kiég a hátsó lámpa, olvastam itt fórumon olyat hogy nagy rezonanciát kap és amiatt. lehetséges hogy emiatt? én feszszabra gondolok vagy ellenálló tekercsre. ha igaz hogy a rezonancia miatt akkor ti hogy csináltátok meg hogy ne égjen ki?
Gátrepedéssel vettem..."Fura karbival nem volt gondom kb 40e km alatt...A "béna" légszűrő miatt csak nagyon extrém esetben szív vizet a blokk...Ami esetleg bemegy,az ki tud folyni a légszűrő házból...10 év,és 100e km alatt nekem annál a tengelynél sohasem jelent meg olaj...A CDI csere viszont megvolt...
gátrepedés, "fura" karbi, nagyon béna légszűrőbox, és folyatja az olajat a hengerfejből a képen jelölt helyen(szopi kicserélni az o-gyűrűt és max 2 évig bírta az új)
cdi-t nem tudom avval nem volt gond
a yamahánál ki szokott pikkelyesedni az 5. fokozat fogaskereke, bár tettek ide plusz olajzást a 3aj-ben de aki sokat megy vele annál előfordul
villanynál ott a fesszab a gyenge pont, de csak aki nem világít vele és/vagy retkes-lelazult az összeköttetés (akkutartóra van felcsavarozva az a hűtés)
de igen, a mai motorokhoz képest mindjkettő lényegesebben igénytelenebb, kiválló túramotorok a világ elmaradottabb részein motorozni velük, tegyük hozzá hogy csak nyugiban
Yamahához nem volt szerencsém,de a Hondának nincs sok tipus hibája.Konkrétan 2 dolgot tudok felhozni az egyik a gát repedés,de az ha nincs túl nyítva a kipufogó és jól be van állítva a karbi akkor nem igen fordul elő.A másik a forrasztások megrepednek a cdi-ben.
Sziasztok! Tudja vki, hogy mennyi teleszkópolaj kell egy honda xl 125 R-be? Az évjárat 1982. Vagy , hogy szoktátok megmérni, ha cserélitek? Rengeteg videót megnéztem, keresgéltem a neten, de nem igazán sikerült megtalálnom... elvileg oldalanként sem egyforma. Ez volt szerencsétlen teleszkópban:-(
Köszönöm a segítséget!
Ez ilyen,nekem is volt ugyan így oldottam meg a tartókarikát is,de aztán nem voltam megelégedve vele mert elég gyengén volt a helyén és féltem, terepen nem fog jól illeszkedni így hát kibasztam belőle.
Nekem az Xr 600-ban égett ki mindig, pár naponta cserélni kellett.
Rázkódást sikerült megoldani egy kis szövet darabbal a foglalat alá, utána semmi baja nem volt.