Eladó dominátor váz lengővillával és rajta lévő fékkel együtt.Van hozzá egy hibátlan zöld színű ülés és egy tank légszűrőház és egyéb apró kacatok.Csak személyes átvétel Pesten.Az ár megegyezés szerint occcsóóón
Benzin átfolyik rendesen az üzemanyag szűrőn. Légszűrőt kimostam, de ez volt neki az utolsó azt hiszem.
A légszűrő után a karbi felé levő fém hálon pedig olajos massza volt.
Előfordulhat hogy a légszűrő átengedi a port? Pedig be van fujva légszűrő olajjal a szivacs. Nem szoktam sporolni vele.
Sziasztok.
Mitől lehet ez a hiba:
Hideginditaskor fordul elő. Szivatót ráhuzom... inditok majd az alapjarat elkezd lefele esni ahogy szokott... hiaba nyomom visszabb a szivatót az alapjarat nem emelkedik meg ahogyan mindig. Viszont ha gazt adok akkor meg felpörög 3000ig es ott marad miauán elengedtem a gazkart
Sziasztok! :) Tényleg köszi a segítséget...Így igaz!Én sem hiszek a csodákban...Itt nincs a tűszelep alatt szűrő.A gyertyakép tökéletes.DE Ha valaki ismeri a Dominatort az tudja,hogy a jobboldalon van 2 csati...Tegnapelőtt mikor rakogattam össze meg szét..Gondoltam meg fordulok az udvaron..Mentem kb 10 métert és megállt.Mi a f@sz????Nics szikra..Ilyet nem ba...tt a világ..Közben egy haverommal beszélgettem...Nézegetem mi lehet..A srác meg mozgatta ezeket a csatikat..És indult.. És akkor gondoltam el megyek a Lidlbe sörért..Nincs mesze Ott ugyanez...Meg állt..Na kis geci....Automatikusan csatik meg mozgat és Brrrraaaaappppppp......Holnap lesz időm és meg nézem rendesen,de remélem ezzel vége ennek a hercehurcának....Róla van szó..Üdv nektek!!!
Csodák,szellemek nincsenek
Az RC 600-nál volt olyan,hogy a tűszelep alatti szűrő volt tele s míg volt fölötte benya és így nyomás ,átengedett,de ha csökkent a benyaszint ,elette a kaját az úszóházbólés zsétdadogta az agyát
Na.........míg erre rájöttem
tankolj pár tank fullos prémium benzint, motornál nem nagy ár különbözet, ezekben van egy tisztító csomó adalék is
aztán lehet jobban megy, injektoros gépeknél észre lehet venni, karbisnál még nincs tapasztalatom
Nekem a gyújtó tekercs volt zárlatos, hogy mikor mennyire az hőmérséklet függő volt. Melegen nehezen indult néha, egyik alkalommal meg már nem is volt szikra. Ki lehet mérni. A gyári fúvókával jónak kell lennie, ha túl sokat kap akkor se megy. Milyen a gyertya kép?
Na Srácok!Éppen most történt valami érdekes...A motorral mentem ,hogy veszek nagyobb fúvókát és egy Dio gyújtótrafót...Nem szeretném meg nevezni a boltot ahova be mentem.Mellesleg a gyári fúvóka méret 48-148 Alapjárati 48 a főfúvóka 148 az enyémbe az alapjárati még az eredeti 48 míg a fő..162-es.A boltban csak néztek...Ennél nagyobb nincs mondván...Na jó ...Gyújtó trafó?5700ft,de nincs..Rendelnek ha kell..Áhh..Meg nézem a másik boltba és ha nem lesz akkor rendelünk...Fura volt,hogy most meg nem dadogott semmit..Gondoltam ki megyek a városból egy körre...Srácok nem basztam ilyet..Helyre kettyent az agya..Ez mégis hogyan??????????Most jól megy...De nem szeretem én az ilyen és ehhez hasonló változásokat...Vissza felé be mentem egy másik boltba..Ott már csak 2700 ft a trafó..Szerintem be fektetek a biztonság kedvéért..De Srácok..3000ft különbség?????Ne bassza meg....Most már lesz egy csomó cuccom lehet,hogy veszek egy vázat..:D :D :D Mindenkinek aki segített hálás köszönet!!!!Üdv
Leszeded a karbiról a benzincsövet és elengedj ki legalább fél litert csak hogy biztos ne legyen ott valami dugulás
Benzinszűrő esetleg tanksapka szellőző...
Voltam vele szerelőnél....:(...Azt mondta,hogy ki van kopva a karbi..:D :D :D Akkor vettem másikat..DE az eredetinek sincs semmi baja.Most indulok és meg próbálok nagyobb fúvókát venni....Amit meg össze vásároltam azt már nem adom el....Ki tudja..Még jó lehet később. :D..Kellemes napot nektek! Még annyit,hogy mikor terhelést kap akkor szemétkedik...Mentem Pécsre a lányommal..Én 70 a lányom kb 40kg...90km/h-nál nem ment jobban...Azt hittem szívrohamot kapok.....:D
Ez egy ilyen játék sajnos,vagy elviszed szerelőhöz vagy végig próbálod az estleges problémát okozó alkatrészeket Amúgy a CDi-t meg a karbit is könnyedén el tudod adni eléggé keresett cuccok.Az egy Honda Dio trafó elvileg de mindegyik honda robogón ilyen szokott lenni és már sok kínai szutykon is. Az ára általában 2-3 ezer forint.Nekem is ilyen volt a domin és tökéletesen működött.Kisebb az ellenállása mint a gyári domi trafónak.
Csak kérdezem üzemanyagot kap rendesen nekem hasonlot csinált mikor beraktam egy üzemanyagszűrőt a tank és karbi közzé, a kicsi motorhoz valót tettem bele aztán kicseréltem személyautójéra és jó lett. csak egy tipp
masteron1!Köszi a tippet...És a képet is,de ez melyik Honda robogó trafója???Pl:Dio...És új gyertya van bent...Mert hát vettem egy karbit...Aztán egy CDI-t...Nem kevés pénzért..És feleslegesen.Mert még mindig ugyanaz a probléma.Szóval nem gyűjtöm az alkatrészeket :D.De tényleg nagyon köszi a segítséget!
A légszűrő után a karbi felé levő fém hálon pedig olajos massza volt.
Előfordulhat hogy a légszűrő átengedi a port? Pedig be van fujva légszűrő olajjal a szivacs. Nem szoktam sporolni vele.
Mitől lehet ez a hiba:
Hideginditaskor fordul elő. Szivatót ráhuzom... inditok majd az alapjarat elkezd lefele esni ahogy szokott... hiaba nyomom visszabb a szivatót az alapjarat nem emelkedik meg ahogyan mindig. Viszont ha gazt adok akkor meg felpörög 3000ig es ott marad miauán elengedtem a gazkart
de xr papírt én se tudok
Eladó a képeken látható XL 350-es gépem.
Rendszámmal,műszakival.
30/8206778
buki1010@gmail.com
Az RC 600-nál volt olyan,hogy a tűszelep alatti szűrő volt tele s míg volt fölötte benya és így nyomás ,átengedett,de ha csökkent a benyaszint ,elette a kaját az úszóházbólés zsétdadogta az agyát
Na.........míg erre rájöttem
aztán lehet jobban megy, injektoros gépeknél észre lehet venni, karbisnál még nincs tapasztalatom
Benzinszűrő esetleg tanksapka szellőző...
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_xl_600_lm_papiros-11695109
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_500_par_napig-11695293