Négy lehetőség van:
1. megtanulja berúgni -ez a leg költséghatékonyabb
2. blokkcsere -drága
3. motor csere - még drágább
4. asszony csere -de talán ez lenne a legjobb
ja és elkészült az 1centivel hosszabb kutyacsontom
most épp könnyítés alatt áll
ha lesz kedvem meg jóidő akkor kicserélem tesztelésre
esetleg ha valakinek van hozzávaló csapágya azt megvenném, ha használt akkor is(csak ne essen szét)
Sajna nem.
Amerikában volt egy olyan szett hozzá régebben,hogy megtoldották a főtengelyt egy esztergált darabbal,amit egy csavarral rögzítettek a főtengelyhez,így elfért a szabadonfutó,és volt egy közdarab a dekni alá amihez csavarozták az önindítót,de nem vált be... Ha jól értettem a fórumos hozzászólásokban, olyan baja volt hogy fellazult a csavar,és ez nem igazán egészséges.
szóval nem olyan hogy a váltó felöli deknit kicserélem pár hozzá tartozó kacattal aztán kész is
főtengelyt meg nem cserélek....... egyenlőre......
mert jól indul a gép csak gyorsan kell megrúgni(én a yamahán ülve szemből berúgom melegen) de a nej nem tudja elég gyorsan rúgni és nem indul neki, pedig megkeresi a fh-ot
Ahhoz főtengelyt is cserélni kell az tuti.Én se láttam még ilyent de sok fúrás faragással biztos össze lehetne hozni de jobban járnál ha komplett blokkot átraknád.
Egyszerűbb lenne a komplett blokkot átrakni,csak akkor ugye a motorszám nem stimmel....
Ami tutira más,az a főtengely,a TRX-nek hosszabb a szabadonfutó miatt. Más a baloldali dekni,a váltókar. Az önindító hátsó felfogatása nincs meg az XR blokkon szerintem,de ez megoldható biztosan. A váltójukban is van különbség,mert a TRX-ben van hátramenet.....lehet hogy visszaalakítható. A vez tengely beszerelhető amúgy az XR-be,csak egy kicsit kisebbek a bütykök....volt a kezemben TRX vez tengely,és az XR vez tengely kopási határánál kisebb volt a bütyök minimálisan. Az elektronikája is más a TRX-nek,azt is mindent át kell rakosgatni szerintem.
Egyszóval nem éri meg,hacsak nem találsz egy olcsó blokkot,és komplett belerakod.
fúró-faragó mesterek!
ha beszerzek egy trx blokkot abból az önindítós részt át lehet applikálni az xr4-be? de úgy hogy a berúgó része megmaradjon.
mi használható még fel a blokkból? tartaléknak
gondolom a váltó és a vezérműtengely nem kompatibilisek, de a többi igen?
nej idegesít hogy csináljuk önindítósra, bár nem tudom mennyi zseton lehet egy komplett blokk, nem is láttam még hirdetésben....
Ertem en hogy fel van ujitva stb de ha en felujitanek egy oreg vasat nem azert tennem hogy megprobaljam eladni hanem mert hasznalni akarom meg sokaig!ezzel annyit akarok mondani hogy en is meghirdethetnem a kocsim350-ert csak a kutya nem vinne el mert annyiert kettot kap..pedig a felni 80at er,egy eve kapott komplett futomuvet uj ulteto rugokkal,kemeny rovidszaras gatlokkal szillentek csapagyak fekek fektarcsak plusz a hifi stb stb..ez senkit nem erdekel csak manjen!Es bizony sose fogjak ezt nekem kifizetni
Nézegetem a motorokat 140ig itt is képesmotoron meg máshol is...használtautón kiboritó miket elkérnek 1-180as MTX-ért pl...120.000ft...de pl nagyobb 4T-t nem találni ennyiért...és igen kevesen maradnak a realitás talaján
Nekem volt Goldfren fékbetét ( S3-as ) , de ez volt a legszarabb betét amit életemben használtam ! Nagy erővel kellett húzni a kart , de lassulni nem akart , bezzeg a tárcsát azt megette . És még drága is . Mikor kivettem a használt betétet , a felülete szinte tömör rézre , bronzra hajazott . Szerintem Nissin fékhez Nissin betét a legjobb ...
de 500ért viheted
de csak május közepén