jah a kipufogo szelepfészek el van törve és kifujja a kompressziot,és a szerelőm amikor rakta össze akkor megszakitotta a menetet a hengerfejnél és ott is kifujt kicsit!
De most már nem bizom szerelő kezébe a motrot!
Ráadásul sokat nyomtam főúton, 3x voltam vele Pesten is, mákom volt, nem tudom hogyan eshetett le, elég stabilan állt. Majd megyek vasárnap azt megbeszéljük, hátsó fék munkahenger?
Általában gyórsíttós gázkart 1 bowdennel szoktak rárakni a tm 40 esekhez is az ismerőseim,de én megoldottam azt,hogy a domi dupla bowdenjét rátudjam rakni csak egy kis trükk kellett hozzá.
Igen, már megnéztem, kapható sok helyen. Muszáj, mert így macera levenni és feltenni, hogy nittelő szem van a láncomon. Nem bízom már annyira az újranittelt láncban, nem szeretném, ha szétkúrná a blokkot, vagy a lábam.
ez is olyan mint a buziság, egyre elfogadottabb dolog de nekem akkor sem jön be