és miért jön le a tankról az XR felirat?buborékos...egyiket sem fogja bírni? biztos mert párolog a benzin....
szerintetek? ne tegyek akkor rá semmit?
(elég hülye kérdések tudom, nő vagyok :D )
nem ugy értem..hanem ott nem volt ilyen, hogy elmegy a kompresszió :D vagy ha be is zabalt, tudtam hogy mit tegyek...vagy akármi. Mindegy, majd ebből tanulok:) most mondta a szerelőm, hogy nem szoktak darabonként kicserélni szelepeket. csak egybe! IGAZ EZ?
sima gyűrű nélkülihez van valahol, de az is kicsit kopott
legalábbis olyan 3 éve még volt.....
a did x gyűrűshöz csak nittelő van, o gyűrűshöz láttam patentszemet csak
Én nem azt mondtam, hogy 50.000-nél széthullik a főtengely. Csak azt, hogy akkor már megnézném mi van vele.
Nincs véletlenül 520-as x-gyűrűs lánchoz patentszemed, ami még használható?
Az én láncomon nincs patentszem sajnos. Csak oldalról el van nittelve a két csap.
szia. megnézte és ezek lettek reszelve vagy mi...de most az a is porszem is (állitolag) szetverte mind a 4-et. Vagy akkor nem a pór, de valami szétverte....az a baj hogy nem nagfyon értek még hozzá :( ha sportmotor lenne, nem lenne gond...de ő még új szerelem és annyira bééna vagyok....ááá...
a ténérések között nem egy emberkének 100ezer felett kellett hozzányúlni a blokkhoz
persze az a csapat nemigen siratófalazik......
akkor most a ténéré csak jobb mint a domi
Szerintem 50.000 kilómétert simán elszalad a főtengely. Utána nem árt ránézni. Dugattyút és gyűrűket azért előbb. De ha azok kopottak, annak jelei vannak.
az a nagy igazság hogy rossz motor nemigen van, csak trehány gazda és/vagy eltitkolt múlt
mert pl ha tennék az xr4-be 60 as olajat kicsinosítanám és eladnám huszonezer km-el akkor aki megvenné azt mondaná 1-2-3 év múlva hogy mekkora fos ez a honda mert szarrá van kopva
de ha korrekt mód árulom hogy 80ezer van benne és 1-2-3 év múlva kell neki egy fullgenerál akkor meg azt mondja milyen faca ez az xr4 mert ennyit elment/elmegy
Jó választás A dominátor a megbízhatóság minta példánya Nem véletlen gyártják azt a blokkot még a mai napig is.Többet szerintem nem is kell róla mondani.
Sziasztok ! Egy NX 65O Dominátornak mennyi a futás teljesítménye egy normális használat és karbantartás mellett? mennyire megbízható ? Készülök venni egyet és az NX65O és a CB 5OO-as között gondolkozom lényeg megbízható legyen és időtálló.
Ezek bizalmas adatok de annyit elárulok Magyarországon belül kb 4-5 nap kb 1000 km a táv.Ja és búcsúzz el a családtól mert bármi megtörténhet,de ne aggódj ásó lesz nálunk
szerintetek? ne tegyek akkor rá semmit?
(elég hülye kérdések tudom, nő vagyok :D )
max oldalanként
de nem legyen már az ember ennyire fogtechnikus, hogy csak tákolja
legalábbis olyan 3 éve még volt.....
a did x gyűrűshöz csak nittelő van, o gyűrűshöz láttam patentszemet csak
Nincs véletlenül 520-as x-gyűrűs lánchoz patentszemed, ami még használható?
Az én láncomon nincs patentszem sajnos. Csak oldalról el van nittelve a két csap.
persze az a csapat nemigen siratófalazik......
akkor most a ténéré csak jobb mint a domi
az a nagy igazság hogy rossz motor nemigen van, csak trehány gazda és/vagy eltitkolt múlt
mert pl ha tennék az xr4-be 60 as olajat kicsinosítanám és eladnám huszonezer km-el akkor aki megvenné azt mondaná 1-2-3 év múlva hogy mekkora fos ez a honda mert szarrá van kopva
de ha korrekt mód árulom hogy 80ezer van benne és 1-2-3 év múlva kell neki egy fullgenerál akkor meg azt mondja milyen faca ez az xr4 mert ennyit elment/elmegy
Márciusba lesz túra,ha van kedved jönni akkor ne tartsd vissza magad