Yamaha DT125 LC2 35E motorkóddal! De igazából mind1 mert Mocis jóvoltából kapok egy XL 600-asét ami remények szerint keményebb és megfelel a stilusomhoz meg a terephez amin járok! a gyári DT teló elfosta magát az elsö héten
már teljesen összeraktam....
De kb letudom irni hogy van ha tényleg érdekel!
Adott a hengeres test ahova becsuszik a teleszkóp szára..ha leveszed a hengerröl a fedelet alatta van egy porlehuzo szimering..azt felpattintod és alatta van egy fém közdarab ami szükiti a külsö nagyhenger keresztmetszetét a teleszkópszár méretére! na ez a közdarab van ugy rögzitve hogy a hengeres test belselyében van egy horony amibe egy elvágott fémkarika van és ez rögziti azt a szükitö közdarabot! Valójában nem más mint egy régi tipusu zégergyürü aminek nincs füle...képtelen voltam bármit aláfesziteni vagy bármivel ki piszkálni mert iszonyat erös! Sejtésem szerint ezalatt a közdarab alatt lehet a szimering ami elfoosta magát! Gondoltam szétszedem megnézem milyen belülröl! Bár kapok másikat de kiváncsi lettem volna milyen belül!
Azért érthetö volt a leirás?
én nem vigyázok a hondára, de nem azt jelenti hogy ilyenekre vállalkoznék
pont azért jó ez az xr4 hogy nem kell kímélni, szar is lenne úgy motorozni hogy örökké remeg az ember mi lesz a motorjával
Megnéztem a saját hátsó telóm..az is bontható lenne de 2 nap alatt nem jöttem rá hogy szedjem ki azt a biztositó gyürüt..igy ma már nem foglalkoztam vele csak vissza raktam rá a rugót és elraktam tartalékba
Hát ha nekem is annyi pénzem lenne, mint ezeknek, hogy ilyen motorokra meg motorosszánokra stb. telik, akkor lehet én is lazábban venném a motorozást. Én is szoktam barom módjára motorozni, de a motorra próbálok vigyázni, hogy ne essen baja. Meg kell becsüljem amim van. Nekem ő is családtag
Kb. 3:50-nél veszi ki a gyűrűt a ferdeszemű.
Milyen motor teleszkópjáról lenne szó?
De kb letudom irni hogy van ha tényleg érdekel!
Adott a hengeres test ahova becsuszik a teleszkóp szára..ha leveszed a hengerröl a fedelet alatta van egy porlehuzo szimering..azt felpattintod és alatta van egy fém közdarab ami szükiti a külsö nagyhenger keresztmetszetét a teleszkópszár méretére! na ez a közdarab van ugy rögzitve hogy a hengeres test belselyében van egy horony amibe egy elvágott fémkarika van és ez rögziti azt a szükitö közdarabot! Valójában nem más mint egy régi tipusu zégergyürü aminek nincs füle...képtelen voltam bármit aláfesziteni vagy bármivel ki piszkálni mert iszonyat erös! Sejtésem szerint ezalatt a közdarab alatt lehet a szimering ami elfoosta magát! Gondoltam szétszedem megnézem milyen belülröl! Bár kapok másikat de kiváncsi lettem volna milyen belül!
Azért érthetö volt a leirás?
pont azért jó ez az xr4 hogy nem kell kímélni, szar is lenne úgy motorozni hogy örökké remeg az ember mi lesz a motorjával
de nem beszariak az tuti...
mert ami volt azt átalakítottam és már nincs szúrólángja
Főleg azon a köves helyen.
Cég ajándéka.
Fasza szúrólángot ad.