Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen, kézire gondolsz?
koponak mennyi?
pontosan ilyen
bár eszi most is az olajat mert füst szagú lett egyből mindenem
neked a XR olyan mint nekem volt a XL....neha olyan fust volt tole hidegen hogy nem lehetett latni maskor meg semmi fust nem jott belle
ma nem füstölt az xr4, ellenben csak a 4. rúgásra indult
Egy jó állapotú blokkból lett bontva Félre raktam magamnak vészesetre de azért van az a pénz amiért megválnék tőle
azt meg kifelejtettem hogy ha nem torpan
Az szinte új akkor. 2,92-3,08mm az alap értéke az új lamellának.
Van eladó kuplung lamellám eladó kopó és fém lamella egyben ha érdekel. 2,98mm vastag digitális tolómérővel mérve.
Lamella alsó határ 2,6mm.
Rugó hosszának alsó határa 43,1mm.
Ezek az adatok Honda XR600R szervizkönyvből származnak, szerintem XL-nél sincs másképp.
Hali tud valaki méretet mondani hogy mi az a kuplung lamella vastagság ami még elfogadható?
Raktam fel videót az 1-karbiról!
http://www.sportmotor.hu/motor...
Nem nagy szám, de megy!
Sajna csak rossz van!
De baj, mert magasabb fordulaton terhelés alatt megtorpan, megfojtja!
igen
az xrnek vékonyabb a vezérmü lánca?
nincs nalunk semmi XR-hez
most veztengelyt keresek....kell meg egy fezlancvezeto...esetleg valalkinek elfekvobe joo darab ingyeee? es mehet ossze
nagy van az nem baj ha nem kormol es nem fekete a gyertya
szélesebb 2 cm-rel a domi kerék és a csapágyazás miatt nemtudom keskenyebbre venni, de agyat talán sikerül szereznem
elfekvöben nincs véletlen km órád ?olyan mai nem repedt fordulatszám mérö nem kell...
Még teljesen nincs kész, alakul, most jön a hangolása, pl. kisebb főfúvóka mert bitang nagy van benn!
igen ezt már csekkoltam ....:) domi kerék miért nem jó?
reméltem,hogy nálatok van sehol nem találok csk fűzni kell egy kereket
szia
egyszerű használni a marot csk figyelni kell ,hogy tartod.