erre való az xr4
le lehet túrni vele 1000km-es túrákat némi seggfájdalom mellett
és a necces helyeken is helytáll
súlya meg olyan se kevés se sok.......
Az a helyzet hogy olyan helyekre járunk ahol lehet rendesen vért izzadni és nem 1-2 helyen hanem egész nap is!
Persze ez nem minden napos van hogy csak gurulunk egyet össze vissza akkor meg tökéletessel az XL-ek.....
2 között kéne valami
Ja, és elfelejtettem, megy agy porlasztóval az xl! Ahogy masteron1 mondta, nyomatékosabb, és gyorsabban veszi a lapot! Még hangolni kell, főfúvókát is cserélni kell, azt még nem tudom mekkorára!
egyik ismerős dr600al olyan helyeken felment ahová én az xr-el csak akkor ha kergetnének
persze tudom hogy (sokkal)jobb egy könnyű gép de megfelelő bátorsággal szinte mindenhová jók a nehezebbek is
haver is mindenhová eljött eddig az xl-el. nem mondom hogy nem szopott többet mint mi, mert szopott rendesen, de akkor is helytállt
bár a szívás leginkább a fosadék mitas e09 miatt volt
mi a véleményetek a bal oldali xl é a jobb oldali a régi xr blokkrol van ami szintén dupla karbis volt mi a lényege ennek a kimart résznek ? lehet összefüggés az ábán látható áramlással? http://www.hondaxl.it/download...
le lehet túrni vele 1000km-es túrákat némi seggfájdalom mellett
és a necces helyeken is helytáll
súlya meg olyan se kevés se sok.......