Kiválasztod a megfelelő átmérőjű marót, van egy vezetőszár ami a szelepvezetőbe belecsúszik az megvezeti és kézzel forgatod, aztán ha végeztél van egy durva szemcsézetű paszta bekened a szelepülést benyomod a szelepet, párszor azt is megfordítod benne, ezt minden szelepnél megcsinálod, fejre állítod a hengerfejet és öntesz nitrót a süíitési térbe, ha sehol nem enged, jó munkát végeztél, ha igen ameilyknél enged újra megcsinálod, bár elsőre sikerülni fog, még szar szerszámmal is sztem!
De pillants rá te is
2003-as:
http://www.bikebandit.com/hous...
2005-ös:
http://www.
bikebandit.com/hous...
Remélem megfelel
1:08-nál
Nem bírt a kolléga az XR-el
http://youtu.be/MvNpKDRajCs
bár eléggé szűkre vetted az iramot